Året der gik

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
  • Community Manager
  • 275 kommentarer
Om lidt træder vi ind i et nyt år, og jeg vil i denne tråd se tilbage på, hvad der I 2015 har rørt sig her på YouSee Forum.

”Det nye” YouSee Forum fyldte i 2015 1 år, og det har været en stor fornøjelse af følge ”brugernes forum” og se, hvordan I som brugere kan hjælpe hinanden med selv de mest komplicerede problemstillinger.

Vi, i forum-teamet, følger løbende med i debatten, og har især fokus på de problemstillinger der bliver bragt op. Vi bruger statistikker til at se, om de samme problemstillinger dukker op igen, og gør de det, så tager vi kontakt til de forskellige produktudviklere.

På den måde er YouSee Forum ikke blot et fællesskab for kunder, men også en god måde hvorpå vi kan modtage feedback og give den videre, så vi hele tiden kan forbedre vores produkter – eller løse problemer mere effektivt.

I 2016 ser vi frem til at involvere jer brugere, der har lyst endnu mere i vores produktudvikling, og vi håber, at I vil være med.

I løbet af 2015 var der en række emner, debatter og nyheder der trak meget opmærksomhed, og nedenfor kan i se en top-5 over de udvalgte ting:

Mest besøgte tråde i 2015 – Nyhedssektionen:

Chromecast til YouSee Play er landet! – 10732 besøgende.

YouSee skruer massivt op for hastigheden– 10076 besøgende.

HBO Nordic til YouSee Plus – 2834 besøgende.
YouSee slukker for analog TV
- 2289 besøgende.

Ændringer i YouSee’s tv-pakker fra april 2015 – 1911 besøgende.

Mest debatterede tråde i 2015 – Nyhedssektionen:

YouSee skruer massivt op for hastigheden– 115 kommentarer.

Chromecast til YouSee Play er landet! – 75 kommentarer.

HBO Nordic til YouSee Plus – 37 kommentarer.

Nyt Tv og Film website – 21 kommentarer.
YouSee slukker for analog TV
– 17 kommentarer.

Mest besøgte tråde i 2015 – Debatten:

Problemer med Google Chrome og Verimatrix – 6002 besøgende.

Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked – 3023 besøgende.

Netgear C6250 mister internettet konstant – 2780 besøgende.

Chromecast - Yousee skulle have denne meget højt prioriteret – 2691 besøgende.

yousee play / musik app til Windows Phone – 2654 besøgende.

Mest debatterede tråde i 2015 – Debatten:

Live-Tv på iOS & Android kommer med fejlbesked – 85 kommentarer.

yousee play / musik app til Windows Phone – 76 kommentarer.

Problemer med Google Chrome og Verimatrix – 69 kommentarer.

Kan ikke optage kodet kanaler på min Samaung bluray BD H8900N – 44 kommentarer.

80/30 til 100/30 gratis - men har kun 90/30 – 41 kommentarer.

Brugere med flest ”løsninger”:

•  – 26 løsninger.

•  – 18 løsninger.

•  – 14 løsninger.

•  – 10 løsninger.

•  – 7 løsninger.

Brugere rost flest gange:

•  – 99 ros.

• - 62 ros.

•  – 59 ros.

•  – 57 ros.

•  – 43 ros.

Selvom det ikke handler om at ligge i toppen, så kan man absolut kun anerkende den enorme hjælp disse (og alle andre) brugere har givet, når en kunde har stået med problemer eller spørgsmål – og vi håber, at det kan fortsætte i det kommende år, hvor vi regner med at endnu flere YouSee kunder finder vej til Forum og bliver en del af fællesskabet.

Har du forslag eller er der noget du ønsker mere af på YouSee Forum, så læg en kommentar i tråden eller skriv direkte til mig.

Vi glæder os til næste år, og ønsker jer alle et rigtigt godt nytår! :)

• 4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Også godt nytår til dig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Ja, godt nytår til alle.

Jeg er enig med Nikolaj O's positive vurdering af forummet. Det har udviklet sig betydeligt igennem 2015, og der er kommet mange nye brugere til.

Tak for at den indsats, brugere og superbrugere gør, påskønnes. Jeg sætter pris på at YouSee Forum-teamet i et vist omfang følger debatterne, bidrager til dem og bringer visse problemstillinger videre op i organisationen. 

I takt med at YouSee's udbud udvides, ændres og kompliceres, bliver der mere og mere brug for forummet. Det viser den anførte statistik også.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Godt nytår til jer allesammen :)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Jeg glæder mig til at se hvad der kommer til at ske af spændende ting på forummet i 2016.

Godt nytår til jer alle! :D

NYE

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)