eSports TV og Viasat Series klar hos YouSee


Omdømme 5
Badge +2
Så sker der lidt på kanal-fronten. Idag har vi nemlig åbnet op for, at man kan bestille eSports TV og Viasat Series hos YouSee. Det gælder både som valgfri kanaler og ekstra tilvalgskanaler.

På Viasat Series sendes der massevis af serier indenfor alle genrer - bl.a. NCIS, Seinfeld, Dexter og mange flere. Vælger du den som ekstrakanal, står den til 40 kr./md.

På eSports TV kan du følge med i en masse af det, der foregår indenfor eSportens verden. Bl.a. kan du følge et af verdens bedste Counter-Strike hold, det danske Astralis. Kanalen er engelsk, og viser indhold alle døgnets timer. Som ekstrakanal koster eSports TV 20 kr./md.

Vi håber I vil tage godt imod dem, og har I nogen spørgsmål, kan I stille dem i tråden her. 🙂

14 Kommentarer

Det er for tiden lidt svært at bestille disse kanaler i selvbetjening, da TV fuldstændig mangler i selvbetjeningen. Er den nævnte Viasat Series ikke den samme kanal, som coax-brugere med TCM i fuldpakken vil få automatisk når TCM udgår?
Omdømme 7
Badge +1
Jo, det er den samme kanal
Omdømme 7
Badge +9
Hej MS-ERIK

Du skulle meget gerne kunne benytte selvbetjeningen normalt igen 🙂

Vi har lavet en del ændringer i maskinrummet og det har medført lidt arbejde på det efterfølgende også.
Hej MS-ERIK

Du skulle meget gerne kunne benytte selvbetjeningen normalt igen 🙂

Vi har lavet en del ændringer i maskinrummet og det har medført lidt arbejde på det efterfølgende også.

Selvbetjeningen er ikke særlig normal. TV-abonnementet mangler helt, der er en boks hvor man kan tilføje abonnementer, men den virker ikke. Man kan finde ekstrakanaler ved at bruge båndet øverst på siden, men her mangler eSport og Viasat Series. I den gamle selvbetjening kunne man både se grundpakken og fuldpakken, hvilke kanaler der er med, hvad de koster m.m. Det er også ret ulogisk at man skal navigere ud af selvbetjeningen for at selvbetjene sig selv på TV-området.

Hvor man kan vælge valgfrie kanaler kan jeg ikke finde, men måske skyldes det at jeg har et YouSee Plus-abonnement med TV-kanaler gennem fuldpakken.

Underligt er det at der er mobiltelefonoplysninger med når der logges ind med det oprindelige YouSee-logind. Mobiltelefonabonnementet havde jeg hos TDC. Man de valgfri fordele mangler. Logges ind med det gamle TDC-login får man også mobilabonnementet med, her er valgfrie fordele også med, men der er også dele fra YouSee med.

Det virker som om man prøver at sammenlægge det tidligere TDC-abonnement med det tidligere YouSee-abonnement, så der fremover kun vil være ét login. Men hidtil der dette noget mislykket ud.
Den nye selvbetjening er også uden tv hos mig.
Omdømme 7
Badge +9
Det mangler ikke her.
YouSee må have rodet kundeoplysninger fra det tidligere TDC sammen med kundeoplysninger fra YouSee. Kan logge på selvbetjening med både TDC-login (som bestod af en mobilabonnement) og YouSee-login (som bestod af TV og bredbånd). Ved begge logins vises både mobilabonnement og bredbåndsabonnement, ved ingen af dem vises TV-abonnement.

Da den nye selvbetjening fremstod som en beta-version, man kunne prøve valgfrit, var der TV-abonnement med.

Eller er YouSee i gang med at afvikle YouSee Plus og derfor ikke medtager det?
Omdømme 6
Badge +4
Nu virker det hos mig, eller næsten, for kundeoplysninger kan stadig ikke findes/vises.
Desuden kan jeg ikke vælge, hverken e-sport eller viasat serie i mine valgfrie kanaler.
De findes nemlig ikke i udvalget !
Mvh.
Omdømme 2
eSports TV mangler stadig fra listen når jeg forsøger at ændre mine valgfri kanaler. Har andre det problem?
Omdømme 1
Badge +1
eSports TV mangler stadig fra listen når jeg forsøger at ændre mine valgfri kanaler. Har andre det problem? Kort og godt JA
eSports TV mangler stadig fra listen når jeg forsøger at ændre mine valgfri kanaler. Har andre det problem? Kort og godt JA
Samme svar her - eSport mangler på det skærmbillede, hvor man kan bestille ekstrakanaler. Men det er vist ikke det rigtige billede, da det ligger uden for den egentlige selvbetjening (man skal klippe på TV i båndet øverst). Alt om TV-abonnement mangler stadig i selve selvbetjeningen.

På YouSee Plus-boksen (Samsung) kan man i TV-guiden se samtlige kanaler, også dem man ikke abonnerer på, Her kan eSport ses sammen med en programoversigt. Dette er kun muligt med et YouSee Plus abonnement, har man den nye TV-boks kan man ikke. Viasat Series kan jeg ikke finde, men det er nok fordi den vil lægge sig hvor TCM ligger i øjeblikket.

Vil man have eSport må man derfor ringe til YouSee og håbe på at det kan klares på den måde.

YouSee har for et par dage siden fået lov til at åbne min selvbetjening for at se hvad der kan være galt. Hidtil er ingen tilbagemelding modtaget.
Min selvbetjening har fået et løft i dag. Tv er vendt tilbage. Jeg kan dog fortsat ikke blande internet.
Omdømme 6
Badge +4
Nu virker MIT YOUSEE ikke igen, jeg kan slet ikke se mine egne kanaler ej heller skifte ud i dem. Kan heller ikke se hvilke andre kanaler der er !
Dette koks har varet mindst 3 uger nu og det virker stadig ikke.
Det er simpelthen for ringe !!! 😠
Omdømme 6
Badge +6
Hej allesammen,

Først og fremmest må jeg beklager de fejl I har oplevet på selvbetjeningen - vi er i fuld gang med at rette dem!

I forhold til eSport-kanalen, så er det korrekt at den lige nu ikke figurerer på listen for Kabel TV-kunder. Vi er i fuld gang med at se nærmere på problemet.

I kan med fordel kontakte vores kundeservice, som kan assisterer med at få lagt kanalen ind hos jer :)

Vh
Nikolaj

Besvar