800.000 TV kunder har adgang til streaming


Omdømme 6
Badge +6
Er du én af de 800.000 TV kunder med en større pakke end Grundpakken, så har vi i dag en rigtig god nyhed til dig.

Fra og med i dag har du nu fri adgang til den fulde ”Tv on demand” oplevelse. Live tv, Start Forfra og Tv-arkiv er nu til rådighed for både nye og eksisterende kunder – hvilket gør YouSee til landets største udbyder af streaming-tv.

Tv on demand har længe været tilbudt til bredbåndskunder.  Det nye er, at adgangen bredes massivt ud til alle tv-kunder, der har Bland Selv, Mellempakke eller Fuldpakke hos YouSee i dag og i fremtiden. Samlet er der tale om godt 800.000 kunder, der ud af de ca. 1,1 mio. kunder hos YouSee, nu får den fulde tv-on demand oplevelse :)

Med denne ændring tager vi et markant skridt i retning af at forvandle det traditionelle kabel-tv styret af tv-stationernes sendeflader til en moderne on demand verden, hvor det er dig selv, der sammensætter indholdet på dit tv, pc, tablet eller mobil. Du vil, selvfølgelig, fortsat kunne se live-tv, som du plejer, men du kan nu når som helst – og hvor som helst – gå ind og vælge at se en tidligere sendt udsendelse eller starte en igangværende udsendelse forfra.

Har du ikke et login til YouSee Play eller YouSee Play app’en, så kan du i denne video få kyndig vejledning til, hvordan du let bliver oprettet :)



Du kan finde spørgsmål og svar vedrørende YouSee Play her!

Skulle du have yderligere spørgsmål, så er du meget velkommen til at stille dem her i tråden :)

God fornøjelse! :D


4 Kommentarer

Pressemeddelelsen står her :D

Hej,

Jeg er en af de heldige, der nu også kan se tv på min mobil og tak for det. Er det rigtigt, at jeg ikke har adgang til alle TV2's akiver? - der står i appen, at man skal bruge "yousee bredbånd"

Mvh.

Svend

Omdømme 7
Badge +6
donsvend skrev:
Hej,

Jeg er en af de heldige, der nu også kan se tv på min mobil og tak for det. Er det rigtigt, at jeg ikke har adgang til alle TV2's akiver? - der står i appen, at man skal bruge "yousee bredbånd"

Mvh.

Svend

Ja, det er rigtigt. Der er et par kanaler, hvor YouSee ikke har rettigheder til at vise dem, hvor YouSee ikke er brugt. TV2 er en af dem. Jeg kan se det på min hjemadresse, men er jeg ude og derfor benytter andet en bredbånd fra YouSee kan jeg ikke. Det kan jeg heller ikke med en YouSee Mobil forbindelse.

TV2 vil helst sælge os TV2 Play.

Øv, jeg har Yousee fuldpakke igennem en antenneforening, så gælder det nok også på mit bredbånd som er igennem Stofa.

Når men jeg er nu glad for det nye tiltag også uden tv2 :manhappy:

Besvar