HBO Max er landet hos YouSee

HBO Max er landet hos YouSee
Omdømme 7
Badge +9

Kan du godt lide ikonisk underholdning? Så kan du godt glæde dig...HBO Max er landet hos YouSee, så du nu kan vælge tjenesten i Bland Selv! :raised_hands_tone1::clapper::projector::smiley:

HBO Max er en helt ny streamingtjeneste, hvor du får de største historier fra Warner Bros., HBO, DC Comics, Cartoon Network og meget mere.

Har du en Bland Selv tv-pakke hos YouSee, kan du med dine point vælge HBO Max. Tjenesten koster 6 point og du får direkte adgang til indholdet via HBO’s platforme.

HBO Max er landet og kan findes i Bland Selv
 

Spørgsmål og svar: 

Hvad sker der med med HBO Nordic? 

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en fortsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic. 
Du kan nu gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme. 


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv? 
HBO MAX koster 6 point ligesom HBO Nordic.. 


Hvad glæder du dig mest til at se med HBO Max? :relaxed:

/Opdateret d. 26/10-2021


77 Kommentarer

:relaxed: Jeg tænkte og forstiller mig, at det givet bliver som bla. TV2 Play. Der jo en app i Menuen. Hurtigt Start\ Kanalerne. 

Der kan jo også ses udvalgte programmer osv. Men vil man se alt indhold fra TV2 Play.

Skal man på  over på TV2,s egen platform, Således forstiller jeg mig det bliver med HBO MAX. At det også bliver en app, til at komme videre til HBO MAX egen app.

Også fremover. Bliver jo et gæt. Det var jo ganske smart om. man kunne tilgå alt indhold på youSee.s Platforme. Men jeg tænker også. at det er muligvis en del af, aftalen mellem youSee og HBO MAX.

At det skal være sådan. Præcis som TV2 Play.  

God dag,  


Jeg har ikke TV2 Play (det virker urimelig dyrt, bl.a. fordi det er sportspakken man får), men så snart der noget indhold der kun er til gængeligt via en ekstern (i forhold til TV-boksen) app, så er det ikke integreret nok til at man kan undvære en anden boks at køre den app på, og hvad skal man så med TV-boksen?

Ja ok jeg er ikke lige inde i hvad hvilket en ponit svare til. Det er givet en andre bruger som lige ved. TV2 Play koster så i Min Bland Selv 10 Point. Den er  så også uden reklamer. Ellers er prisen jo 199.Kr ved selvkøb. Så er vel ok. Jeg tænker nu råder TV2 over Fodbold næste år.

Så tænker flere som elsker Bold. Givet vælger eller har den. 

De fravælger måske så discovery+ fra 2022. 

Men er Også ude for  emnet, idet tråden omhandler HBO MAX.

Var mig som træk et eksempel ind. 

 

Omdømme 7
Badge +9

TV2 Play koster 10 Points i alle pakker, kanaler koster 1 point i alle pakker, de fleste streaming tjenester koster det samme antal points i alle pakker, der er untagelser, f.eks Netflix, der kommer det anpå hvilken pakke man har.

TV2 Play koster 10 Points i alle pakker, kanaler koster 1 point i alle pakker, de fleste streaming tjenester koster det samme antal points i alle pakker, der er untagelser, f.eks Netflix, der kommer det anpå hvilken pakke man har.

Ok Tak Radiomanden.

Omdømme 7
Badge +9

Det fremgår ellers tydeligt i bland selv med hensyn til points.

Er der nogle hubs, der ikke er tilgængelige i Danmark, men er det andre steder? Eller er der nogle hubs, som kun er tilgængelige i bestemte tidsrum? Fx Adult Swim, som jeg tilfældigt så var der i morges men som nu er væk igen.

Omdømme 7
Badge +9

Kan se der er følgende. 

 

https://warnermediaforbrands.com/brands/adult-swim

Omdømme 7
Badge +9

Den har jeg aldrig set i HUB, kun dem på Screenshottet.

https://decider.com/2021/09/16/tcm-pola-changnon-ben-mankiewicz-interview/

Så… der er altså flere, jeg så som sagt de to nævnte via min LG TV app i morges, men nu er de væk. Ærgeligt, der var adskillige gode film, jeg gerne ville have haft set (igen).

Omdømme 7
Badge +9

Heller aldrig set.

Ok, men dette bidrager ikke til besvarelsen af mit oprindelige spørgsmål, hér så omformuleret:

Går vi glip af ting i Danmark mht. HBO Max hubs ?

YouSee… måske I kunne komme ind i kampen?

Hej youSee kan du skrive til her. https://www.facebook.com/youseedanmark 

Siden her er Bruger Forum så svært, at vide hvornår youSee kommer forbi her. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +9

Ok, men dette bidrager ikke til besvarelsen af mit oprindelige spørgsmål, hér så omformuleret:

Går vi glip af ting i Danmark mht. HBO Max hubs ?

YouSee… måske I kunne komme ind i kampen?

Det må da være HBO det spørgsmål skal rettes til.  https://www.facebook.com/HBOMaxDK/?ref=page_internal

Eller 70 89 99 22 eller kundeservice@hbomax.com.

Ok, men dette bidrager ikke til besvarelsen af mit oprindelige spørgsmål, hér så omformuleret:

Går vi glip af ting i Danmark mht. HBO Max hubs ?

YouSee… måske I kunne komme ind i kampen?

Ja måske der er nogen regler eller retigheder der gør vi ikke kan se alt fra HBO MAX I Dk.

Men er et gæt, 

Jeg hellere ikke finde andet end, dette billede Radiomanden har lagt ind op over. fra HBO MAX.

Kan hellere huske jeg har set andet 

Måske det er hen af Disney+ der er hellere alt vi kan se i Danmark/Europa  fra deres store Arkiv.

Skyldes Rettigheder osv. 

 

God aften,  

Svar fra HBO Max - og til bevidnelse af, det ikke er mig, der er skør :)

Hej XXX
Mange tak for din henvendelse.

Grunden til at vi ikke har disse hubs er fordi vi ikke har nok indhold på den Nordiske side, til at lave hubs.
Hvordan du har haft adgang til disse hubs skal jeg ikke gøre mig klog på, da de kun er tilgængelige på den Amerikanske side.

Der kan være tale om en fejl, eller evt. brug af VPN.

Vi har dog lidt Adult Swim indhold, såsom Rick and Mort, Smiling Friends osv.



 

Omdømme 7
Badge +9

Som jeg læser det, så siger de at de slet ikke har Hub’s på det Nordiske marked, det er da ikke korrekt, du har, jeg har, og derved også alle andre.

Jeg forstår det ikke som at der er nogle hubs på vores marked, men slet ingen her i Norden.

Kasper har altid være flink til at give det bedste svar over for andre, så derfor giver jeg det bedste svar og like til Kasper. Uanset kommentar, så er der ikke fulgt med  fra mit vedkommende. Bedste svar kunne ikke lade sig gøre, så det fik like.:wink:

Omdømme 7
Badge +9

Da det ikke er din tråd, så kan der naturligvis ikke gives et bedste svar, det kan kun gøres af den der har oprettet den.

Da det ikke er din tråd, så kan der naturligvis ikke gives et bedste svar, det kan kun gøres af den der har oprettet den.

OK. Det giver god mening.

Omdømme 7
Badge +9

Det er logisk.

Det er logisk.

Hvordan kan det være andet? Når der er logisk og tankegang.

Omdømme 7
Badge +9

Det kan ikke være andet, for det ville da være ulogisk hvis andre end den der starter tråden kan gå ind og give bedste svar. Andre ved jo heller ikke hvad der er bedste svar for trådstarter, det ved kun vedkommende selv.

Svar fra HBO Max - og til bevidnelse af, det ikke er mig, der er skør :)

Hej XXX
Mange tak for din henvendelse.

Grunden til at vi ikke har disse hubs er fordi vi ikke har nok indhold på den Nordiske side, til at lave hubs.
Hvordan du har haft adgang til disse hubs skal jeg ikke gøre mig klog på, da de kun er tilgængelige på den Amerikanske side.

Der kan være tale om en fejl, eller evt. brug af VPN.

Vi har dog lidt Adult Swim indhold, såsom Rick and Mort, Smiling Friends osv.



 

Hej Det er jo en blandning, af Retigheder og Ejerskaber. 

Som jeg skrev med hensyn til Disney+. 

På HBO MAX kan jeg se samme som det på det billede

Som Radiomanden lade ind op over her. 

God dag, 

Kasper har altid være flink til at give det bedste svar over for andre, så derfor giver jeg det bedste svar og like til Kasper. Uanset kommentar, så er der ikke fulgt med  fra mit vedkommende. Bedste svar kunne ikke lade sig gøre, så det fik like.:wink:

Hej Tænker det er nok, ikke så afgørende Bedste svar. 

Som man hjælper hinanden eller andre Bruger. 

Eller andre bruger herinde i forvejen for nogen god tip. af hianden.

Det er næsten vigtigere som Bedste Svar. Synes jeg

God dag 

Besvar