Filmpakke fra YouSee

Omdømme 3
Badge +1
  • Community Manager
  • 378 kommentarer
Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud.
Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af

Filmpakken består af:
  • Filmkanalen Viasat Film Premiere - Kanalen viser topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
  • Et udvalg af 250 film fra Viasat
  • Fem udvalgte lejefilm: Captain Fantastic, The Hateful Eight, Antboy 3, Kvinden i guld og Blood Father
Er du i tvivl om hvor du finder underholdningen har vi lavet en side til dig, hvor du kan finde vejledning til det. Volder det stadig problemer eller har du spørgsmål, så stil dem her i tråden, hvor vi løbende følger op :)

Spørgsmål og Svar:

Hvordan får jeg undertekster på kanalen?
Hvis du ikke har undertekster på kanalen, så kan det skyldes at du først skal aktivere dem på dit tv. Der er forskellige fremgangsmåder, som du kan finde mere om lige her: Mangler du undertekster?

Hvor kan jeg finde kanalen?
Du kan finde den på Trailer-kanalen:

Kabel TV uden boks: Kanalplads 66 (Eller Eventkanalen på plads 100)
Kabel TV med Humax: Tryk "Tv Guide": Herinde skal du finde YouSee Trailerkanal-logoet på kanallisten.
Telefonstik (Tidligere TDC): Kanalplads 16

Hvordan får jeg adgang?
Filmpakken kommer til at ligge på vores forskellige TV platforme, herunder web og app fra på lørdag og måneden ud.
Filmkanalen kommer til at ligge på en Tv kanal vores kunder har i forvejen. På fredag kan du på yousee.dk/filmpakken se hvor og hvordan du får adgang til Filmpakken.

Hvor længe kan jeg se kanalerne?
Fra d. 7 januar til og med d. 31 januar.

Jeg oplever stadigvæk problemer efter nedbruddet nytårsaften – hvad gør jeg?
Hvis du fortsat oplever problemer, så vil vi meget gerne høre fra dig på 70 70 40 40, hvor vores support-afdeling kan se nærmere på det.

Jeg har allerede Viasat Film Premiere – hvad får jeg så?
Vi har lagt de 5 film tilgængeligt som ikke er i Viasat-pakken. Derudover får du adgang til C More resten af måneden.

Flere spørgsmål? Så stil dem her i tråden :)

Vh
Forum-teamet

175 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Så må vi håbe, at den efterfølgende mail (yousee´s "erstatning" til kunderne) kommer ud til kunderne (og at den kan ses i indbakke under mit yousee). Den tidligere mail er stadig ikke kommet til mig eller et af mine familiemedlemmer, selvom vi har en aktiv mail og burde få nyheder fra Yousee, og nej, den er ikke i spam mappen
Omdømme 3
Badge
Nikolaj skrev:

Flere spørgsmål? Så stil dem her i tråden :)

Vh
Forum-teamet

Nikolaj, sørger I for en programinfo på trailerkanalen og kanal 100, som er dem, der skal vise Viasat Film Premiere TV kanalens film ?

For ellers kan Humax boksen IKKE optage filmene

Der står kun "yousee trailerkanal" og man kan ikke engang trykke på rød optagerknap
Viasat Film Premiere, er den tilgængelig som ekstrakanal eller er det en ny kanal som kommer, og som man måske efterfølgende kan abb. på?
Omdømme 3
Badge
Vær opmærksom på at der kan være problemer med indbakken i "Mit YouSee". Der kan mangle mails, der er modtaget som normale mails (herunder mailen om nedbruddet), og mange af de mails, der ligger i indbakken, kan have en helt forkert dato, og nogen af dem kan måske ikke vises, i stedet vises fejl. Jeg skriver "kan" fordi jeg ikke kan vide om det gælder alle brugere.
Omdømme 3
Badge
Kan kunder, der ikke har nogen TV-boks og kun har grundpakken, eventuelt mellempakken eller fuldpakken, også udnytte filmtilbuddet?
Omdømme 3
Badge +4
Ja, de vil jo være være på Appen.
Som FrozenGhost spørger, så vil jeg også gerne vide om Viasat Film Pakken bliver noget man evt kan abonnere på i fremtiden eller om det kun er noget der er muligt at se måneden ud på Trailerkanalen? Og hvorfor det kun er (tidligere) TDC kunder som kan abonnere på Viasat Film? Jeg har altid været YouSee kunde og havde Viasat Film før i tiden indtil det kun blev muligt at abonnere på gennem TDC.
Omdømme 3
Badge
Hmmm

Det bliver bestemt ikke taget særligt godt imod, hverken på facebook eller i pressen

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/yousee-plaster-er-ren-snyd-gaven-er-gratis-i-forvejen/6477757
Omdømme 3
Badge +1
Hej alle,

Her kommer lige en kort opsamling på jeres spørgsmål.

@Mich,

Ja, guiden bliver opdateret med indholdet fra Viasat film :)

@FrozenGhost & BlueLink,
Kanalen er ikke tilgængelig som tilkøb i første omgang på Coax. Vi arbejder stadig på lave ens tv-løsninger på tværs af teknologier - det er en kæmpe opgave, som desværre tager lidt tid. Omvendt er der også kanaler, som er tilgængelige på Coax, men ikke på DSL og Fiber :)

@MS-ERIK,
Som Radiomanden helt korrekt skriver, så er det naturligvis tilgængeligt på både Web og på vores Apps. Viasat Film-kanalen bliver vist på trailerkanalen :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 2
Badge +1
Lige et tillægs spørgsmål. Nu da der igen (lige nu) er sort skærm på alle kanaler.
Bliver det så 2 mdr.'s Film kiggeri isf. ? :D
Og så lige midt i en spændende fodboldkamp + en optagelse. Surt show. :@
Gratis omgang! Der var nedbrud på TV signalet, og TDC har sparet på backup system, og server kapacitet.
Hvad skal os som ikke ser fjernsyn via mobil, tablet, pc og via tv-boks, bruge denne ”undskyldning” til?
Det var tv signalet til fjernsynet der forsvandt, så giv os gratis tv! Ligesom når DSB eller flyselskaber ikke kan leverer varen vi forbruger har betalt for, så får vi ikke bare en spand med vand at hoppe i…:@
Omdømme 2
Badge +1
Hej Bentzin

Filmpakken forlænges desværre ikke, og jeg beklager de udfald du har oplevet igår mange gange :(

Jeg håber du har signal igen, ellers må du endelig hive fat i vores support.

Vh.
Omdømme 2
Badge +1
Hej Ryttervej1

Vi har besluttet at give vores kunder et plaster på såret i form af Filmpakken med en høj værdi. Vi kan igen kun beklage, men kommer ikke til at give yderligere kompensation for nedbruddet.

Vh.
Er jeres app ikke til Windows Phone
Omdømme 3
Badge +4
Der er ikke nogen You See Apps til det system, det har en meget lille udbredelse, Ca 1% på verdensplan.
Hvor kan jeg se - hvilken fil der kører på trailerkanalen eller hvad der kommer - så jeg kan planlægge?
Omdømme 3
Badge +4
Der er fuld EPG på kanalen med Viasat Film en hel uge frem. Har allerede lagt en del film ind til optagelse.
Hej,
Kommer der danske undertekster på de film der vises på Viasat film på kanal 66 eller kanal 100 ?
Pt er der feks ingen undertekster på The Hunger Games - Mockingjay
mvh Henrik
Omdømme 4
Badge +4
Vi har undertekster på denne film både på 66 og 100. Jeg vil tro, at det kommer på plads over hele landet inden den officielle dag lørdag.
Omdømme 3
Badge +4
Der er da tekster på. DVB tekst.
ok - super - så venter jeg til lørdag.
tak for god service!
Nej der er ingen tekster på her hos mig endnu
Omdømme 3
Badge +4
Der er som skrevet tekster via DVB tekst.
og hvad er DVB tekst ???
Er det noget jeg aktivt skal slå til ??
Omdømme 3
Badge +4
Det er en tekstning som man, heldigvis, selv slå til og fra, så har du ikke tekster på, så skal du aktivere dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)