Boksekampen mellem Patrick Nielsen og Rudy Markussen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • YouSee Forum Team
  • 132 kommentarer
ER DU KLAR TIL KAMPEN?! 

D.12. december skal bokse braget mellem Patrick Nielsen og Rudy Markussen bokses. Kampen kan købes hos os.

Pris: 499 kr - Se hvordan du køber kampen her

Kampen kan ses på vores eventkanal på kanalplads 100 eller 101

HUSK: Har du lavet en favoritliste, så skal denne slås fra eller kanalen skal tilføjes til favoritlisten.

Guide til favoritlisten på YouSee Plus boksen

Hvad kræver det:

Et kort fra os som rettighederne kan lægges på.

Kortet skal sidde i en YouSee Plus boks, eller i et tv sammen med en kortlæser.

Hyppige problemer og fejlretning:

Vi oplever at en del som køber kampen, først sætter sit udstyr til og tjekker kanalen på selve dagen. Dette kan medføre, at man først opdager eventuelle fejl kort før kampstart, og det kan derfor gøre det svært at få rettet fejlen i tide.

Så gode råd er:

• Sæt udstyret til i god tid.
  • Tjek at kanalen virker på dit tv eller boks.

Fejlretning:

TV

Der står kodet, krypteret eller låst kanal - Hvad kan jeg gøre?

Tjek først om kort og kortlæser er sat korrekt. Se en guide her.

Kommer fejlen stadig, så skal du tage kontakt til vores support på 70704040. (De sidder her frem til kampstart på selve dagen)

Der står intet signal, billedet fryser og jeg oplever pixel fejl - Hvad kan jeg gøre?

Dette er et signal problem, som kan ligge i vores signal eller i ens egne installationer.

Du kan se her, hvordan du kan tjekke dine egne installationer igennem.

Hvis fejlen ikke bliver rettet af dette, så skal du tage kontakt til vores support på 70704040. (De sidder her frem til kampstart på selve dagen)

YouSee Boks

Der står: Kortet mangler rettigheder - Hvad kan jeg gøre?

Tjek at kortet sidder rigtigt i boksen. Kortet sidder bag på boksen og skal vende med chippen nedad mod bunden af boksen.

Sidder kortet rigtigt, så prøv at genstarte boksen ved at tage strømmen fra eller slukke på knappen bag på boksen.

Virker kanalen stadig ikke, så skal du tage kontakt til vores support på 70704040. (De sidder her frem til kampstart på selve dagen)

Der står: Intet signal, billedet fryser eller du oplever pixel fejl - Hvad kan jeg gøre?

Dette er et signal problem, som kan ligge i vores signal eller i ens egne installationer.

Du kan se her hvordan du kan tjekke dine egne installationer igennem.

Hvis fejlen ikke bliver rettet af dette, så skal du tage kontakt til vores support på 70704040. (De sidder her frem til kampstart på selve dagen)

Ved signalfejl så er fejlretningstiden inden for 2 hverdage.

Rigtig god kamp! :D

/Kevin

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$