YouSee lancerer nu eSim til Apple Watch

Vis første besked

31 Kommentarer

Omdømme 3
Jamen Kasper, det har vi jo gjort. Nu har jeg sørme lige modtaget en SMS at jeg skal opsige mit Smart Wear indtil You see kan løse problemet, det er da ikke særlig god reklame.....Så mon ikke der kommer et nyt ur før det virker hos yousee, så jeg må heller se mig om efter noget andet.
Omdømme 7
Badge +7
Hej John

Ja, jeg kunne godt se, at du rent faktisk havde konktaktet os.

Det er helt klart beklageligt og vi arbejder på en hurtigst muligt rettelse.
Omdømme 1
Der skulle gå 2 dage med mange opkald, og 4 abonnement fornyelser, før jeg endelig blev tilsluttet e-sim, men nu spiller alt fint.
Lidt trist med disse rendom opkald, da men skal forklare sin historie fra ny hver gang, og endnu værre hvis opkaldet bliver afbrudt under henvendelsen ( 2 gange for mit vedkommende ), først ved det sidste service opkald, blev jeg ringet op for at høre om det virkede, ros til hende.
Også lidt kedeligt med bedømmelser af oplevelsen af samtalen, da man ikke kan bedømme noget før alt er i orden.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Ryders

Tak for din feedback.

Jeg er glad for at læse at du har fået gang i Smart Wear abonnementet og jeg håber, at du bliver glad for det fremadrettet.

Jeg beklager de bump på vejen du har oplevet.
Omdømme 3
hvordan kan nogle få det til at virke og vi andre bliver bedt om at opsige til det virker ???
Omdømme 7
Badge +7
John skrev:

hvordan kan nogle få det til at virke og vi andre bliver bedt om at opsige til det virker ???

Hej John

Ikke alle er berørt af fejlen, men vi forsøger i samamarbejde med Apple at få løst fejlen hurtigst muligt. Indtil da er man desværre nødt til at nøjes med at have sin iPhone i nærheden af Apple Watch.

Jeg beklager generne .