Netflix er nu del af Bland Selv-universet


Omdømme 3
Badge
  • Tidligere moderator
  • 3 kommentarer
Har du en Bland Selv-aftale hos YouSee, så har vi rigtig gode nyheder! 🙂 Fra i dag giver vi dig nemlig mulighed for også at vælge Netflix blandt streamingtjenesterne til din Tv-pakke.



Netflix er en af danskernes foretrukne streamingtjenester, og nu er den altså også at finde i vores Bland Selv-univers.

Med Netflix gennem Bland Selv, vil du have mulighed for at vælge mellem tre forskellige adgange, afhængigt af dit behov derhjemme. Netflix Standard giver eksempelvis både mulighed for at kunne bruges på to separate skærme og for at se alle deres tilgængelige titler i HD-kvalitet. Med Netflix gennem YouSee kan vil du kunne tilgå din Netflix både gennem din YouSee Tv-boks og på alle Netflixs egne platforme.



Sådan gør du:
1. Vælg Netflix i Bland Selv-shoppen
2. Herefter modtager du en mail med informationer om aktivering.
3. I mailen henvises du til yousee.dk/netflix-signup hvor du skal indtaste dit YouSee-login.
4. Herefter sendes du automatisk videre til Netflix.
5. Hos Netflix vælger du derefter den Netflix-adgang, du har valgt på Bland Selv-shoppen, og den mail, du vil registreres med - og så er du igang.

Hvis du har en eksisterende Netflix-konto, skal du først afmelde denne hos Netflix. Først når du ikke længere betaler til Netflix, kan du bruge Netflix-kontoen gennem Bland Selv. Skulle du ønske at op- eller nedgradere din Netflix-adgang efter at have valgt den i Bland Selv, skal dette også ske direkte hos Netflix. :)

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at skrive i kommentarfeltet nedenfor.

70 Kommentarer

Jo men der er jo også alm husejere, som ikke er en del af antenne foreninger
Omdømme 7
Badge +9
Ja, det er der da, de betaler også højere priser. Storkunder (antenneforeninger) får pæne rabatter.
Ja og sådan en er jeg.
Så allerede der, er der nogen som kan få Netflix gennem yousee billigere end mig
Jeg har desværre samme problem som 2 brugere ovenfor, nemlig at jeg får "ukendt fejl" når jeg forsøger at få gang i Netflix via bland selv på yousee.dk/netflix-signup. Jeg har nu talt med 5 forskellige medarbejdere hos YouSee og hver gang får jeg at vide at "det vil virke imorgen" men det virker fortsat ikke, og jeg er ved at være træt af det. Er der nogen her der ved hvordan problemet løses eller kan henvise til en afdeling eller medarbejder i YouSee som er i stand til at løse problemet ? På forhånd tak for hjælpen
Omdømme 1
Badge
Som kontakt person for en Grundejerforening til yousee får jeg ofte informationer fra yousee om forskellige nyhedder der skal vidergives til grundejerforeningen.

I dag kom så en mail om blandt andet hvilke streaming tjenester der var mest populære i bland selv pakkerne, her lå Netflix som er den populæreste streamingtjeneste i Danmark blot på en 4. plads hos yousee bland selv kunder.
Hvorfor tror yousee den ligger så langt nede på listen hos dem, det siger sig selv at når man skal avlevere op til 17 kanaler for Netflix med den store pakke så vælger folk at købe den igennem netflix.

Lad os nu få samme antal point for de forskellige streaming tjenester uanst hvilken pakke man har.

Leif
Omdømme 7
Badge +9
Netflix vil have det som det koster, de giver ikke rabat, derfor skal der bruges det antal Points som der skal i de enkelte bland selv pakker, da Points koster mere i bland selv 10 end i bland selv 36.
Omdømme 1
Badge
Sikke noget sludder, for de forskellige foreninger betaler ikke samme pris for de forskellige bland selv pakker og private husstande som ikke er med i en forening betaler endnu mere.

Der kan faktisk være flere hundrede kroners forskel fra den billigste forenings grundpakke med 36 poins op til den dyre private husstands grundpakke med 36 point bland selv som ikke er med i en forening, alligevel skal de af med samme point dermed betaler de meget mere til netflix for samme pakke.

Radiomand er du ansat af yousee, detvirker nærmest sådan for det er næsten ligemeget hvad folk kommer med så står du på yousee side.

Hilsen
Leif
Omdømme 7
Badge +9
Følg med på You See FB side, så vil du kunne læse om det, der er en del spørgsmål omkring det, det er en del tid siden sidst, men det kommer sikkert til at blive stillet igen.
Omdømme 7
Badge +9
Her kan der ses et svar fra You See angående priser (Points) på Netflix.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2333579796723899&id=111063605642207
Omdømme 1
Badge
Dir link virker ikke
Omdømme 7
Badge +9
Opslaget er blevet slettet, derfor.

Jeg har netop valgt Viaplay og HBO i bland selv….

Efter at dette trådte i kraft fik jeg en fin mail fra Viaplay med login. Det er fedt så kan jeg logge ind via Viaplay appen på diverse TV

Hvorfor får jeg ikke en tilsvarende til HBO. Min datters TV har HBO app’en - men ikke Yousee - så hvordan skal hun se det ??

Omdømme 7
Badge +9

Det kan kun ses på en af You See platformene (TV boks, Apps eller Web TV), når det er et tilkøb via You See.

Hvorfor gælder det så ikke Viaplay ?

det er fed service fra viaplay 😀

Omdømme 7
Badge +9

You See har ikke en Viaplay App, HBO, C More, Paramount+, Dansk Filmskat, Nordisk Film+, Blockbuster og andre er integreret på platformene, snart kommer TV2 Play også på.

???

Glem det - der svares ikke på spørgsmålet...

Omdømme 7
Badge +2

Det hænger vist sammen med forretnings taktik og at der derfor er forskel på HBO når man enten tegner abo igennem YouSee eller direkte hos dem selv igennem deres egen app, som HBO ret sikkert i virkeligheden helst ser at man anvender.

Men dette er faktisk også et emne hos Viaplay, for her får du ikke adgang til alt det som Viaplay faktisk har på programmet, for igennem YouSee er Viaplay Total ikke muglig. Den Total pakke indeholder en masse streamet sport og er kun muglig at få, hvis man køber Viaplay igennem deres egen app uden om YouSee.

Så man kan sige at det er lidt “streaming light” at man kan købe igennem YouSee, fordi at de tjenester i virkeligheden helst ser at man køber den slags igennem deres egen app uden om kabel tv operatørerne.

 

Hvorfor at YouSee’s app ikke findes på din datters TV er et godt spørgsmål, men det kan måske tænkes at det bare drejer sig om at firmwaren på din datters TV lige skal opdateres til en nyere version og så findes YouSee’s app også lige pludselig på TV’et.

Mange af de nyere TV’ere kan opdateres direkte online ved at gå ind i menuen på TV’et og der et sted i de tekniske indstillinger finde det sted hvor funktionen til opdatering befinder sig og så opdatere TV’et på den måde.

Den anden metode til opdatering der også anvendes af nogle, er hvor man går ind på producenten’s hjemmeside, dernæst ind i support siderne og der finder TV modelen og så kan downloade opdateringen til ens computer, dernæst overføre opdateringen til en tom USB nøgle og så opdatere TV’et på den måde med TV’ets update funktion.

Omdømme 7
Badge +9

Der er jo ikke en App til alle TVer, der er til Sony/Philips Android OS, Samsung Tizen OS, og LG Web OS

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg har betalt 79kr hos netflix siden april 2021 selv om jeg havde tilvalgt netflix på bland selv. 4 point og havde ofulgt anvisningerne i den mail jeg fik

Ser ikke ud til at være problemer her, det opfører sig normalt.

 

Dvs at det har kostet mig 79Kr r plus 4 point i 29 måneder ...

Omdømme 7
Badge +9

Det citat er helt uden sammenhæng. Har intet med dit opslag at gøre.

Har man haft Netflix direkte fra dem selv, og skifter til at have tjenesten via You See, så skal man selv afmelde hos Netflix, det har YS ikke noget at gøre med. De overtager ikke det abonnement du har med Netflix.

Besvar