TCM kanalen lukker i fra 1. juni

Omdømme 3
Badge +4
  • Community Manager
  • 599 kommentarer
Den 1. Juni 2017 har Turner valgt at lukke TCM kanalen i hele Norden.

Hos YouSee lancerer vi derfor en ny kanal som du kan få glæde af, i stedet for TCM :)

Har du Kabel-TV
Hvis du har tv igennem kabel-stikket, så vil du i stedet opleve at få kanalen "Viasat Series" i din tv-pakke. Den vil ligge på samme kanal plads, nemlig plads 65.
På Viasat Series kan man se nogle af de bedste serier i verden. For eksempel serier som NCIS, Seinfeld, Dexter og Californication.

Har du TV gennem DSL eller Fiber
Hvis du har TCM på din DSL- eller Fiber forbindelse, så vil kanalen her blive erstattet af Discovery Science i tv-pakken. På kanalen kan du fordybe dig i
svimlende teorier om vores univers, fascinerende eksperimenter samt nutidens og fremtidens fantastiske teknologi.

Har du TCM som Ekstrakanal, vil du modtage besked om at aftalen opsiges automatisk.
Har du TCM som bland selv kanal, vil modtage besked om, at du kan vælge en ny kanal.

Har du nogle spørgsmål? Så stil dem endelig her i kommentarfeltet :)

15 Kommentarer

Hmm Discovery Science matcher ikke ligefrem TCM, vel?
TCM er jo i høj grad en filmkanal.
Den ser spændende ud.,Discovery Science .:)
Øv en nedtur!
Viasat series er et virkeligt dårligt match, endnu mere oldgammelt serie-skidt.
Jeg kommer godt nok til at savne TCM.
Har aldrig set noget på den kanal, så fint at den forsvinder.
Førhen var den ganske. god med gamle klassiker det der er nu er noget møg. Så vil ikke savne den
Omdømme 4
Badge +1
Saldo skrev:

Øv en nedtur!
Viasat series er et virkeligt dårligt match, endnu mere oldgammelt serie-skidt.
Jeg kommer godt nok til at savne TCM.

B-film fra hovedsaglig den Asiatiske region og tilmed kun med en billed kvalitet, der ligger langt under ganske alm. DVD kvalitet?
Du har vist ikke set TCM i over 1 år, for de har ikke vist een eneste Engelsk sproget film i over 1 år.
Bestemt ikke en kanal der er værdig at savne, når de ikke engang gad at opgradere kanalen til samme høje kvalitets niveau som deres Britiske og Franske kollegaer gjorde med deres TCM'er, hvor de i dag er i 1080i, har 5.1 lyd på flere af filmene og desuden viser restaurerede versioner af de gamle Amerikanske klassikere.

Men jeg er enig i at Viasat Series ikke just er noget specielt godt erstatnings match, grundet de serier de har på kanalen, som andre Danske kanaler har vist forlængst og tilmed også med et par af dem der er blevet genudsendt flere gange.
Hvorfor er det så svært at finde ud af, hvordan man gør noget som eksisterende kunde? I ser ud til at være mere opsatte på at informere nye kunder.

Jeg skal bare lige skifte TCM til en anden kanal, men det er ikke så ligetil, for jeg kan ikke finde oversigten over mine abonnementer, som der står jeg skal ind under. Så jeg spørger søgefeltet.

Hver gang jeg følger et link for at finde hjælp til at udskifte med en anden kanal, så kommer der ingen hjælp, udelukkende spørgsmål om jeg vil købe dette eller hint. Jeg er SÅ frustreret! Det kan da ikke være meningen, at jeg skal sidde i telefonkø for noget så banalt! Lav nu bare en simpel rækkefølge, som I jo egentlig er ret gode til.
Det er jo derfor jeg er så frustreret, for hvorfor kommer der svar til nye kunder, når jeg er logget ind som eksisterende kunde - det giver ingen mening. Lav en opdeling af jeres svar, så man kan vælge.
Omdømme 3
Badge +5
Hej BrittaHegelund

Har du fået besked om at du skal vælge en anden Ekstrakanal eller hvilket segment tilhører du i denne forbindelse? :)

Du skal ind på Mit YouSee og derinde burde du da kunne redigere og udskifte i dine valgfrie kanaler. Hvor går det galt?
Jeg har nu været inde på "Mit Yousee" og forsøgt at opsige Tv2 Zulu, som er min eneste ekstrakanal. Det er ganske umuligt. Jeg kan kun tilkøbe den til 40 kr.
Omdømme 3
Badge +5
Hej Piaggio

Det er ikke optimalt.

Kontakt gerne kundeservice på tlf. 70704040 så vi kan se nærmere på det og hjælpe med at udskifte kanalerne.
Man skulle kunne se en knap med "Skift nu" eller et link til "Mit Tv", men ingen af delene ser jeg, når jeg logger ind. Hvor findes disse knapper og links???
Omdømme 3
Badge +5
Hej ForumBruger564

Du skulle gerne kunne se det via det login som er tilknyttet dit TV-abonnement under tv-delen.

Tag gerne fat i os på tlf. 70704040 så vi ligeledes kan få set på dit login. Der kan være forhold der rent teknisk gør at du ikke kan på nuværende tidspunkt. I det tilfælde kan kundeservice hjælpe med udskiftning.
Jeg kan heller ikke se "Skift nu". Men nu har Bland selv heller ikke virket længe syntes jeg. Men nu er der så heller ikke det helt store udvalg af kanaler og skifte med som man har lyst til og se. Jeg var inde og se om jeg kunne skifte TCM. Det går godt og trykke på Fjern, Men det grønne felt med meget svagt "Vælg", toner ikke frem så man kan vælge, der sker intet. Det er rigtig længe nu, det har været sådan. Skal man til og ringe ind som før Bland selv, Så er det jo ikke særlig smart alligevel.
Ps. "Skift nu" er der hos mig, ellers kunne jeg ikke komme frem til "Fjern" og "Vælg".

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)