TDC bliver lagt sammen med YouSee


Omdømme 6
Badge +6
TDC bliver lagt sammen med YouSee.

I dag samler vi TDC og YouSee. Det gør vi for at kunne indfri tre løfter: Vi vil levere den bedste kundeservice og de bedste produkter på det bedste netværk.

TDC og YouSee tilbyder stort set de samme produkter, og det er samme selskab bag. Nu forenkler vi vores forretning, så vi i fremtiden kan udvikle nye fordele og endnu bedre produkter til dig og alle vores andre kunder. Derfor bliver TDC til YouSee.


Vi fejrer, at det bliver endnu bedre at være i YouSee

Du har allerede adgang til Danmarks bedste mobilnetværk, markedets hurtigste bredbåndshastigheder og Danmarks største underholdingsunivers.

Vi arbejder på at give dig endnu flere fordele ved at være kunde hos os. Det vil vi gerne fejre ved at give dig fem gode filmoplevelser.

Vi har derfor lagt 5 premierefilm klar til dig på YouSee Tv og Film app’en.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du kan se filmene, kan du læse mere på http://yousee.dk/nyt/


21 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4
Som Yousee kunde kan jeg ikke se dette skulle have nogen påvirkning, tvivler kraftigt på vi kunne få rimelige priser af den grund. Nok nærmer modsat...

Som TDC kunde kan man nok se frem til beder bredbånd hastigheder og en lille prisstining.

Omdømme 7
Badge +6
Kan ikke se det link, der henvises til.

Omdømme 6
Badge +1
joern skrev:
Kan ikke se det link, der henvises til.

Her er linket, Jørn: http://yousee.dk/nyt.aspx
Omdømme 7
Badge +6
Vilhelm skrev:
joern skrev:
Kan ikke se det link, der henvises til.

Her er linket, Jørn: http://yousee.dk/nyt.aspx
Tak. Mere kan ses her.

Omdømme 5
Badge +2
Her er mere spændende

Slides: TDC Group 2016-2018 Strategy – Capital Market Day 27th January 2016

Pressemeddelelse: Enklere og bedre – for kunderne og for TDC Group

Bemærk: 

Øverst på agendaen i den kommende tid, er adgang til kundeservice 24/7 for privat- og erhvervskunder hos YouSee og TDC. 

[i]https://

 

Åh gud. Skal vi så have alle dem fra forum.tdc.dk til at rende rundt herinde - eller vil der stadig være et forum til hvert segment? :)

Måske, skriver de hos de andre:

"I og med, at TDC og YouSee bliver lagt sammen, så kan det blive en mulighed. Vi kigger lige nu på, hvordan vi bedst muligt ruster både YouSee og TDC Forum til fremtiden."

Omdømme 7
Badge +6
Logan skrev:
Åh gud. Skal vi så have alle dem fra forum.tdc.dk til at rende rundt herinde - eller vil der stadig være et forum til hvert segment? :)

Måske, skriver de hos de andre:

"I og med, at TDC og YouSee bliver lagt sammen, så kan det blive en mulighed. Vi kigger lige nu på, hvordan vi bedst muligt ruster både YouSee og TDC Forum til fremtiden."

Jeg kan ikke have noget imod, at TDC kunder bliver medlem af dette forum. Det jeg er modstander af er, at man - så vidt jeg er orienteret - kan skrive på TDC Forum uden at være kunde. I min optik vil det ødelægge forum,

Har bredbånd hos Yousee, og en mailboks hos TDC, slipper jeg så for at betale til TDC boksen i fremtiden?

Omdømme 7
Badge +9
Taaning skrev:

Har bredbånd hos Yousee, og en mailboks hos TDC, slipper jeg så for at betale til TDC boksen i fremtiden?


Hej 
  • 

    Tak for din interesse:D

    Det er endnu for tidligt at sige noget konkret om abonnementsstruktur mv. men vi arbejder nu på, at kunne levere endnu bedre produkter til dig med det bedste fra de to verdener.

    Skulle der ske ændringer på dit abonnement så kontakter vi dig:D

  • Vi har bredbånd i sommerhuset via TDC Bliver det ændret til YouSee så vi kan se vores TV kanaler i sommerhuset

    Omdømme 7
    Badge +9
    Film og TV Appen kan sagtens bruges, selv om man ikke er hjemme, TV2 vil mangle når du ikke er på YS Bredbånd, men kan tilkøbes for Kr.5/måned.

    Hvis man har et privat telefonabonnement (mobil og/eller fastnet) hos TDC følger det af sammenlægningen med YouSee at det overflyttes til YouSee. Hvis man allerede er YouSee-kunde, bliver telefonabonnementet fra TDC så lagt ind under det eksisterende kundenummer hos YouSee, eller bliver det placeret på et separat kundenummer?

    Det er ikke helt ligegyldigt af hensyn til muligheden for at opnå samlefordele.

    Hvis man har et privat fastnettelefonabonnement hos TDC og er tilmeldt Forbrugsforeningens bonusordning, vil den ordning så bortfalde ved flytningen til YouSee, da Forbrugsforeningen på nuværende tidspunkt kun har aftale med TDC Fastnet, ikke med YouSee?. Bortfalder ordningen vil det reelt svare til en prisstigning.

    Omdømme 7
    Badge +6
    MS-ERIK skrev:
    Hvis man har et privat telefonabonnement (mobil og/eller fastnet) hos TDC følger det af sammenlægningen med YouSee at det overflyttes til YouSee. Hvis man allerede er YouSee-kunde, bliver telefonabonnementet fra TDC så lagt ind under det eksisterende kundenummer hos YouSee, eller bliver det placeret på et separat kundenummer?

    Det er ikke helt ligegyldigt af hensyn til muligheden for at opnå samlefordele.

    Hvis man har et privat fastnettelefonabonnement hos TDC og er tilmeldt Forbrugsforeningens bonusordning, vil den ordning så bortfalde ved flytningen til YouSee, da Forbrugsforeningen på nuværende tidspunkt kun har aftale med TDC Fastnet, ikke med YouSee?. Bortfalder ordningen vil det reelt svare til en prisstigning.

    Jeg ved naturligvis ikke, hvordan det kommer til at foregå ved sammenlægningen, men ved hvordan det er nu.

    Telefoni findes under "Mit YouSee" med mig log in. Mit log in til mobil er et andet og kan ikke ses under mit normale "Mit YouSee". Der findes telefoni, TV og bredbånd med yderligere tilkøb til disse funktioner.

    På mit log in til mobil findes alene mobil og tilkøbte muligheder.

    Nu ved jeg i sagens natur ikke, hvad dit telefonabonnement koster p. t., men du kan da hurtigt se hvad prisen er hos YouSee. Så kan du jo se forskellen der. M. h. t. om Forbrugerforeningens fordele, må de da kunne svare på, hvilken aftale de har/vil få om nogen.

    Jeg betaler 20 kr./md. for telefoni hos YouSee. Det er en abonnementafgift - altså betales opkald og samtaler særskilt. Vi bruger alene telefonen til at modtage opkald i hjemmen, da vi begge har mobilabonnementer med fri tale, så alle opkald foretages på mobiltelefonerne.

    joern skrev:
    - - - - - - -
    Nu ved jeg i sagens natur ikke, hvad dit telefonabonnement koster p. t., men du kan da hurtigt se hvad prisen er hos YouSee. Så kan du jo se forskellen der. M. h. t. om Forbrugerforeningens fordele, må de da kunne svare på, hvilken aftale de har/vil få om nogen.
        - - - - - - -

    Forbrugsforeningen er spurgt om sagen. De oplyser at bonusaftalen med TDC fortsætter indtil videre, og at de ikke er informeret om hvorvidt YouSee vil fortsætte aftalen.

    Aftalen betyder at der ydes en bonus på 6 % på fakturaer fra TDC på fastnettelefon (og visse produkter der opkræves på en fastnetregning). Bonus udbetales årligt af Forbrugsforeningen sidst på året. Den fremgår derfor ikke af TDC's og YouSee's prisoversigter. Men fortsætter aftalen ikke betyder det at udbetalingen af bonus ophører, hvilket vel set fra kundens synspunkt svarer til en prisstigning. 

    Da nu TDC siderne bliver lagt sammen med Yousee, har jeg et stor ønske. 

    Denne side har jeg brugt meget, så jeg håber at den kommer med over til Yousee.

    http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_mit_sik_tool

    Hej.

    Den linkede side stammer fra 2010, så hvis den skal bevares til brug for privatkunderne skal den gennemgås og revideres kraftigt, samt flyttes fra tdc dk til yousee.dk. Der findes en side om sikkerhed på yousee.dk, men den drejer sig tilsyneladende kun om sikkerhedspakken. Mærkeligt nok kan man tilsyneladende kun få lov til at se siden hvis man er logget ind med sit YouSee-login.

    Men det vil være særdeles nyttigt at opfylde ønsket om en side med sikkerhedsemner på YouSee.dk.

    Erhvervskunderne har deres egne sider om sikkerhed på tdc.dk.

    Jeg har en hastighed på 50/5 Mbit hos TDC og YouSee kan kun tilbyde en hastighed på højst 15/3 Mbit på min adresse. Samtidig tilbyder HIPER en hastighed på 1000/1000 på min adresse.

    Omdømme 7
    Badge +9
    Jeg vil tro Yousee endnu ikke kan se du har fiber, og vil tilbyde dig en forbindelse via telefonkablerne. Den langsomme tilbudte forbindelse skyldes, at du er langt fra telefoncentralen.

    ville have været rart at yousee havde sikret sig mere båndbredde inde man lagde alle sammen, siden sammenlægning har jeg ofte at enten ryger forbindelsen, eller også er der lange svar tider nogle gange er der mange timeouts i mellem, forstår ikke man er i stand til at forudse disse problemer, har ellers kunne kører fejlfrit i meget lang tid og bruger glædeligt webtv og arkiv.

    Men den del er slut nu, håber der kommer styr på tingene igen hurtigt.

    Dog heldigvis kan jeg slutte den nye telefon med 4g så jeg kan skrive dette indlæg, det virker sjovt nok helt fint.

    Badge
    Efter sammenlægning er effektueret, er tidligere kunder hos YouSee med mobil stillet dårligere. Ved ikke hvordan det ser ud for tidligere TDC kunder.

    Det gamle abonnement kan beholdes, men hvis tilbud på telefoner skal benyttes falder hammeren. Dyrere pris for et dårligere produkt. Helt præcist 6 GB færre på mobildata, men dog mulighed for 1 GB i EU lande. Prisen stiger fra kr. 149 til kr. 199.

    Med den slags tilbud tør jeg slet ikke handle til normalpris!

    Omdømme 7
    Badge +6
    harder skrev:
    Efter sammenlægning er effektueret, er tidligere kunder hos YouSee med mobil stillet dårligere. Ved ikke hvordan det ser ud for tidligere TDC kunder.

    Det gamle abonnement kan beholdes, men hvis tilbud på telefoner skal benyttes falder hammeren. Dyrere pris for et dårligere produkt. Helt præcist 6 GB færre på mobildata, men dog mulighed for 1 GB i EU lande. Prisen stiger fra kr. 149 til kr. 199.

    Med den slags tilbud tør jeg slet ikke handle til normalpris!

    Sådan husker jeg det også fra før sammenlægningen. Lært af det: Køb ikke mobil hos YouSee online. Kan købes i YouSee butikken eller andre forhandlere, men altid det billigste sted.

    Besvar