Nu kan du bruge Wifi-opkald og tale på 4G med YouSee Mobil


Vis første besked

30 Kommentarer

Hej Stefan

Tak for svaret.

Vi har hver en iPhone SE, og oppe i venstre hjørne står der: 'TDC DK WiFi', når mobilsignalet bliver svagt, men hvis signalet helt forsvinder står der: 'Intet signal'. Vi har ingen problemer med WiFi-signalet, for vi der er fin forbindelse til internettet, selv om der står: 'Intet signal', og WiFi-symbolet viser samtidig fuld styrke.

Mystisk, men heldigvis løser det nok snart sig selv, for de er tilsyneladende ved at rejse en TDC mast 5-600 meter fra vores sommerhus.

/Peter
Hej
Jeg har siden lanceringen af VoLTE ikke kunnet få det til at virke. Jeg har talt med kundeservice flere gange og hver gang fået noget forskelligt at vide.
Ved seneste samtale med kundeservice fik jeg at vide at problemet er at jeg har ifølge yousee medarbejderen har et "ældgammelt" abonnement som hedder lille og jeg ønsker ikke ændre abonnement til et nyt.
Hun siger at at hun mangler en knap i hendes system der aktivere VoLTE og for at det skal komme til at virke skal jeg tegne et nyt abonnement.
Kan det virkeligt passe? Er der andre der har der har oplevet samme problem? Kan det hjælpe med et nyt Simkort?

Jeg har tidligere fået lovning på fra kundeservice at nu virker det og at jeg bare skal vente en time og så genstarte min telefon men det gør det ikke. :(
Min telefon er en Samsung Galaxy S7 Edge, den er nulstillet, opdateret og genstartet ;)
Daniel_Olsen skrev:

Hej
Jeg har siden lanceringen af VoLTE ikke kunnet få det til at virke. Jeg har talt med kundeservice flere gange og hver gang fået noget forskelligt at vide.
Ved seneste samtale med kundeservice fik jeg at vide at problemet er at jeg har ifølge yousee medarbejderen har et "ældgammelt" abonnement som hedder lille og jeg ønsker ikke ændre abonnement til et nyt.
Hun siger at at hun mangler en knap i hendes system der aktivere VoLTE og for at det skal komme til at virke skal jeg tegne et nyt abonnement.
Kan det virkeligt passe? Er der andre der har der har oplevet samme problem? Kan det hjælpe med et nyt Simkort?

Jeg har tidligere fået lovning på fra kundeservice at nu virker det og at jeg bare skal vente en time og så genstarte min telefon men det gør det ikke. :(
Min telefon er en Samsung Galaxy S7 Edge, den er nulstillet, opdateret og genstartet ;)

Prøv installer den app som hedder" phone info"
og se hvilken csc kode din mobil har....
mm1 skrev:

Prøv installer den app som hedder" phone info"
og se hvilken csc kode din mobil har....



Tak fordi du prøver at hjælpe, det vil jeg prøve. :)
Min CSC kode er: G935FNEE1DQF3 altså NEE (nordic)
På phone info app'en står der under product code: SM-G935FZKANEE
Telefonen er købt hos Callme fordi de var billigst men jeg har aldrig brugt deres simkort, kun Yousee's.
Telefonen er og har aldrig været rootet, blot til info hvis du tænker at det kan være fordi min telefon er købt i udlandet eller at jeg har installeret uoriginal firmware. ;)
Jeg har talt med flere Yousee medarbejdere idag der siger det er fordi de ikke kan aktivere VoLTE i deres system på et så gammelt abonnement. :( Og de vil ikke sælge mig et nyt tilsvarende til samme pris :(