App til Samsung tv med Tizen styresystem

Omdømme 5
Badge +7
  • YouSee Forum Team
  • 2352 kommentarer
Har du tv-boks fra YouSee og har du et Samsung tv med Tizen software, der er fra 2017 og frem, så har du mulighed for at installere app'en YouSee Tv & Film .

Når du har installeret app'en på dit tv, så kan du installere den på dit tv i sommerhuset eller i én af husets andre rum. Du skal blot bruge dit YouSee Login og helst gerne en 20 Mbit/s hastighed på din bredbåndsforbindelse.

Der er adgang til dine tv-kanaler, film og serier via app'en.

App'en opdateres løbende.

Her kan du læse mere om app'en, få hjælp til at installere den samt finde spørgsmål og svar:
yousee.dk/smarttv

Har du spørgsmål til app'en? Skriv endelig en kommentar nedenfor! :)

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Jeg postede om den da den udkom.

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/nu-app-til-samsung-tizen-101738
Jeg har købt en helt ny Samsung UHD BluRay afspiller med Tizen styresystem, hvor jeg kan installere apps som Netflix og Blockbuster Nordic. YouSee mangler dog. Måske det er en lille indstilling I skal ændre hos Samsung i deres appstore, for at app'en også virker på BD afspillere? Andre app-udviklere ser ikke ud til at have dette problem..

På forhånd tak.
Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, Ikke kontakt til You See, så herfra kan der ikke gøres noget.
Haves der i øvrigt TV boks.? Det kræves for at kunne bruge App'en.
Ja jeg har TV-boks. Og selvom det er brugerforum må man vel godt kommentere YouSee og måske læser de med? Det er der nok større chance for, ift. at ramme den rigtige medarbejder i kundeservice hvor jeg kan komme med min opfordring omkring Tizen
Der er desværre ingen support for YouSee appen på de nyeste 2018 Samsung TV (Tizen 4). Hvornår kan man forvente der kommer det?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)