De nye iPhone 7

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
  • YouSee Forum Team
  • 487 kommentarer
I sidste uge lancerede Apple deres nyeste generation af iPhone, og det blev til 2 flotte udgaver ved navn iPhone 7 og iPhone 7 Plus :)

Vi vil gerne skrive lidt om den nye iPhone i dette nyhedsindlæg, herunder give lidt information omkring de nye features og lidt information omkring bestilling.

Hvornår kan jeg bestille den nye iPhone?
Forsalget på iPhone 7 er allerede i gang, og du kan bestille inde på vores webshop, her:
Køb iPhone 7

Det er også muligt at bestille iPhone 7 i din nærmeste YouSee Butik.

Kan jeg skrive mig på venteliste til den nye iPhone 7?
Vi har ikke en decideret venteliste, men du har mulighed for at tilmelde dig vores interesseliste, så du løbende får information omkring den nye iPhone:

Interesseliste

Hvornår kan jeg forvente at modtage iPhone 7 efter bestilling?
Når du har købt din nye iPhone 7 i vores webshop, vil du modtage den i løbet af 2-3 hverdage. Vi udsender iPhones fra på fredag d. 16/9.

Her bringer vi de væsentligste ændringer og features, som den nye iPhone 7 har at tilbyde:

Farvel til høretelefonstikket
Apple har fjernet høretelefonstikket i bunden af de nye telefoner. Det betyder, at man nu skal høre musik via lightning-stikket. Der medfølger høretelefoner med lightning-stikket samt en lille lightning-adapter, så man også kan benytte sine gamle høretelefoner.

En ekstra højtaler (Stereo lyd)
Der er kommet en ekstra højtaler, så der nu både er højtalere i toppen og bunden af telefonen. Det betyder, at man nu får stereolyd.

2 nye farver (Sort og jet sort)
Apple er kommet med to nye farver: Sort, som har en mat sort farve, og Jet sort, som har en blank sort finish. Det betyder, at farven Space grey er udgået.

iPhone 7 Plus får et kamera med 2 linser
iPhone 7 Plus får et kamera med 2 linser. Det betyder, at man nu får endnu skarpere billeder og kan zoome i en endnu bedre kvalitet.

Hjemknappen er ændret
Der er ændret på Hjemknappen, så den nu ikke længere er en fysisk knap, men i stedet er en fast plade, som så giver et haptisk feedback, så den føles som en knap. Det er noget man også kender fra de nye Macbooks.

16 GB bliver skrottet
16 GB udgaven blev skrottet, så man nu mindst får 32 GB, hvilket jo har været efterspurt længe hos Apple fans.

Bedre batteri
Apple meldte også ud, at batteriet holder længere. Det er ikke blevet større, men der er lavet optimeringer, så man nu kan opleve ca. 2 timers ekstra batteritid.

Vand og støvafvisende
Telefonerne er nu også vand- og støvafvisende, så man ikke længere skal være bekymret, hvis det regner, eller man får spildt på sin telefon.

Hvad glæder du dig mest til ved den nye iPhone 7? :)

14 Kommentarer

Har i nogen ide om hvornår i sender oplysninger til jeres kunder som har købt telefonen.. blev lovet at den kom d 16 har stadig intet hørt men kan da ikke passe at i sælger flere telefoner ind dem i egentlig har og så bare holder os kunder hen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Peterogrk

Da vi åbnede op for forsalg var der meget tryk på systemet og det har medført, at der er blevet solgt lidt flere iPhone 7 end der var i den første sending.

Vi har netop fået en sending mere, og vi prioriterer naturligvis de kunder som allerede har indgivet bestilling i første omgang.

Så snart varen afsendes vil vi give besked.
Good Day !
Sorry for writing in English, I am new in Denmark so My Danish is not good enough yet !
I ordered the Iphone 7 on the 09/09 and until now I did not receive the mobile and no one knows how to explain Why. On the order email it says if you dont get your order in 05 business day I should contact Yousee. I did try to Contact Yousee a few times and so far no answer and a very bad Costumer Services. The Costumer Service representative told me I should go to a Yousee Store. So today I drove 40 km to the nearest Yousee store and They told me there is nothing they can do to help because it was done online. The store called the Costumer Service and after 40 minutes waiting on the line he told that he could not tell me what was wrong, and just hangout .
It's very disappointing the poor Costumer Service from a company like YouSee specially with New costumer. And I have write emails, Called and no one can explain what is the problem, Specially when my wife ordered the a Iphone 7 on 13/09 and she receive her mobile last Friday.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Above your entry, you see an entry from Yousee employe Kasper. Kasper says Yousee accepted more orders than they had in stock. A new shipment have arrived and accepted orders are fullfilled first.

Stop starting several identical threads in this forum!
Dem der har bestilt over webshop, får de deres telefoner først? Jeg kan nemlig ikke forstå hvorfor vi ikke får noget af vide, når vi har bestilt i butikken. Jeg bestilte den 9/9 en Iphone 7 plus 32 GB i guld og fik af vide at jeg kunne få telefonen den 16/9. Jeg har stadig ikke hørt noget, nu er der gået 14. dage. Jeg fik af vide den var på webshoppen den anden dag, men hvorfor kommer de så ikke ud i butikken når de er bestilt der ude. Jeg må ærlig indrømme at jeg er ved at være træt af at vente og synes det er vildt dårlig service.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej sannefeddersen

De telefoner vi får hjem bliver fordelt rundt til vores butikker og til vores webshop, men det er en rigtig eftertragtet telefon, og det gør, at visse versioner af den er udsolgt nærmest i det øjeblik, vi får dem på lager. Det går lidt stærkt. :)

Vedrørende din bestilling af telefonen i butik vil jeg anbefale dig at hive fat i dem, for det er umiddelbart dem, der har bedst chance for at give dig svar på, hvad der sker med den.
sannefedersen - Jeg er i samme båd som dig. Jeg bestilte en 7 plus i sort d. 9/9 og fik at vide jeg kunne hente den d. 16/9. Jeg har igennem flere omgange været i kontakt med butikken der enten siger at "7 plus slet ikke er kommet til landet" eller "snak med kundeservice hvis du er utilfreds". Jeg er også yderst utilfreds med deres behandling af mig og hvis jeg ringer til kundeservice sender de mig tilbage til Butikken. Det er efterhånden rigtig trættende at jeg ikke kan få et ordentligt svar.

StefanK - Vil du mene det er hurtigere at bestille fra nettet (når de kommer til salg igen) eller at det er hurtigere at vente på butikken får nogle på lager?
Er vildt glad for min 7 plus, er knap så glad for de mange stavefejl i jeres intro:cool:
sniper1161 skrev:

Er vildt glad for min 7 plus, er knap så glad for de mange stavefejl i jeres intro:cool:

Hvordan har du fået fat på telefonen :?
Hi
when can the iphone 7 128gb black can be in stock? the webstore is shown as sold out also.
Best
lan
Omdømme 2

Badge
Spaanheden skrev:

sannefedersen - Jeg er i samme båd som dig. Jeg bestilte en 7 plus i sort d. 9/9 og fik at vide jeg kunne hente den d. 16/9. Jeg har igennem flere omgange været i kontakt med butikken der enten siger at "7 plus slet ikke er kommet til landet" eller "snak med kundeservice hvis du er utilfreds". Jeg er også yderst utilfreds med deres behandling af mig og hvis jeg ringer til kundeservice sender de mig tilbage til Butikken. Det er efterhånden rigtig trættende at jeg ikke kan få et ordentligt svar.

StefanK - Vil du mene det er hurtigere at bestille fra nettet (når de kommer til salg igen) eller at det er hurtigere at vente på butikken får nogle på lager?

Hej Spaanheden

Jeg håber at du har fået din telefon.

Det er svært at sige hvad der er hurtigst, men jeg vil altid anbefale at holde øje med webshoppen og eventuelt tilmelde sig vores interesseliste, hvor der gives information om nye sendinger.

Specifikke oplysninger om sendinger, hvad angår YouSee Butik og Webshop, er svært at give en konkret melding på.

Der har været og er rift om de sorte telefoner, og samtidig med at få er kommet af gangen, så kan det give ventetid på disse. Det beklager vi naturligvis mange gange.

Jeg er ked af at læse, at du ikke føler at du har fået en ordentlig behandling. Det er ikke hensigten fra vores side af.

Hav en god dag.
Omdømme 2

Badge
100443594 skrev:

Hi
when can the iphone 7 128gb black can be in stock? the webstore is shown as sold out also.
Best
lan

Hi Ian

The Jet Black version in 128 Gb is not in stock as you mention, but when it's available we can't tell.

I'll recommend you to keep an eye on the webshop, and also subscribe to our notification list on iPhone 7. You can subscribe through the link "Interesseliste" in the main post.

Have a great day.
Jeg har på søndag ventet en måned på telefonen! Jeg forstår virkelig ikke der skal være så lang ventetid på den. Jeg har bestilt en 7 plus 32 GB i butikken i Ribe og de har stadig ikke kontaktet mig om at den er kommer hjem. Hver gang jeg ringer til dem, siger du bare vi ved ikke hvornår der kommer nogen. Det kan da virkelig ikke passe at når man forudbestille at man så ikke har fået den endnu.
Jeg er ved at miste tålmodigheden over jeres service! Overvejer og finde et andet teleselskab.
Omdømme 2

Badge
sannefeddersen skrev:

Jeg har på søndag ventet en måned på telefonen! Jeg forstår virkelig ikke der skal være så lang ventetid på den. Jeg har bestilt en 7 plus 32 GB i butikken i Ribe og de har stadig ikke kontaktet mig om at den er kommer hjem. Hver gang jeg ringer til dem, siger du bare vi ved ikke hvornår der kommer nogen. Det kan da virkelig ikke passe at når man forudbestille at man så ikke har fået den endnu.
Jeg er ved at miste tålmodigheden over jeres service! Overvejer og finde et andet teleselskab.

Hej sannefeddersen

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have din telefon.

Nu kiggede jeg lige i webshoppen, og der ligger den desværre heller ikke på lager. Det kunne tyde på, at den er lidt svær at få fat på. Det beklager vi naturligvis mange gange.

Jeg kan kun opfordre til løbende dialog med Butikken i Ribe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)