Tekst-tv på infokanalen slukkes


Omdømme 4
Badge +8
  • Tidligere moderator
  • 32 kommentarer
Kære brugere.

Vi har valgt at slukke for infokanalens tekst-tv, da der er færre og færre der benytter sig af det.

Det betyder, at det ikke længere vil være muligt at bruge tekst-tv på infokanalen fra tirsdag d. 24/10-17 kl.10.

Hvis du plejer at bruge vores tv-guide, så er den også tilgængelig i YouSee Tv & Film-appen samt Her

Hvis I har nogle spørgsmål til dette, er I velkomne til at stille dem her.

Vh
Özcan

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Det har da heller aldrig været brugt, og EPG er der jo på TV, Boks og App, så der kan man jo altid se hvad der sendes og hvornår.
Omdømme 7
Badge +9
Tak for info, jeg bruger sjældent tekst TV.

Lidt off topic, men ved nogen her hvor man kan finde TV Guiden for de nye TV kanaler,
TV 3 Max og TV3 Sport 1/DK?
Omdømme 7
Badge +9
De vil da helt sikkert komme på når kanalerne er klar/skifter navn.
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har nu set TV Guiden for de nye kanaler, så jeg behøver kun info, hvis flere uger end nummer 44 kan ses nogen steder. For TV3 MAX kan TV Guiden den første uge ses hos Digitalt. tv
Omdømme 7
Badge +9
Btw, Jeg kan desværre ikke oplyse hvor jeg har set TV Guiden, da der ikke er adgang for alle...
Hvad er ideen med en infokanal uden informationer?
Har brugt Infokanalens Tekst-tv hver dag. Giver et hurtigt overblik over dagens sport og film. God og dækkende omtale af dagens film. Og hurtigt overblik over f.eks . National Geografics udsendelser. Svært at erstatte. EPG er ikke nær så dækkende.
Omdømme 5
Ved det seneste nedbrud (17/12) var der ikke meget info over infokanalen. Var det ikke på tide at give den et nyt navn?
Omdømme 7
Badge +2
Ved det seneste nedbrud (17/12) var der ikke meget info over infokanalen. Var det ikke på tide at give den et nyt navn?
Eller bare nedlægge kanalen helt. Men der er jo også mugligheden med at erstatte den udtjente Infokanal med eks. en af de Tyske kanaler der kun findes som en kodet ekstra kanal. Her ville en som eks. SAT1 være et oplagt valg grundet den ret alsidige program flade at den kanal har, der bla også inkluderer Tyske spillefilm i ny og næ.
Omdømme 7
Badge +9
Der er rigeligt med lort i Grundpakken, der behøves næppe mere.
Omdømme 7
Badge +2
Der er rigeligt med lort i Grundpakken, der behøves næppe mere.

Må man så foreslå at du opsiger dit Yousee abo og søger andre veje, så som Boxer,
Canal Digital eller Viasat når du er så utilfreds med Yousee's grundpakke?
Omdømme 7
Badge +9
Ikke umiddelbart, men der er mere lort end der er lagkage, nu kommer der som det forlyder sgu også Comedy Central i pakken.?
Omdømme 5
Har lige taget konsekvensen og opsagt hele dynen, bortset fra internet. Når det alligevel ikke virker altid.....
Grundpakken er ok, men prisen er for høj. Måske fordi der skal være plads til tv3 og kanal5?
Kunder hos bolignet får (nogle steder?) yousee grundpakken for en hund!
Jeg er nok enig i at grundpakken er noget l..., men nok ikke i, hvad der gør den til l...
Kære brugere.

Vi har valgt at slukke for infokanalens tekst-tv, da der er færre og færre der benytter sig af det.

Det betyder, at det ikke længere vil være muligt at bruge tekst-tv på infokanalen fra tirsdag d. 24/10-17 kl.10.

Hvis du plejer at bruge vores tv-guide, så er den også tilgængelig i YouSee Tv & Film-appen samt Her

Hvis I har nogle spørgsmål til dette, er I velkomne til at stille dem her.

Vh
Özcan
Hej
Jeg syntes det er ævligt for os hørehæmmede som døve , at muligheden for at benytte tekst tv undertekster forsvinder når i fjerner tekst tv på yousee boksen. Hvordan vil i så sikre lige vilkår for os hørehæmmede og døve i at forstå det sagte i tv?
Mvh
Louise
Omdømme 7
Badge +9
Hvorfor ikke bruge Citat når du havde lavet et.??
Omdømme 5
Hej Louise
Det er kun teksttv på yousee's egen infokanal, der forsvinder/forsvandt. De kanaler, der leverer undertekster på teksttv (primært DR og TV2) vil stadigvæk have teksttv, også på boksen. Heldigvis.

Håber det hjælper lidt på humøret.
ebbe

Besvar