Svar

Prisændringer på TV-pakker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 268 kommentarer
Fra 1. januar 2016 vil du som YouSee-kunde opleve ændringer i prisen på dit TV abonnement.

Stigningen er i år mindre end de foregående år og lyder på 10 kr. for Grund- og Mellempakken samt 20 kr. for Fuldpakken. Stigningen er primært drevet af stigende priser på en række tv-kanaler samt øget betaling for ophavsrettigheder. Det er især udgifter til sportsrettigheder og dansk-produceret tv, der er med til at øge priserne på kanalerne.

Har du nogle spørgsmål til ændringerne, så smid endelig en kommentar - vi vil løbende opdatere denne tråd efter hvilke spørgsmål vi får :)

/Nikolaj

icon

Bedste svar af Kasper 11 november 2015, 12:46

Vilhelm skrev:

Tak.

Jeg kan ikke på YouSee's hjemmeside finde private tv-kunders tv-pakkepriser for 2016. Yousee har tidligere  altid offentgjort pakkepriserne, og anført hvor meget ophavsretsafgifterne udgjorde heraf. Jeg synes at priserne bør fremgå af hjemmesiden. Der er brugere i dette forum der har spurgt efter priserne.

YouSee må have kendt pakkepriser og ophavsretsafgifter siden medio september, hvor foreninger fik besked om  deres pakkepriser for 2016.

Ophavsretsafgifterne stiger forholdsvis mest. Ca. 6 kr./md. for alle tv-pakker. Det er beløb der er ens for private kunder og foreningskunder. Procentvis er der tale om kraftige stigninger.

Ophavsretsafgifter på Grundpakken stiger fx fra ca. 30 kr. til ca. 36 kr. pr. måned fra 2015 til 2016 (ca. 20%).

Det er jo ikke YouSee's ansvar, men kan YouSee oplyse hvad der ligger bag disse store stigninger, der tilfalder Koda og Copydan. Jeg kan ikke finde  nogen som helst oplysninger.

Hej Vilhelm 

Vi vil i denne uge og næste uge informere alle vores kunder via mail eller brev,  så vi på den måde sikrer os at alle får besked om ændringen. 

Da de nye priser først træder i kraft pr. 1. januar 2016 fremgår de ikke på yousee.dk

Se original

47 Kommentarer

Jeg er bange for vi bliver tørret godt og grundigt. Ifølge nedenstående som jeg lige har mailet til kundeservice, så stiger mit abonnement da noget mere end 10 kr. pr måned. Jeg har mellempakken.

"Det må da være en dårlig spøg. Jeg har lige set på "mit tv", at min mdl. udgift stiger til 419 kr., hvor jeg indtil nu har betalt kr. 335.-.

Hvad har i gang i. Såfremt denne prisstigning ikke er en fejl, så mister i endnu en kunde."

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

joern skrev:
Kan det ha' sin rigtighed, at jeg har hørt, at priserne på TV pakkerne stiger igen 01. maj 2016?

YouSee har bedyret, at det ikke er tilfældet.

Omdømme 3

Badge +3
Kan det ha' sin rigtighed, at jeg har hørt, at priserne på TV pakkerne stiger igen 01. maj 2016?

Som jeg beskrevet i efterhånden en del af mine indlæg. Så fik vores antenneforening klar besked fra YouSee's kontaktperson, at vi ikke har nogen special aftale, men har 10, 20 og 39 pakker muligheden !

Den har YouSee så nu pludseligt valgt at ændre til 10 og 36 - uden nogen form for advisering.

For at forsætte i denne forvirring omkring, hvad YouSee i det hele taget kommunikerer ud omkring Bland Selv. Så er her endnu et afsnit: 

Hvis man besøger YouSee's TV sider fra en alm. browser, står der at man i Bland Selv Tv kan vælge mellem 10 og 36.

Hvis man på sin mobilos frekventerer YouSee's mobilsider om TV BlandSelv, tjah så står der, at man kan vælge 10, 20 og 39 !! 165.gif

Tjah - hva' ska' man si' . . . . . det her er godt nok en noget mystifistisk måde, at kommunikere sit produkt ud på ! Især også, hvor priserne endnu en gang har fået et nøk opad !

Mvh.

Omdømme 3

Badge +3

Bentzin skrev:
Videre i føljetonen "YouSee taler med mange tunger":

Blev ringet op i dag, af den kompetente supporter fra teknisk afd., som for 2 dage siden sendte forespørgslen vedr. problematikken videre til "super supporterne".

Han ville bare lige meddele mig, at han ikke har fået noget svar fra dem endnu. Gad vide om de har fået mundkurv på ? (Sorry ku' ik' la' vær') Eller de endnu ikke har behandlet den. 

Han undrede sig også over, at der ikke var givet besked om ændringer til ham eller hans kolleger. Og han bekræftede, at der for 2 dage siden ikke stod noget med 36 kanaler på den omtale side, der er linket til tidligere i tråden.

Han kunne sagtens forstå min frustration, da der ingen meddelelser er udgået fra YouSee til antenneforeningen eller til mig som kunde vedr. den pludselige ændring. Hverken per e-mail el. brev !

Som han sagde så har der vedr. bredbånds ændringerne, været massiv dækning af den og i god tid inden.

Han ville tillige spørge sin chef om, hvorfor de i afdelingen ikke var blevet adviseret. Så han kunne svare kunderne fyldestgørende og han ikke spildte kundens eller hans egen tid !

Han beklagede meget situationen som jeg er kommet i og den forvirring som det har afstedkommet.

Og forvirringen er der stadig og lige så mistilliden til min tv leverandør, som vist ikke rigtig har styr på kommunikationen, hverken internt og eksternt.

Her følger lige et screenshot fra i dag, af hvad der bl.a. står på siden vedr. foreninger og erhverv->kommunikation->brochurer (som foreninger kan downloade og udsende til deres kunder):

Tjah, hva' ska man sige - nøjagtigt det YouSee's repræsentant gav en klar besked om, til vores Antenneforening.

Men det kan jo være, at han heller ikke har fået besked om den mystiske og pludselige ændring.

Har desværre ikke fået fat i min Antenneforening, da de har lukket i weekenden. Men er det første der sker på mandag, that's for sure.

Godt nok træls og p.... irriterende, hvad man bydes af en af landets største koncerner.

Mvh.

Husk at der også står:

Vigtigt om Bland Selv!Bland Selv-pakkerne er inkl. 1 kort, men ekskl. kortlæser. Der er ingen binding og oprettelse, dog 395 kr. v/skift til en tv-løsning med færre kanaler. Priserne er v/Automatisk Kortbetaling (ellers tillæg på 49 kr./regning eller 9,75 kr./regning v/BS) og tilmelding til e-kommunikation (ellers gebyr på 29 kr./md.). Fås ikke i enkelte antenne-/boligforeninger. Udbud pr. 1/7-15
På flatpanels.dk har de en udtalelse fra YouSee's direktør vedr. Bland selv konceptet i en artikel fra 4/2 2015.

Her står der blandt andet:

. . . . . Grundpakken er således fortsat et krav, men ovenpå kan man tilføje 10, 20 eller 39 tv-kanaler i tre ”pakker”. Man kan vælge ud fra 100 forskellige kanaler og kanalerne kan udskiftes måned til måned uden beregning.

- ”I vores gamle Bland Selv-univers kunne du enten blande lidt eller meget. *Der fandtes ikke rigtig noget midt imellem. Med den nye struktur får vi en ekstra pakke, som gerne skulle samle de kunder op, hvis behov lander et sted imellem de 10 kanaler i Mellempakken og de 39 i Fuldpakken,” siger Jacob Mortensen, direktør for YouSee tv.

Kilde: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1423037140#AoolZIqJYYcyiAJs.99 Har tjekket en hel del Antenneforeninger/kabelnet o.lign.der har YouSee som leverandør med Bland Selv. De skilter alle sammen med Bland Selv pakker på 10, 20 og 39. Nogle af dem ved brug af de omtalte downloadede brochuer fra YouSee.  Hvor der nu ifl. YouSee's sider, kun er to muligheder -> mellempakke 10 kanaler og og fuldpakke 36 ! Dvs. endnu en nedgradering samtidig med en prisstigning !!Tvivler på de har fået mere besked end bl.a. vores forening har. Nemlig ingen ting. *Tja, man har vel et standpunkt til man opfinder et nyt !  Og forvirringen er der vist stadig ! Mvh.  
Videre i føljetonen "YouSee taler med mange tunger":

Blev ringet op i dag, af den kompetente supporter fra teknisk afd., som for 2 dage siden sendte forespørgslen vedr. problematikken videre til "super supporterne".

Han ville bare lige meddele mig, at han ikke har fået noget svar fra dem endnu. Gad vide om de har fået mundkurv på ? (Sorry ku' ik' la' vær') Eller de endnu ikke har behandlet den. 

Han undrede sig også over, at der ikke var givet besked om ændringer til ham eller hans kolleger. Og han bekræftede, at der for 2 dage siden ikke stod noget med 36 kanaler på den omtale side, der er linket til tidligere i tråden.

Han kunne sagtens forstå min frustration, da der ingen meddelelser er udgået fra YouSee til antenneforeningen eller til mig som kunde vedr. den pludselige ændring. Hverken per e-mail el. brev !

Som han sagde så har der vedr. bredbånds ændringerne, været massiv dækning af den og i god tid inden.

Han ville tillige spørge sin chef om, hvorfor de i afdelingen ikke var blevet adviseret. Så han kunne svare kunderne fyldestgørende og han ikke spildte kundens eller hans egen tid !

Han beklagede meget situationen som jeg er kommet i og den forvirring som det har afstedkommet.

Og forvirringen er der stadig og lige så mistilliden til min tv leverandør, som vist ikke rigtig har styr på kommunikationen, hverken internt og eksternt.

Her følger lige et screenshot fra i dag, af hvad der bl.a. står på siden vedr. foreninger og erhverv->kommunikation->brochurer (som foreninger kan downloade og udsende til deres kunder):

bl_selv_brochure.jpg

Tjah, hva' ska man sige - nøjagtigt det YouSee's repræsentant gav en klar besked om, til vores Antenneforening.

Men det kan jo være, at han heller ikke har fået besked om den mystiske og pludselige ændring.165.gif

Har desværre ikke fået fat i min Antenneforening, da de har lukket i weekenden. Men er det første der sker på mandag, that's for sure.

Godt nok træls og p.... irriterende, hvad man bydes af en af landets største koncerner.

Mvh.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg kan nu se, at da mit boligselskabs seneste leveringsaftale med YouSee trådte i kraft pr. 1. aug. 2014, bestod en Mellempakke med Bland Selv (ud over Grundpakkens 25 kanaler ligesom nu) af 10 selvvallgte kanaler og en Fuldpakke med Bland Selv af 35 selvvalgte kanaler. Opkrævning var som nu via boligselskabet.

Antal kanaler i Mellempakken med Bland Selv har i hele perioden været uændret.

Antal kanaler i Fuldpakken med Bland Selv har været oppe på 39, men sættes nu ned til 36.

Der er altså ikke tale om nogen uoverensstemmelse med vores kontrakt. Blot kunne jeg have ønsket at YouSee havde informeret om ændringen, fx i forbindelse med den årlige meddelelse til os om priser og pakkeændringer.

Aftaler er til for at blive lavet om :-)

Jeg har sgutte fået mere klarhed, tværtimod så har jeg jo via min antenneforenings kontakt til YouSee, fået en klar besked om, at der findes kun Bland Selv 10, 20 og 39 i den aftale vi har med YouSee ! 

Dette står også i den brochure, som kan hentes som PDF-fil på siden for foreninger. Og er jo også det jeg har haft lige siden jeg valgte BlandSelv.

Forvirringen er der imo. stadig. Hvilken forklaring er den rigtige ?

Vores (antenneforeningens) kontaktperson hos YouSee el. en YouSee medarbejder her i dette forum ?

At der så lige pludselig bliver lavet en ændring på en af YouSee's sider om Bland Selv, synes jeg kun er med til at gøre det hele meget mere speget og imo. ret så lusket.

Det er ihf. ikke det jeg forstår ved god kunde service - tværtimod !

Jeg må ha' fat i min antenneforening igen (evt. også Ekstrabladet) for at få undersøgt dette her til bunds.

Jeg føler mig ihf. snydt ift. den aftale jeg har lavet og har ikke i sinde, at lade mig spise af med forklaringen her inde.

Mvh.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

joern skrev:
Nu giver mit tidligere spørgsmål om, hvem man betaler til, vel større mening.

Da det tilsyneladende er jer med betalinger til jeres foreninger, der mangler kanaler i Bland Selv, er det helt naturligt, at I enkeltvis ikke skal klage til YouSee, men jeres det skal respektive foreninger. Det burde jo også give større vægt bag ønsket om "ligestilling".

Jeg forstår hvad du mener, Jørn. Men jeg har ikke tænkt mig at klage enkeltvis, da jeg er repræsentant for en boligforening.

Efter i aftes at have gjort en medarbejder i YouSee forum-teamet opmærksom på problemet, har vi allerede i dag (torsdag) fået større klarhed. Der er stadig uklarheder og berettiget kritik af YouSee's  håndtering af ændringen, og jeg håber at YouSee fortsætter dialogen her i forummet.

Omdømme 3

Badge +3
Nu giver mit tidligere spørgsmål om, hvem man betaler til, vel større mening.

Da det tilsyneladende er jer med betalinger til jeres foreninger, der mangler kanaler i Bland Selv, er det helt naturligt, at I enkeltvis ikke skal klage til YouSee, men jeres det skal respektive foreninger. Det burde jo også give større vægt bag ønsket om "ligestilling".

Omdømme 3

Badge

Det ser ud til at hvis kunden afregner sin tv-pakke eller del deraf (en tillægspakke) hos YouSee,  så kan kunden vælge Bland Selv 10, Bland Selv 20 eller Bland Selv 39.

Hvis kunden derimod, som i min forening, afregner hele tv-pakken (herunder en Bland Selv-pakke) til foreningen, så kan kunden kun vælge Bland Selv 10 eller Bland Selv 36.

Min forening har en leveringsaftale med YouSee som indebærer at foreningen står for opkrævning af hele tv-pakken, herunder Bland Selv-pakker. Jeg har desværre ikke aftalen hos mig lige nu, men mener ikke at der står noget om et bestemt antal kanaler i Bland Selv-pakker. Men jeg synes at YouSee burde have meddelt kunder med en Bland Selv 39-pakke, at antal kanaler skæres ned til 36.

Omdømme 3

Badge +3
Min ejerforening (216 ejerlejligheder) har en aftale med YouSee om levering af TV m.m.

Jeg betaler for Grundpakken til foreningen (uden merudgift) og op til Fuldpakken til YouSee. 

Bland Selv har jeg ikke, men når jeg går ind på mit YouSee, kan jeg bestille Bland Selv med 39 kanaler.

Jeg har fundet "bland selv 36" omtalt her:

http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/tv/tv_med_bland_selv.aspx

Jeg har lige tjekket googles cache. 39 er ændret til 36 på siden inden for de seneste to dage.

Tak for forklaringen - som dog ikke stemmer overens med den besked, som YouSee's kontaktperson gav til vores antenneforening.

Hvor det blev understreget, at der kun fandtes 39 i fuldpakken ! Og at der ikke er nogen special aftale med vores forening !

Forvirringen er der vist stadigvæk. Utroligt i en så stor koncern, at det ikke er styr på tingene med alle de forklaringer i øst og vest ! 

Hvilken én er den rigtige ?

Og den med de 2 slags Blandselv fuldpakke - hmm, hvor står der noget om det ? Så vidt jeg ved - ingen steder !

Hvornår er disse ændringer blevet annonceret ? Vores antenneforening og jeg har ikke modtaget noget !

En ting er dog sikkert, aftalen - jeg og min antenneforening har indgået med YouSee - er med et snuptag ændret til en ringere uden forvarsel - samtidig med at prisen er steget.

Det er godt nok en trist måde, at behandle sine kunder på !!

Mvh.

Omdømme 3

Badge
Tak for hurtigt svar, Kevin.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle

Jeg vil godt lige forklare det lidt.

Grunden til at nogle har 36 kanaler, og andre 39 kanaler i deres bland selv pakke, skyldes at vi har flere udgaver af bland selv pakker.

Vi har en som vi kalder ”Fuldpakke med Bland Selv”, den følger udbuddet af kanaler i vores Fuldpakke, og den er faldet til 36 kanaler. Det er en pakke man mest ser hos foreninger.

Så har vi vores normale ”Bland Selv 39” pakke som kan ses på vores hjemmeside, den følger på nuværende tidspunkt ikke vores Fuldpakkes udbud, så derfor er den stadig på 39 kanaler.

Jeg håber af det her spreder lidt lys over situationen, og gør det nemmere at forstå hvorfor der er forskel på dem.

Helt enig Vilhem, problemet er ikke løst - de meget kloge og dygtige, der styrer kodning og andre tekniske ting vedr. deres hjemmeside og især "Mit YouSee" - er blevet informeret om problemet vedr. valg af 36 ctr. 39 kanaler.

Så må vi se om de virkelig er så dygtige og kloge, som support medarbejderen beskrev dem som.;) 

Jeg havde, som du, også håbet at der var en af deres gutter herinde, som havde deltaget.

Super at du skriver til dem.122.gif

Et andet imo væsentligt problem, er at der sidder nogle i deres kundeservice, som mis-/fejl-informerer og leger eksperter i noget de ikke ved ret meget om. Det må de til at få styr på, hvis de tager deres kundeservice som en væsentlig del i deres koncept.

Jeg har på 2 dage været i forbindelse med 3 fra kundeservice - den ene blev jeg smidt af og denne anden var en kloge åge, som påstod noget som direkte forkert ! (Det er iøvrigt sket et utal af gange igennem mine mange år hos dem)

Den 3. erkendte dog at det lå uden for hans område og sendte mig videre til deres supportafdeling.

Her fik jeg endelig fat i en gut, som havde styr på ret mange ting. Dog havde han ikke udstyr og tilladelser til at  ændre noget i kodningen.

Han har så sendt problemet vider til supersupporterne. Så må vi se hvad de kan eller ikke kan.

joern: Jeg har, som beskrevet tidligere, haft kontakt til Antenneforeningen, som så har haft kontakt til YouSee. Og derefter kontaktede Antenneforeningen mig igen med svaret: Der er ikke nogen aftale om ændrede vilkår ift. BlandSelv i vores kontrakt med YouSee TV.

Og så kontaktede jeg endnu en gang YouSee.

Mvh.

Omdømme 3

Badge
Det er ikke kun Bentzin's problem eller hans antenneforenings. Det gælder da også mit boligselskab og formentlig for alle, både foreninger og private. 

Som tidligere skrevet: Hvis jeg går ind her: http://yousee.dk/tv/tv-kanaler-og-frekvenser.aspx,

kan man vælge 39 kanaler til en Bland Selv Fuldpakke. Men hvis jeg går ind for at bestille en sådan pakke, kan jeg kun vælge 36.

Jeg mener ikke at problemet er løst eller at YouSee har stillet Bentzin en løsning i udsigt. De svar han har fået, er udtryk for forvirring i organisationen.

Jeg havde ventet at en medarbejder fra YouSee Support her i forummet havde taget sagen op. Men det er ikke sket. Nu vil jeg skrive til dem.

Omdømme 3

Badge +3

Bentzin skrev:
update: Min antenneforening ringede i dag tilbage og forklarede, at der ikke er indgået nogen special aftale vedr. BlandSelv konceptet og ifl. deres kontakt hos YouSee så hedder det BlandSelv 39.

Så jeg ringede igen i dag til Kundeservice og forklarede dem dette. Også selv om ham jeg fik fat i går, hårdnakket påstod at der var en specialaftale ! Sørgeligt med sådanne kloge åger der fejlinformerer kunderne !!

Nå men den flinke mand fra deres support, som jeg blev omstillet til i dag, har sat dem (de rigtig kloge og dygtige) der koder hjemmesiden om at få rettet op på - at jeg igen kan vælge 39 kanaler, som jeg jo har kunnet indtil nu.

Han erkendte efter at ha' tjekket "Mit YouSee" - at der var et problem med den måde siden reagerer på ift. mine valg.

Så må jeg se om dette hjælper !

Det ender nok op med, at jeg så først kan vælge de manglende 3 kanaler, som jeg jo betaler for til næste 20., som jo er skæringsdato for udskiftning af kanaler.

Til joern: Kan ikke se hvad betalingen har at gøre med dette problem. Som jo udmunder i at deres system (Mit YouSee hjemmesiden) er fejlkodet. 

I øvrigt bestilte jeg i sin tid Bland Selv hos YouSee, da det jo er dem der tilbyder denne service og ikke min Antenneforening !

Mvh.

Jeg plejer at klage til den forretning, hvor jeg har betalt for varen. Ikke skrevet for at mene, at det ikke er en fejl hos YouSee, men hvis man betaler til antenneforeningen, bør de jo ta' kontakt til deres leverandør.

Godt du fil løst problemet.

update: Min antenneforening ringede i dag tilbage og forklarede, at der ikke er indgået nogen special aftale vedr. BlandSelv konceptet og ifl. deres kontakt hos YouSee så hedder det BlandSelv 39.

Så jeg ringede igen i dag til Kundeservice og forklarede dem dette. Også selv om ham jeg fik fat i går, hårdnakket påstod at der var en specialaftale ! Sørgeligt med sådanne kloge åger der fejlinformerer kunderne !!

Nå men den flinke mand fra deres support, som jeg blev omstillet til i dag, har sat dem (de rigtig kloge og dygtige) der koder hjemmesiden om at få rettet op på - at jeg igen kan vælge 39 kanaler, som jeg jo har kunnet indtil nu.

Han erkendte efter at ha' tjekket "Mit YouSee" - at der var et problem med den måde siden reagerer på ift. mine valg.

Så må jeg se om dette hjælper !

Det ender nok op med, at jeg så først kan vælge de manglende 3 kanaler, som jeg jo betaler for til næste 20., som jo er skæringsdato for udskiftning af kanaler.

Til joern: Kan ikke se hvad betalingen har at gøre med dette problem. Som jo udmunder i at deres system (Mit YouSee hjemmesiden) er fejlkodet. 

I øvrigt bestilte jeg i sin tid Bland Selv hos YouSee, da det jo er dem der tilbyder denne service og ikke min Antenneforening !

Mvh.

Omdømme 3

Badge +3

Bentzin skrev:
Så kom jeg igennem til Kundeservice, først en flink dame som bad mig vente, til hun havde fået snakket med en tekniker. Så godt så langt - indtil jeg blev smidt af og kom i køen igen.

Her kom der så en flink ung mand ind og fortalte, at der var noget med en eller anden ældre aftale med antenneforeningen om, at der kun er 36 valgmuligheder. ??

Samtidig med at han fedtede rundt inde på Mit YouSee og fjernede dem jeg havde valgt fra. Hvorfor ved jeg ikke - han vrøvlede noget af.

Summa summarum blev, at kunne ikke sørge for, at jeg fik de 39 som jeg har haft siden, jeg startede med Bland Selv for ca. 2 år siden.

Utroligt at de ikke har styr på ret meget vedr. de problemer der dukker op jævnligt. Har før haft en hel del problemer vedr. Bland Selv konceptet. Der gik f.eks. ca. 2 mdr. før mit Bland Selv virkede ordentligt.

Jeg har i øvrigt ikke modtaget noget på skrift om, at der nu kun er 36 valgmuligheder - hverken fra YouSee el. min antenneforeneing. Dem har jeg så også kontaktet og de vil ringe tilbage med et evt. svar på mine problemer.

Godt nok træls med alt det bøvl uden nogen ordentlig forklaring på, hvorfor jeg skal betale mere for mindre !!!

Oven i det hele så gik Mit YouSee - Mine kanaler-siden ned, mens jeg sad og snakkede med ham. Desuden så er deres hjemme side utrolig sløv og loader af pommern til. Ca. 1 min. om at logge ind.

Mvh.

Hvem betaler du til? YouSee eller din antenneforening?

Så kom jeg igennem til Kundeservice, først en flink dame som bad mig vente, til hun havde fået snakket med en tekniker. Så godt så langt - indtil jeg blev smidt af og kom i køen igen.

Her kom der så en flink ung mand ind og fortalte, at der var noget med en eller anden ældre aftale med antenneforeningen om, at der kun er 36 valgmuligheder. ??

Samtidig med at han fedtede rundt inde på Mit YouSee og fjernede dem jeg havde valgt fra. Hvorfor ved jeg ikke - han vrøvlede noget af.

Summa summarum blev, at kunne ikke sørge for, at jeg fik de 39 som jeg har haft siden, jeg startede med Bland Selv for ca. 2 år siden.

Utroligt at de ikke har styr på ret meget vedr. de problemer der dukker op jævnligt. Har før haft en hel del problemer vedr. Bland Selv konceptet. Der gik f.eks. ca. 2 mdr. før mit Bland Selv virkede ordentligt.

Jeg har i øvrigt ikke modtaget noget på skrift om, at der nu kun er 36 valgmuligheder - hverken fra YouSee el. min antenneforeneing. Dem har jeg så også kontaktet og de vil ringe tilbage med et evt. svar på mine problemer.

Godt nok træls med alt det bøvl uden nogen ordentlig forklaring på, hvorfor jeg skal betale mere for mindre !!!

Oven i det hele så gik Mit YouSee - Mine kanaler-siden ned, mens jeg sad og snakkede med ham. Desuden så er deres hjemme side utrolig sløv og loader af pommern til. Ca. 1 min. om at logge ind.

Mvh.

Jeg kan ifl. Mit YouSee kun vælge 36 ! Det kan ses på dette screenshot, som jeg tog efter jeg havde ændret mine kanaler her inden den 20.

Blandselv

Lige pt er der 38 kanaler, hvor de 2 som jeg skiftede ud/opsage ryger ud pr. 31.jan.

Sååh - må jeg nok til at sidde i kø endnu en gang, for at får fat i support. :( 

For det er jo helt ude i hampen, især ift. det der står fra YouSee, på de kanaler der er droppet ud !!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)