Kanal Sport lukker

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 331 kommentarer
Som flere har bemærket, så har der ikke været meget indhold på TV-kanalen "Kanal Sport" på det seneste.

Nu har Kanal Sport valgt at lukke deres TV-kanal og fortsætte som streaming-tjeneste. Dette betyder, at TV-kanalen fra d. 1 juli udgår fra Fuldpakke, Bland Selv og Ekstrakanaler.

På nuværende tidspunkt vil kanalen ikke blive erstattet af en anden kanal i fuldpakken, og prisen vil fortsat være den samme.

Har du Kanal Sport som Bland Selv, så får du naturligvis mulighed for at vælge en ny kanal.

Sidder du med spørgsmål, så smid endelig en kommentar :)

3 Kommentarer

I er geniale. To kanaler lukker, ikke nye kanaler og prisen er den samme

Måske man skulle kigge efter en anden udbyder

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Basso skrev:
I er geniale. To kanaler lukker, ikke nye kanaler og prisen er den samme

Måske man skulle kigge efter en anden udbyder

Du skal lige være opmærksom på, at dette er et bruger til bruger forum.

Hvor var du henne med tilkendegivelser, da YouSee kom med TV2 Sport uden merpris? :D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg tilslutter mig Jørn.

YouSee har i flere tilfælde udvidet sit tilbud uden at hæve priserne. Bl.a. også med gratis streaming til flere kundegrupper.

Med hensyn til lukning af Kanal Sport og Canal 8 vil jeg bemærke, at der desværre er opstået en forskel i antal kanaler i den alm. Fuldpakke (nu 62) og antal i Bland Selv 39-pakken (nu i alt 64), selv om prisen vil være den samme.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)