På søndag går Xee i luften! | YouSee Community

På søndag går Xee i luften!

Omdømme 7
Badge +7
Alle YouSee Tv-kunder får en ny tv- og streamingkanal!

Glæd dig til danmarkspremierer på de største amerikanske serier såsom The Walking Dead, The Passage m.m og originale danske programmer på kanal Xee fra d. 20. januar.

Sådan sender Xee på søndag:

16.55-19.00: Family Guy
19.00-21.45: Sunday – Fredericias afrikanske håb
21.45-05.10: The Walking Dead Sæson 9, afsnit 1-8”

Her kan du finde mere information om Xee

God fornøjelse:D

33 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Så mangler i bare at få noget Dolby Digital på plads, for med de serier jeg har set at der er blevet gjort reklame for, eks. Science Fiction serien The Orville, der vil det dælme blive en flad omgang lyd missigt uden noget ordentlig 5.1 lyd.

Sådan noget som Science Fiction skal ses med 5.1 lyd, fordi der typisk altid rigtig leges med lyden i sådanne serier, hvor der er hurtige skift af lyden til samtlige lyd kanaler, hvilket giver en følelsen af at være midt i hele den action der foregår på skærmen, specielt når det drejer sig som space Science Fiction som serien The Orville er.
Skrues det ned til kun 2 lyd kanaler, så går hele fusen af sådan en serie, tro mig, for jeg har allerede The Orville med 5.1 lyd og her leger de rigtigt med lyden i hver episode.

Så jeg anbefaler at det MPEG der pt. kun køres med på kanalen skiftes ud med
Dolby Digital, så der kan køres med 5.1 lyd.
Omdømme 7
Badge +7
Kan så absolut kun tilslutte mig til det ønske, det er noget af en gåde hvorfor man er så bange for det lydformat. Det halter på de tjenester der tilbydes at der er god lyd. Man gider ikke dårlig lyd og lav bitrate. Billedet på Xee ser dog ud til at være i orden, så dertil hører også god lyd.
Omdømme 2
Badge

Glæd dig til danmarkspremierer på de største amerikanske serier såsom The Walking Dead, The Passage m.m og originale danske programmer på kanal Xee fra d. 20. januar.

Mon ikke der retteligt skal stå: "Nogle YouSee Tv-kunder får en ny tv- og streamingkanal!" på søndag d 20/1 :8
På min adresse står der, at jeg først får det d. 5/2. Men så regner jeg da også med at YouSee refunderer noget af min abonnementspris,,,,,not 😛
Mon ikke der retteligt skal stå: "Nogle YouSee Tv-kunder får en ny tv- og streamingkanal!" på søndag d 20/1 :8
På min adresse står der, at jeg først får det d. 5/2. Men så regner jeg da også med at YouSee refunderer noget af min abonnementspris,,,,,not :P

Kanalen burde(?) allerede ligge i din grundpakke. 5/2 er nok din kanalomlægningsdag. Jeg har d. 29/1. De reklamerer godt nok med en ny kanal i den forbindelse, men hvad det er for en kanal...?
De reklamerer godt nok med en ny kanal i den forbindelse, men hvad det er for en kanal...?
Jeg har læst deres nyhedsopslag. Xee er godt nok den nye kanal, men den er tilgængelig allerede nu. Deres driftsinfo er bare dårligt formuleret.
Omdømme 7
Badge +7
Find den for en 8-10 dage siden, andre lidt senere, alt efter omlægningen i områderne.
Omdømme 2
Badge
[quote=Forummanden][quote=Quasimodo]Mon ikke der retteligt skal stå: "Nogle YouSee Tv-kunder får en ny tv- og streamingkanal!" på søndag d 20/1 :8
På min adresse står der, at jeg først får det d. 5/2. Men så regner jeg da også med at YouSee refunderer noget af min abonnementspris,,,,,not :P[/
Kanalen burde(?) allerede ligge i din grundpakke. 5/2 er nok din kanalomlægningsdag. Jeg har d. 29/1. De reklamerer godt nok med en ny kanal i den forbindelse, men hvad det er for en kanal...?[/quote]

Det har du da ret i ? Jeg havde ikke været inde og kigge i opsætningen.
Jeg har lige opdateret boksen og stadigvæk ingen Xee kanal!
Omdømme 7
Badge +7
Der er flere der skriver på FB at den ikke er der, andre har den, men uden EPG og stadig som "Ny Kanal".

På min adresse står der, at jeg først får det d. 5/2. Men så regner jeg da også med at YouSee refunderer noget af min abonnementspris,,,,,not :P
Jeg har yousee internet og tvboks i sommerhuset.
Jeg har genstartet modem.
Nu Vil jeg gerne streame på min IPad men Xee dukker ikke op når jeg trykker på serie eller vælger tv kanaler.
Jeg har logget af og på igen men Xee dukker ikke op.
Jens Ole
Omdømme 7
Badge +7
Så mangler i bare at få noget Dolby Digital på plads, for med de serier jeg har set at der er blevet gjort reklame for, eks. Science Fiction serien The Orville, der vil det dælme blive en flad omgang lyd missigt uden noget ordentlig 5.1 lyd.

Sådan noget som Science Fiction skal ses med 5.1 lyd, fordi der typisk altid rigtig leges med lyden i sådanne serier, hvor der er hurtige skift af lyden til samtlige lyd kanaler, hvilket giver en følelsen af at være midt i hele den action der foregår på skærmen, specielt når det drejer sig som space Science Fiction som serien The Orville er.
Skrues det ned til kun 2 lyd kanaler, så går hele fusen af sådan en serie, tro mig, for jeg har allerede The Orville med 5.1 lyd og her leger de rigtigt med lyden i hver episode.

Så jeg anbefaler at det MPEG der pt. kun køres med på kanalen skiftes ud med
Dolby Digital, så der kan køres med 5.1 lyd.

Hej Persen M

Der er desværre ikke 5.1 lyd på Xee, men vi kan naturligvis ikke afvise, at det vil komme senere.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har lige opdateret boksen og stadigvæk ingen Xee kanal!

Har du prøvet at kigge ned igennem kanallisten? For den burde som udgangspunkt ligge der ligemeget hvad. Hvis den stadig hedder "Ny kanal" og er uden programguide hos dig, så er det noget som vil ændre sig snarest, når vi har kørt de nødvendige opdateringer i systemet. Du kan dog prøve at kontakte teknisk support på telefonen og få dem til at sende en opdatering igennem.
Omdømme 7
Badge +7
Kan kun tilslutte mig at der komme 5.1 lyd på kanalen, der kan jo sendes både MPEG og DD så kan man selv vælge, det er der ikke stor videnskab i.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har yousee internet og tvboks i sommerhuset.
Jeg har genstartet modem.
Nu Vil jeg gerne streame på min IPad men Xee dukker ikke op når jeg trykker på serie eller vælger tv kanaler.
Jeg har logget af og på igen men Xee dukker ikke op.
Jens Ole

Hej Jens Ole

Det kunne tyde på, at nogle rettighederne ikke er nået helt igennem til dit login. Min anbefaling er også her at tage fat i os på én af de øvrige kundeindgange, hvor vi yder direkte kundeservice/support.
Jeg har i går ringet til Yousee kundecenter som fortalte mig at alt var iorden. De genstartede mit modem og fortalte at alt nu var i orden. Jeg skulle vente 10 minutter så kunne jeg se Xee. Nu har jeg ventet i mere end 10 timer og det fungere stadig ikke.
Nu har jeg talt med Chat som beder mig genstarte
"Jeg skal have dig til at slukke for boksen, derefter slukke for internettet, vente 15 sekunder, tænde internettet igen og derefter boksen, så burde det virke

Desværre skal jeg først i sommerhuset om 14 dage. ØV ØV

Jens Ole
Spændende spændende
Omdømme 7
Badge +6
Mja, da jeg opdagede at de afbrød en episode af How I Met Your Mother, udelukkende for at gøre reklamer for andet at der vises på kanalen, der røg den kanal ud.
Jeg gider ikke at bruge tid på en TV kanal hvor episoder af en serie afbrydes med reklamer og desuden oven i hatten kun har MPEG2 Stereo, for den slags lort får man jo allerede på eks. Kanal 5, TV3 og hvad de her andre spam kanaler nu hedder.

Jer hos YouSee burde kigge på Viasat Series om hvordan at sådan en TV serie kanal køres på den korrekte måde.
Omdømme 7
Badge +7
Det er jo heller ikke lovligt for en TV kanal der sender fra DK at afbryde udsendelser, hverken med den ene eller det andet.
Det er heller ikke alle udsendelser der bliver afbrudt, tilsyneladende kun dem i Prime Time, det gør det dog stadig ikke lovligt.
Forleden forsøgte jeg med et afsnit af King of Queens via streaming. Det blev også afbrudt, så det er ikke kun prime time. Jeg har også smidt kanalen ud 🙂
Omdømme 7
Badge +7
MC Gyver der er reklamer, det er der ikke i 911, The Passage og Orville.
Omdømme 7
Badge +6
Det er også blevet et emne på Digitalt.tv og det skal vise sig at der i virkeligheden ikke er tale om en intern kanal at YouSee leger med, for Bo har fundet ud af at den rent faktisk sendes fra Madrid i Spanien.
Så det er derfor at de kan slippe af med at have de forbandede reklameafbrydelser.

https://digitalt.tv/har-du-undret-dig-over-reklameafbrydelser-paa-xee/
Omdømme 7
Badge +7
Ja, det fandt jeg ud af i går da jeg igen brokkede mig på FB angående det.
Jeg har Yousee i sommerhuset.
Her kan jeg se XEE både som tv-kanal og se serier f.eks. Walking dead - fra sæson 1-9:

På min IPAD kan jeg se TV-kanalen med arkiv på de første 4 afsnit i sæson 9.
HVORFOR kan jeg ikke se alle Sæsoner 1-9 under SERIE?
Omdømme 7
Badge +7
Det er da underligt, de ligger der alle 1-9.

Besvar