YouSee lancerer nu eSim til Apple Watch | YouSee Community

YouSee lancerer nu eSim til Apple Watch


Omdømme 3
Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 102 kommentarer
Hvis du hører til dem, der tålmodigt har gået og ventet på at kunne anskaffe sig et Apple Watch, så er der godt nyt!

Den 14. juni 2019 lancerer YouSee nemlig eSim til Apple Watch, så YouSee-kunder vil nu kunne foretage og modtage opkald samt læse og sende beskeder, høre musik og bruge alle urets andre smarte funktioner - selv hvis de har glemt deres iPhones derhjemme. :)



I første omgang kan Apple Watch 4 købes i alle YouSee’s butikker, men senere i juni 2019 vil det også blive muligt at kan købe Apple Watch 4 på yousee.dk.

Apple Watch 3 og 4 har indbyggede eSim, og med abonnementstilvalget Smart Wear er det muligt at dele sit mobilabonnement med urets indbyggede simkort. Et Smart Wear-abonnement hos YouSee, er i princippet en deling af det eksisterende YouSee-mobilabonnement og dit Apple Watch tilknyttes abonnementet vha. urets indbyggede simkort. Smart Wear-abonnementet kan tilkøbes via den præinstallerede Watch-app, der findes på alle kompatible iPhones fra. d. 14. juni 2019.



YouSee arbejder fortsat på udvikling og understøttelse af eSim til andre smart watches og smart devices samt mobiltelefoner, og vi kan endnu ikke give et præcist tidspunkt for, hvornår dette vil blive introduceret. I mellemtiden er vi også i fuld gang med at få gjort YouSee Musik kompatibel med Apple Watch. :)


Fakta om Apple Watch og eSim hos YouSee

- For at kunne bruge et Apple Watch kræver det en iPhone 6 eller nyere. Ældre iPhone-modeller kan desværre ikke forbinde til Apple Watch. Har man et ur i forvejen, som man gerne vil parre, skal det ligeledes være Apple Watch 3 eller 4 da tidligere modeller ikke har indbygget eSim og antenne.

- Du skal have et nyere mobilabonnement hos YouSee. Fordi det er abonnementet, der sørger for, at mobil og ur taler sammen, skal mobilabonnement og Smart Wear-abonnement være hos samme udbyder. Dertil skal mobilabonnementet være købt inden for de seneste år, da det desværre ikke er teknisk muligt at integrere Smart Wear-abonnementet med ældre mobilabonnementer.

- Du køber Smart Wear-abonnementet via appen "Watch" på din iPhone. Det er også herigennem, iPhonen forbindes til uret. De første tre måneder af tilvalgsabonnementet er gratis i 2019. Herefter koster det 30 kr./md.

Du kan læse mere på https://yousee.dk/applewatch.aspx

49 Kommentarer

Omdømme 2
Ja så venter vi andre bare på understøttelse for Samsung watch ....
Omdømme 2
Ja hvad med samsung watch hvornår er de så oppe og køre...

Hvad er lige forskelke på det en og det andet et esim er vel et esim
Omdømme 1
Ja det er bare ikke i orden, at man skal have ios for at få esim, der burde tdc være meget længere fremme.
Omdømme 1
Vi er mange der har et Samsung watch.
Hvorfor skal vi ikke også have lov til at kunne bruge alle funktionerne.????????
Har snart lyst til at skifte selskab.
Omdømme 2
Badge
Forsøgte at aktivere smartwear abonnementet, men får afvide at det ikke er muligt. Ringer ind til yousee og får fortalt at det er fordi et af mine ANDRE mobilnumre ligger på et gammelt abonnement (altså ikke det mobilnummer ejg forsøger at aktivere smartwear for). Så skal mine 3 mobilnumre flyttes til nye typer abonnementer. 2 af dem stiger med 10kr stykket og det 3. stiger med 40kr. Derudover kommer smartwear abonnementet oveni til 30 kr. Så en samlet stigning på 90 kroner i måneden.
Det blev nej tak herfra - nu flytter jeg til anden udbyder istedet.
Omdømme 3
Jamen Kasper, det har vi jo gjort. Nu har jeg sørme lige modtaget en SMS at jeg skal opsige mit Smart Wear indtil You see kan løse problemet, det er da ikke særlig god reklame.....Så mon ikke der kommer et nyt ur før det virker hos yousee, så jeg må heller se mig om efter noget andet.
Det er altså for dårligt at det er over en måned siden i har lanceret Apple watch, og stadig ikke har fået det fikset at det kan bruges uden at telefonen er i nærheden (ingen tilslutning). Det kan godt være det er Apple man skal have fat i, men det er jer man har købt uret fra. Så burde man fortælle køber, at uret pt. har problemer så det kan ikke bruges foreløbig uden man har sin telefon på sig (når man køber gennem Yousee).

Produktet lever ikke op til reklamationen, når der er de her problemer. Så kan man lige så godt, bare have sin telefon uden at købe apple watch, eller skifte abonnement, da det er næsten billigere.

Det er altså ikke godt nok...
Hvordan ser det ud med at få E-sim til telefonerne?
Omdømme 3
Ja det var så ikke længe det virkede …… Hold da op hvor det kører for Yousee igen …
Har nu snakket med dem flere gange i lørdags og hver gang er løsningen ..Du skal nulstille dit ur og prøve igen....Grrrrrrr efter hver nulstil virker det i ca 20 min.
Sikke en hjælp at få. Min ven har nøjagtig samme problem
Hej Manse og John mfl. Min kone jeg har samme problem. Der er praktisk talt aldrig netforbindelse. Har ellers opgraderet abonnement mb. for at kunne bruge smart Wear.
Omdømme 3
hvordan kan nogle få det til at virke og vi andre bliver bedt om at opsige til det virker ???
Det er korrekt at der ikke er en tidshorisont på det, som der også skrives på spørgsmålet på FB.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2470037079744836&id=111063605642207


Det link du henviser til kan ikke vises.
Egentlig en mærkelig oplevelse - du henviser til noget der ikke kan læses eller ses.
I skriver at man skal have et nyere yousee abonnement, men hvad med abonnementer så som Homemobil og scale?
Her kl 8:15, er det endnu ikke muligt at aktivere sit Apple Watch.

Forsøgte at aktivere smartwear abonnementet, men får afvide at det ikke er muligt. Ringer ind til yousee og får fortalt at det er fordi et af mine ANDRE mobilnumre ligger på et gammelt abonnement (altså ikke det mobilnummer ejg forsøger at aktivere smartwear for). Så skal mine 3 mobilnumre flyttes til nye typer abonnementer. 2 af dem stiger med 10kr stykket og det 3. stiger med 40kr. Derudover kommer smartwear abonnementet oveni til 30 kr. Så en samlet stigning på 90 kroner i måneden.
Det blev nej tak herfra - nu flytter jeg til anden udbyder istedet.


Hej Neonus

Det synes jeg lyder som en mærkelig udmelding, du der har fået.
Kan jeg få dig til at ringe ind på 70704040 og spørge efter 2nd Line?

Mvh
Sune
Omdømme 2
Badge
Det er hermed forsøgt. Et af mine mobilabonnementer (ikke det jeg skal have apple watch på) er åbenbart et ældre abonnement som ikke føres længere. Dette abonnement er “master” og de andre er ekstra abonnementer. Masteren skal fornyes for at apple watch kan bruges på et af mine ekstra abonnementer. Prisstigning for denne fornyelse vil være ca 150kr/måned. Og jeg ender op med et abonnement med markant mindre data end på mit nuværende. Ikke en brugbar læsning npr man ender op med et produkt der er dyrere og dårligere
Hvornår kommer det til iPhone??
Hej. Jeg har købt et apple watch 4 for nogle uger siden i USA. Kan jeg også bruge det i Danmark med jeres abonnement?
Omdømme 3
Langt om længe kan man bruge sit ur med esim, det virker bare ikke, så snart man slukker sin telefon eller kommer ud af sit WiFi område kan man ikke ringe , for helvede da ????
Hej John
har samme problem, og youSee har endnu ikke løst problemet oprettede mig d. 15/06 ?
de skulle vide hvor meget tid jeg har brugt på det, har faret ud og ind af døren 100 gange for at prøve det af, øv
Omdømme 3
Mit virker nu åbenbart .
Omdømme 3
Nu er skidtet fejlmeldt, jeg gætter på 3 mdr så er gratis perioden nemlig udløbet 🙂
Omdømme 1
Der skulle gå 2 dage med mange opkald, og 4 abonnement fornyelser, før jeg endelig blev tilsluttet e-sim, men nu spiller alt fint.
Lidt trist med disse rendom opkald, da men skal forklare sin historie fra ny hver gang, og endnu værre hvis opkaldet bliver afbrudt under henvendelsen ( 2 gange for mit vedkommende ), først ved det sidste service opkald, blev jeg ringet op for at høre om det virkede, ros til hende.
Også lidt kedeligt med bedømmelser af oplevelsen af samtalen, da man ikke kan bedømme noget før alt er i orden.
Hey

Er der noget som helst status på hvornår YouSee kan understøtte E sim til iPhones?

Jeg måtte skifte til 3 da jeg allerede havde bestilt en iPhone xs og havde brug for at have 2 sim kort i den - men vil gerne retur til YouSee ligeså snart jeg kan få det samme hos jer.

Mvh Daniel
Har netop skiftet fra 3 til Yousee da jeg så at esim nu kunne tilbydes af Yousee.

Blot for at konstatere at det ikke virker. Jeg har haft flere samtaler med second line support hos Yousee og de kan blot fortælle mig at det er et kendt problem og at de ikke har en løsning. Ej heller et tidsestimat for løsning.

Jeg har prøvet at afmelde mit smartwear abonnement samt helt nulstille applewatch med ny parring. Nyoprettelse af smartwear virker stadig ikke.

Det er absolut ikke tilfredsstillende. Hos 3 virkede det perfekt fra dag 1, og Yousee har nu flere uger efter lancering esim ikke fået det til at virke. Jeg håber dette problem tages seriøst hos Yousee.

Besvar