TDC og YouSee Forum nu i ét.


Omdømme 6
Badge +6
Vi har endelig fået sammenlagt TDC og YouSee Forum, hvilket betyder, at vi skal sige velkommen til alle fra TDC Forum.

Er du hyppig bruger af YouSee Forum eller er du tidligere TDC bruger som er vant til de blå farver, så vil du i begge tilfælde opleve en smule forandring.

I dette indlæg vil jeg opsummere de ændringer vi har foretaget her på YouSee Forum for at gøre plads til alle!

Men først og fremmest: STORT velkommen til de tidligere TDC-brugere!

Hvad bliver der af indholdet på TDC Forum?

Alt indhold på TDC Forum er nu flyttet over på YouSee Forum og lagt ind i de helt nye kategorier, som skal gøre det nemt at separerer produkterne fra hinanden.

Der vil være enkelt indhold fra TDC Forum som ikke er flyttet med over. Dette er f.eks. Privat beskeder, billeder, videoer og dine abonnementer på indlæg i Forum.

Du vil naturligvis beholde alt dit ros, løsninger, antal indlæg osv.

Brugernavn/Alias:

Der vil desværre være tilfælde, hvor du som TDC bruger kan opleve, at dit alias på Forum allerede er optaget. Hvis dette er sket, så har du fået et 1-tal bag dit alias. Du kan dog altid ændre dit alias lige her: ændre alias

Har du haft en bruger på både YouSee Forum og TDC forum med samme Alias og email-adresse, så har vi lagt dine brugere sammen, og du kan fremover tilgå den med dit YouSee-login.

Kategorier:

Vi har opdateret kategorierne og tilføjet nogle nye for at tilpasse alle produkter. Nogle vil blive samlet til én, mens andre vil skabe flere kategorier.

Giver kategorierne anledning til spørgsmål eller er du i tvivl om, hvor du skal ligge dit indlæg, så sig endelig til. Kategorierne skal hjælpe med at klargøre hvor dit indlæg skal ligges, og er det ikke tydeligt nok, så kan vi lave ændringer :)

Rank Struktur:

Vi har allerede på forhånd ændret vores rank-struktur, så den i stedet for Bælter og Snip nu er baseret på spillekort, som også blev brugt på TDC Forum. Du kan se hele rank-strukturen lige her: Hvem er Hvem?

Har du spørgsmål eller feedback, så skrev endelig i kommentarfeltet! :)


1 Kommentar

Kære Forum Kolleger:

Jeg tror udskillelse og derfor navneskiftet til "popfrans-navnet" YouSee er led i en større kampange som de nu alt-bestemmende københavnstrup fikserede - økonomi youpier, har planlagt for at kunne financiere og uddele flere "Gyldne" håndtryk i forbindelse med et delsalg til Goldman Sachs eller anden lignende internationale økonomi kriminel.

Siden TDC's salg af Jydsk telefons fibernet expert viden's afdeling, har mange træk, været i retning af økonomi spekulations tosseri i københavnstrup, frem for at drive en bred Dansk virksomhed.

Det slider på mit tilhørs forhold til organisationen.

Det var så min ydmyge mening!   

Besvar