SKAM og NRK3 tilgængelig på YouSee Tv & Film

Omdømme 5
Badge +4
  • Administrator
  • 628 kommentarer
Du kan nu se SKAM med YouSee på NRK3!

NRK3 minder meget om den danske kanal DR3, og viser bl.a. kultserien "SKAM" samt en masse comedy og serier som Game of Thrones. I dagtimerne sendes NRK Super, der viser børne-tv fra morgenstuden - det hele med danske undertekster :)

Kanalen er tilgængelig for streaming og indholdet vil desuden blive tilgængeligt i tv-arkivet for kunder der har adgang.

Vi har desuden lavet en vejledning til dig, hvis du har brug for hjælp til at finde kultserien "SKAM":

https://www.youtube.com/watch?v=vC9mCxwdN80&feature=youtu.be

Har du spørgsmål? Så stil dem endelig her i tråden, hvor vi løbende følger op :)

29 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis den så ligeledes kommer på Humax boksen, ikke nødvendigvis som en normal kanal, men som den vil være på App, så vil det være fint, så slipper man for at Streame. Der har heller ikke være brugt siden boksen kom, det vil være kedeligt at skulle bruge det igen på grund af en enkelt kanal, det er der ingen logik i.
Badge
Er det så også en mulighed. når jeg for TV. vide af telefonstik for som jeg kan kan forstå kan jeg ikke se NRK1 pga jeg modtager TV Signal gemmen telefon stik. synes Yousee selv det er god kundeservice at fravælge en del kunder fra dette. Ellers lade være at skrive Alle Yousee kunde.Er fint med mig i vælger en Samligning mellem TDC og Yousee kunder. finder det bestemt ikke i orden som gamle TDC kunde bliver fravalgt TV kanaler som Yousee kunder. så i bund og grund opfatter jeg ikke mig selv som Yousee kunde .Go,dag :?
Omdømme 7
Badge +6
Alle kan se NRK3 på App/Web uanset om det er DSL eller Kabel TV.
Badge
Hej Radiomanden har forstået på support fra deres FB Side jeg ikke kan og på min app kan jeg nu hellere ikke finde NRK1 så passer sikkert meget godt har NRK2 .
finder det blot dårlig service hvis de vælger man som kunde har to TV Løsninger gemmen Coax og telefonstik må de rette ind ellers er min TV løsning ikke godOg ej hellere rimlig på den måde mister jeg som gamle TDC Kunde kanaler ikke .Go,dag og tak for indput
Omdømme 7
Badge +6
Der bliver på FB skrevet at ALLE med en You See TV pakke kan se kanalen på App/Web. Den kommer som det er nævnt fra You See senere på måneden.
Badge
Du kan jo læse mit opslag der og se hvilket Jeppe svar mig. og på min Yousee app er hellere ikke NRK1 vi har ikke samme kanaler. ser frem til en fra Yousee dukker op her.
Og er givet sikkert på jeg har ret. og jeg ser det bestemt som et problem i fremtiden. jeg er nød til at flytte over til Coax for at modtage de samme kanaler. er mig en gåde man vælger at lægge TDC og Yousee sammen og kunderne har forskelige kanaler. så hvorfor blot ikke fjerne min løsning og kun kører coax så,,med min løsning er nye kanaler umuligt i fremtiden. giver sig selv.
Omdømme 7
Badge +6
Korrekt, der er ikke samme udbud på DSL og Kabel TV, men da DSL jo også er You See, og der skrives at alle med en You See TV pakke kan se NRK3 på App og Web når den kommer på, så kan det jo ikke være begrænset til kun at være hos dem der er på Kabel TV.
Badge
Det er muligt jeg kan ikke finde NRK1 på min Yousee app har kun den TV Pakke der som jeg har gemmen Telefonstikket hverken mere eller mindre. samme kanaler på min app som på mit TV.
Er det rimeligt jeg så derfor skal fravælges nye kanaler fordi jeg modtage tv signal gemmen telf.stiket og svar selv nej. de lægger Yousee og TDC sammen så må de finde en løsning for mig som kunde.
Omdømme 7
Badge +6
Det er da også noget der arbejdes på, således at uanset om leveringen er på den ene eller anden måde, vil om ikke andet være mindre forskel på udbuddet hvadenten det er DSL eller Kabel TV.
Badge
Hej igen. Jo er klar over det er noget. som arbejdes på. det mig stædig en gåde for jeg for TV vide af telefonstikket. har jeg ikke mulighed for hverken at se NRK1 eller nu NRK3. det fatter jeg ikke.
Og et rigtigt brugbart svar på hvorfor. jeg ikke kan se de to kanaler som med coax har jeg ikke rigtigt fået . så tror jeg ser tiden an om nu Yousee er en god forretning for mig synes efterhånden mit kanal udbud bliver mindre og prisen følger ikke rigtigt med ned så ser tiden an. Go,dag og debat
Omdømme 4
Badge +6
lordfynbo skrev:

Hej igen. Jo er klar over det er noget. som arbejdes på. det mig stædig en gåde for jeg for TV vide af telefonstikket. har jeg ikke mulighed for hverken at se NRK1 eller nu NRK3. det fatter jeg ikke.
Og et rigtigt brugbart svar på hvorfor. jeg ikke kan se de to kanaler som med coax har jeg ikke rigtigt fået . så tror jeg ser tiden an om nu Yousee er en god forretning for mig synes efterhånden mit kanal udbud bliver mindre og prisen følger ikke rigtigt med ned så ser tiden an. Go,dag og debat

Alle YouSee TV-kunder får adgang til NRK3. Det bliver dog ikke på dit tv, du vil kunne finde den, men via vores apps og hjemmeside, så det er udelukkende online. Man kan evt. bruge Chromecast eller Airplay til at få billedet op på den store skærm. :)
Omdømme 7
Badge +6
Det har jeg også skrevet, men det er åbenbart ikke blevet forstået.
Badge
Hej Stefan nu er den gamle her så ikke.helt med når du skriver hjemmeside,, mener du
Under TV og Film for under mine TV Kanaler der jo som skrevet før de samme kanaler jeg har i Viasat stor pakken Til Tv og de kanaler under TV og Film. kan jeg se på pc,en og App mobil-- SÅ hverken mere eller mindre
og tilbage til starten jeg forstå i har NRK1 lige pt ok
og forstå fra sidst i denne mrd. kommer NRK3 ok
er vi enig.. i så fald skriver jeg IGEN jeg kan ikke finde NRK1 nu hverken på pc under TV og Film..
Og hellere ikke på mobil under TV og Film
så i bund og grund er det vel mig der har ret. Eller og det er muligt at i skriver alle Yousee kunder.
kan se de to kanal på dette du nævner. JEG KAN BARE IKKE.
Men nok om dette som jeg ser min løsning vedr TV kanaler i fremtiden ser det ringe ud Stefan..med mindre jeg laver min løsning om og fravælger TV gemmen Telefonstikket og tag coax. er vi enig deri og jeg mener det er DÅRLIG kunde service fordi i slå jer sammen til et selv skab kan jeg pga af min løsning frataget bla de kanaler og tænker så hurtigt hvad i frem tiden hvordan vil det så se ud flere kanaler jeg ikke ville kunne se. håber du kan se komikken.
jeg synes ikke det er i orden Stefan. Og Selvfølgelige kan flytte når jeg ikke vil være til grin mere efter snart 26 år hos TDC nu Yousee er jeg efterhården noget skuffet over denne forskelbehandling tak for en god detbat her. Go,dag
Omdømme 7
Badge +6
NRK1 er ikke en kanal på DSL, men på Kabel TV, hvad er det lige der ikke forstås.? Men du får på lige fod med Kabel TV NRK3, men kun på App og Web, det gælder også Kabel TV kunder.
Badge
Radiomanden glem det spild af tid.. Go,dag
Hvor finder jeg nrk 3 den er ikke i boksen. skriv gerne en udførlig vejledning tak.
Omdømme 7
Badge +6
Den findes som oplyst kun på App og Web TV.
Badge
Radiomanden hvis man som jeg har TV Signalet. gemmen telefonstikket er den jo hellere ikke på web tv det givet jo sig selv har viasat stor pakken så er måske dig der ikke rigtigt følger med..
har spurgt teknikker i sidste uge og den findes kun med coax kable så vi skal bare være enig om at selv om jeg betaler til Yousee har jeg ikke samme kanaludbud så i bund og grund har yousee et problem når de siger alle yousee kunder kan se NRK3 og NRK 1.
så fanger du ikke dette er problemet dit..
Omdømme 7
Badge +6
Kan kun referere til hvad Nikolaj skrev:

"I slutningen af februar bliver det muligt for alle YouSee tv-kunder, at streame den norske kanal, NRK3, på vores Apps og web-tjenester, resten af året"

Så det må gælde for alle, og så DSL.
Omdømme 4
Badge +6
Hej igen

Det er korrekt, at det ikke er alle, der har adgang til NRK1.

Dog er det alle kunder, der får adgang til NRK3. Til gengæld er det ikke på tv. Det er udelukkende via vores app og på vores hjemmeside.

Linket direkte til kanalen, hvis man er logget ind, får I her: http://tv.yousee.dk/medie/kanal/nrk3

Jeg har lige testet det på et login tilknyttet DSL TV, og det virker, så gør det ikke det hos dig lordfynbo, vil jeg anbefale dig at hive fat i vores support.
Badge
Hej Stefan har fundet den nu under mine kanaler på Web Tv.
er mig en gåde den ikke tilgå min TV pakke på boksen. skyldes så åbenbart jeg har Viasat stor der.
så som skrevet før jeg vil aldrig for nye tv kanaler der som NRK 1 og NRK3. det laver jeg så med er givet få der ser tv på nettet..
Go,dag
Omdømme 7
Badge +4
Jeg kan da ikke se den i min app
Omdømme 7
Badge +6
Her ligger den nederst på listen.
Omdømme 7
Badge +4
Ja, fandt den, jeg prøvede så at søge på "hjemsøgte hus, på Humax boksen, så kan jeg se kanalen, men der sker ikke noget når jeg trykker på PLAY
Omdømme 7
Badge +6
Udsendelsen er slut nu, men den starter fint op når der trykkes på Play, det gør de tidligere udsendelser også.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)