Omlægning af regningsperiode for TV- og Bredbåndskunder

• Tidligere administrator
  • 19 kommentarer
Som nævnt i overskriften, så laver vi en lille ændring i de perioder vi sender regninger. Vi samler her lidt svar på de spørgsmål som kan fremkomme:)

Hvem bliver påvirket af ændringen? 

Ændringen er gældende for alle TV- og bredbåndskunder, som ikke i forvejen bliver faktureret efter kalenderkvartaler.

Beløbet på regningen er anderledes, end det plejer?
Den regning du har modtaget nu, dækker kun perioden til og med september. Det kan betyde, at beløbet er lavere, end det plejer, fordi regningen denne gang ikke dækker et fuldt kvartal.

Vi opkræver desuden ikke betalingsgebyrer for denne regning.

Hvordan ser regningen ud fremadrettet?

Fremover vil perioderne på dine regninger følge kalenderårets kvartaler – det vil sige januar til marts, april til juni, juli til september og oktober til december.

Din næste regning vil dække perioden oktober til december, og den vil blive opkrævet sidst i september. Hvis du har aftaler om Automatisk Kortbetaling eller Betalingsservice, fortsætter disse naturligvis uændret.

Har du spørgsmål?

Du kan som altid se dine regninger på Mit YouSee.

Har du spørgsmål til ændringen, så smid en kommentar i kommentarfeltet :D

11 Kommentarer

Vil det sige det nu bliver muligt at ændre betaling, så jeg betaler hver måned - fremfor 3 måneder af gangen?

Har før spurgt support teamet og de fortalte de regnede med at det ville blive muligt her i år 2015.

Mvh Mads

Hej Mads

Det lyder lidt mærkeligt, at du har fået informationen at det bliver i løbet af 2015. 

For dette har vi ikke fået yderligere information om. Så længe vi bruger den samme regnings system, så vil det ikke være muligt at skifte til månedsbetaling. 

Hej 

Jeg er virkelig glad for denne information, for min side to i min regnings-pdf, vist i chrome, er meget svær at læse.

Mads spørger om man selv kan bestemme om det skal være pr. måned eller pr. kvartal. 

Kan man det? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

majah skrev:
Mads spørger om man selv kan bestemme om det skal være pr. måned eller pr. kvartal. 

Kan man det? 

Det har Petar svaret på.

Petar skrev:
Det lyder lidt mærkeligt, at du har fået informationen at det bliver i løbet af 2015. 

For dette har vi ikke fået yderligere information om. Så længe vi bruger den samme regnings system, så vil det ikke være muligt at skifte til månedsbetaling.  

Til Yusee!

Det ville være rigtig dejligt, hvis man i stedet for kvartalsvise regninger kunne få månedsregninger.

Når det sker, ville det ligeledes være rart med et længere varsel før det sker. Det er midt i en sommmer-

ferieperiode i ændrer det, og det er ikke særlig smart. Giv et længere varsel før tingene ændrer sig.

Venlig hilsen

Hanne Kjærsgaard

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

prehawebmail skrev:

Til Yusee!

Det ville være rigtig dejligt, hvis man i stedet for kvartalsvise regninger kunne få månedsregninger.

Når det sker, ville det ligeledes være rart med et længere varsel før det sker. Det er midt i en sommmer-

ferieperiode i ændrer det, og det er ikke særlig smart. Giv et længere varsel før tingene ændrer sig.

Venlig hilsen

Hanne Kjærsgaard

Hej Hanne 

Jeg beklager hvis ændringen har været til gene - det er bestemt ikke meningen.

Der er desværre ikke på nuværende tidspunkt udsigt til månedlige regningsperioder.

/Kasper 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg går udfra, at Yousee automatisk trækker det månedlige abonnementsbeløb, når man er tilmeldt betaling m. visa/dankort? Når man kikke i regningsoversigten under ens profil, så står der at man også kan betale med det samme manuelt. Jeg tænkte, at når jeg nu er tilmeldt betalingskort ordningen, at jeg så ikke skal bruge manuel betalingen til noget, eller?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

moef skrev:

Jeg går udfra, at Yousee automatisk trækker det månedlige abonnementsbeløb, når man er tilmeldt betaling m. visa/dankort? Når man kikke i regningsoversigten under ens profil, så står der at man også kan betale med det samme manuelt. Jeg tænkte, at når jeg nu er tilmeldt betalingskort ordningen, at jeg så ikke skal bruge manuel betalingen til noget, eller?

Hej moef

Det kommer lidt an på produktet.

YouSee Telefoni (IP-TLF), YouSee Mobil og YouBio afregnes pr.måned. 

Når du er tilmeldt kortbetaling, så trækkes beløbet automatisk og du skal dermed ikke bruge manuel betaling, medmindre der skulle være sket en fejl med trækket eller lignende :D

/Kasper 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Fint nok, tak for svaret.  Det er min bredbåndsbetaling det drejer sig om. For nogle måneder siden skulle jeg selv betale manuelt for et kvatal. Og nu er det der skal betales for en ekstra måden, før det hele skulle køre normalt og kvatalsvis igen.  Så jeg lader den køre på automatik, og går udfra Yousees slev trækker beløbet :)

Omdømme 2

Badge

moef skrev:

Fint nok, tak for svaret.  Det er min bredbåndsbetaling det drejer sig om. For nogle måneder siden skulle jeg selv betale manuelt for et kvatal. Og nu er det der skal betales for en ekstra måden, før det hele skulle køre normalt og kvatalsvis igen.  Så jeg lader den køre på automatik, og går udfra Yousees slev trækker beløbet :)

Hej igen

Selv tak :D

Jamen altså det skulle umiddelbart køre pr. automatik, så lad bare det køre. Der bliver bare lige trukket her for fremadrettet, at betalingerne følger kalenderens kvartaler. 

/Kasper 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

moef skrev:

Ja, som Kasper skriver, hæver de selv beløbet. Du får besked med en regning inden de gør det. Hos mig har jeg fået besked på, at jeg skal betale brebånd og TV for 2 måneder (juli og august). Beløbet trækkes den 09.07.2015. Der var også en lang forklaring med. Du vil modtage den i en mail.

Nedenstående kan du se forklaringen:

Fremover følger dine kvartalsregninger kalenderåret
Vi ændrer de perioder, vi sender dig regninger for. Prisen pr. måned er den samme, og regningerne
dækker stadig en periode på tre måneder.
Beløbet på denne regning er anderledes, end det plejer
Den regning du har modtaget nu, dækker kun perioden til og med september. Det kan betyde, at
beløbet er lavere, end det plejer, fordi regningen denne gang ikke dækker et fuldt kvartal.
Vi opkræver ikke betalingsgebyrer for denne regning, uanset hvilken betalingsform du har aftalt
med os.
"Dine fremtidige regninger

Fremover vil perioderne på dine regninger følge kalenderårets kvartaler – det vil sige januar til
marts, april til juni, juli til september og oktober til december.
Din næste regning vil dække perioden oktober til december, og den vil blive opkrævet sidst i september.
Hvis du har aftaler om Automatisk Kortbetaling eller Betalingsservice, fortsætter disse
uændret.

Har du spørgsmål?

Du kan som altid se dine regninger på MitYouSee.dk
Har du spørgsmål til din nye regningsperiode, kan du ringe til os på 70 70 40 40.
Vi sidder klar ved telefonerne mandag til torsdag kl. 8-17.30 og fredag 8-16.30.

Venlig hilsen
YouSee"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)