Ekstra Kanal i juni

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 332 kommentarer
Vi træder så småt ind i en ny måned, hvilket betyder, at vi nu skifter ekstrakanalen ud med en ny :)

I Juni får du selskab af Viasat Explorer som virkelig kan udfordrer din eventyrlyst. Kanalen tilbyder eventyr og ekstreme oplevelser, og er en god blanding af dybdeborende dokumentarer og indholdsrige ekspeditioner. Derudover kan du desuden se frem til en god håndfuld ekstremsport, som kan sætte adrenalinen i gang :)

Rigtig god fornøjelse!

/Nikolaj

3 Kommentarer

Ja det var da også lige det der manglede. Jeg har bland selv pakke, og for 14 dage siden skiftede jeg Animal ud for at få Viasat Explorer :@

Kan i ikke afsløre næste måneds ekstrakanal før d. 20ende i måneden, så jeg ikke laver det samme stunt igen.;)

Mvh. Troels

Hejsa

Måske ikke det rette sted og stille dette spørgsmål.

Men jeg er ny her og kan bare ikke finde ud af, og oprette en ny tråd.

Har forsøgt at meget på siden her, men er nu tæt på at opgive...

Måske der kan hjælpes her?

På forhånd mange tak Fup

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Fup skrev:
Hejsa

Måske ikke det rette sted og stille dette spørgsmål.

Men jeg er ny her og kan bare ikke finde ud af, og oprette en ny tråd.

Har forsøgt at meget på siden her, men er nu tæt på at opgive...

Måske der kan hjælpes her?

På forhånd mange tak Fup

Velkommen til YouSee Forum.

Du skal gå ind under det overordnede emne du ønsker. Det kunne være TV. Du klikker på TV og oppe ovenover står der et grønt felt, hvori der står SKRIV INDLÆG. Klik der og så kan du skrive emne og nedenunder kan du skrive dit indlæg. Nu har du oprettet en ny tråd. Håber det hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)