Mere indhold i vores bredsbåndspakker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 338 kommentarer
Tidligere på ugen lancerede vi helt nye bredbåndspakker, der giver dig adgang til Danmarks største underholdningsunivers.

I de nye bredbåndspakker – som du kan se lige her - får du nu både høje hastigheder og adgang til en masse film og serier med både C MORE, Dansk Filmskat og en masse underholdning til børn.

Du får desuden mulighed for at prøve HBO Nordic helt gratis i en periode, hvilket giver dig adgang til serier som Game of Thrones, True Detective og Sex and the City.

Vi har her samlet en række spørgsmål og svar til de nye bredbåndspakker – denne bliver opdateret løbende:

Jeg er allerede bredbåndskunde, hvordan får jeg adgang til C More?

• Skift til en af de nye bredbåndspakker lige her

• Vær desuden opmærksom på, at din gamle bredbåndspakke kan indeholde fordele der ikke gør sig gældende i de nye bredbåndspakker.

Hvad er prisen på HBO Nordic og hvordan får jeg det?

• Du kan som ny kunde tilkøbe HBO Nordic til de nye bredbåndspakker – dette kan ske ved at kontakte vores kundeservice på 70 70 40 40.

• Prisen på HBO Nordic ligger på 79,- pr. måned, men ved at købe en af de nye bredbåndspakker med 25 Mbit eller mere, får du de 3 første måneder gratis – der er desuden ingen binding på HBO Nordic.

Får du det samme indhold på HBO Nordic og C MORE igennem YouSee, som du ville, hvis du købte tjenesterne individuelt?

• HBO Nordic: Ja, der er det samme indhold til rådighed.

• C More: Tæt på 100% - du får adgang til alle film og serier i kataloget fra C More. Derudover tv kanalerne: C More Series og C More First, men ikke C More Hits, Action, Emotion.

De to ekstra kanaler er digitale og kræver kort/kortlæser eller boks for at få dem på sin tv-skærm. De kan selvfølgelig ses via mobil, tablet og pc.

Kommer de nye afsnit samtidig hos YouSee, som på HBO Nordic app’en?

• Når der kommer nye afsnit til en serie, vil der typisk gå et par timer fra det er på HBO Nordic til det også er på YouSee’s platforme.
Kan jeg bruge HBO’s eller C Mores egen app med mit YouSee Login?

• Indholdet fra C More og HBO kan kun ses gennem vores platforme.
Skal jeg betale for data hvis jeg ser HBO Nordic eller C More indhold på min YouSee Mobil?

• Ja, data trækkes fra inkluderet data i abonnementet – du kan derfor med fordel benytte dit trådløse netværk, hvis du benytter tjenesten derhjemme.

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prisen på HBO Nordic ligger på 79,- pr. måned, men ved at købe en af de nye bredbåndspakker med 25 Mbit eller mere, får du de 3 første måneder gratis – der er desuden ingen binding på HBO Nordic.

Får nuværende bredbåndskunder der skifter til en ny bredbåndspakke også 3 måneder gratis? I skrev på Twitter at det kun gælder nye kunder?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Emil skrev:
Prisen på HBO Nordic ligger på 79,- pr. måned, men ved at købe en af de nye bredbåndspakker med 25 Mbit eller mere, får du de 3 første måneder gratis – der er desuden ingen binding på HBO Nordic.

Får nuværende bredbåndskunder der skifter til en ny bredbåndspakke også 3 måneder gratis? I skrev på Twitter at det kun gælder nye kunder?

Jeg opfatter en bestående kunde, der skifter bredbåndspakke, som en ny kunde. Hvorfor skulle de ellers miste f. eks. musik?

Selv har jeg en 100/30 forbindelse. Den findes ikke i dag og derfor vil jeg blive ringere stillet, hvis jeg skifter til en tilsvarende pakke 100/20.

På facebook har de understreget mange gange, at eksisterende kunder ikke får HBO ved at ændre deres abonnement. Det gælder kun helt nye kunder.

"C More: Tæt på 100% - du får adgang til alle film og serier i kataloget fra C More. Derudover tv kanalerne: C More Series og C More First, men ikke C More Hits, Action, Emotion."

Tæt på 100%? Så må C More Hits, Action, Emotion godt nok ikke have ret meget indhold.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Emil

Tilbudet om de 3 måneders gratis HBO er kun noget der bliver tilbudt til nye kunder på nuværende tidspunkt.

/Kevin

Kevin skrev: 

Tilbudet om de 3 måneders gratis HBO er kun noget der bliver tilbudt til nye kunder på nuværende tidspunkt.

Flere eksisterende kunder på facebook har skrevet, at de er blevet lovet HBO gratis i tre månder, når de ændrer hastighed. Der er noget der, I skal have set på.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Bestående kunder kan "kun" få C More, ved at skifte bredbåndspakke og så evt. miste f. eks. musik eller hvis det var mig (100/30) skifte til 100/20.

Det bliver dog ikke aktuelt, da jeg har C More (YouBio Plus) og musik (YouSee Mobil). :D

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Logan skrev:

Kevin skrev:

Flere eksisterende kunder på facebook har skrevet, at de er blevet lovet HBO gratis i tre månder, når de ændrer hastighed. Der er noget der, I skal have set på.

Hej Logan 

Sådan skulle det ikke gerne være, så ja det har du ret i! :D

/Kasper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8