Viasat Film tilgængelig på Coax | YouSee Community

Viasat Film tilgængelig på Coax



Vis første besked

59 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Jeg har tilkøbt de kanaler og kan godt se dem på telefonen, i modsætning til andre, men mit spørgsmål var om de var stoppet med at udsende de kanaler på TV, men jeg har skrevet til Support nu om det er en fejl eller jeg bare havde kunnet se dem fra starten...
Omdømme 3
Jeg tror helt klart det er en fejl at du har kunnet se dem fra starten.
Men det er vel meningen at man skal kunne se kanalerne på alle enheder når man abonnerer på dem.
Jeg har da adgang til kanalerne på alle mine enheder.?
Omdømme 7
Badge +3
De er tilbage Film kanalerne. 🙂
Omdømme 7
Badge +3
Nu kom der en ny Kanal opdatering og Viasat Film kanalerne er væk igen...
Badge
Ja, jeg har opgivet og opsagt Viasat pakken - utroligt amatøragtigt.
Omdømme 7
Badge +6
Mja jeg gad ikke at tegne abo på dem fra starten af, fordi signal kvaliteten lige fra lanceringen af har været elendig.
At se på signal kvalitet bjælken skyde op og ned på den måde, minder mig om det VU-meter jeg dengang havde på mit teenage musik anlæg når jeg afspillede Techno.
Omdømme 7
Badge +3
Jeg tjekker some tider om det virker Film kanalerne men meget sjældent jeg ser en film, men det virker da godt nok. 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Mja de fået styr på signal kvaliteten efter den omfattende opgradering at de gjorde af deres eget udstyr her i området og jeg har løbende også holdt øje med kvaliteten, som har holdt sig stabil bortset fra en enkelt smutter der så ud til at blive løst rimelig hurtigt.

Så mangler Yousee selv bare at få styr på at Viasat Film kan bestilles igennem
Mit Yousee, som der blev lovet fra starten af at man skulle kunne.
I hvert fald er det stadig gabende tomt på min konto for mugligheden med bestilling af ekstra kanaler.
Men så må man jo gribe til knoglen og ringe til dem, lige som da jeg bestilte
pair bonding i sidste måned.
Omdømme 7
Badge +6
Nå det opgiver jeg med Viasat film, for min tålmodighed er dælme for kort med deres langsomme kundeservice og den underlige måde det fungerer på.
Først fik jeg at vide, at jeg var nummer 8 i køen, 5 minutter senere fik jeg at vide, at jeg var nummer 11 i køen, så åbenbart smed de bare andre foran mig i køen.
Så det opgav jeg og lagde på, for det orker jeg skutte med deres kundeservice.
Så kan de beholde de film kanaler og så nøjes jeg med den fulde pakke vi har igennem vores antenneforening.

Besvar