HBO Max er landet hos YouSee

HBO Max er landet hos YouSee
Omdømme 7
Badge +9

Kan du godt lide ikonisk underholdning? Så kan du godt glæde dig...HBO Max er landet hos YouSee, så du nu kan vælge tjenesten i Bland Selv! :raised_hands_tone1::clapper::projector::smiley:

HBO Max er en helt ny streamingtjeneste, hvor du får de største historier fra Warner Bros., HBO, DC Comics, Cartoon Network og meget mere.

Har du en Bland Selv tv-pakke hos YouSee, kan du med dine point vælge HBO Max. Tjenesten koster 6 point og du får direkte adgang til indholdet via HBO’s platforme.

HBO Max er landet og kan findes i Bland Selv
 

Spørgsmål og svar: 

Hvad sker der med med HBO Nordic? 

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en fortsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic. 
Du kan nu gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme. 


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv? 
HBO MAX koster 6 point ligesom HBO Nordic.. 


Hvad glæder du dig mest til at se med HBO Max? :relaxed:

/Opdateret d. 26/10-2021


77 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der skal bruges HBO Max Appén her fra starten, men som der også oplyses så vil den på et senere tidspunkt blive integreret på Humax boksen.

Kasper har jo tydeligt skrevet.


Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en forsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hej Yousee -

Det er vigtigt for mig at man kan tilgå HBO MAX via HBOs platforme så man derved er uafhængig af Yousee applikationer. Ligesom med Netflix i dag.

 

I skriver at det er tilfældet i begyndelsen og at I arbejder på at integrere HBO Max ind i Yousee.

 

Jeg vil godt lige være sikker på, at det ikke betyder, at man derefter ikke længere kan tilgå indholdet via HBOs egne platforme ?

 

Tillægsspørgsmål:

Hvordan oprettes konto hos HBO Max den 26 oktober ?

 

VH Jan

Til dit Tillægsspørsmål. kommer der givet mere info. når youSee er færdig med deres opdatering af Bland Selv i løbet af dagen, Men fremgangs måde. er givet som skrevet som adgang til  TV2 Play og Viaplay og Netflix.. 

God dag. 

 Kan du godt lide ikonisk underholdning? Så kan du godt glæde dig...HBO Max er nemlig er på vej til YouSee! :raised_hands_tone1::clapper::projector::smiley:

HBO Max er en helt ny streamingtjeneste, hvor du får de største historier fra Warner Bros., HBO, DC Comics, Cartoon Network og meget mere.

Har du en Bland Selv tv-pakke hos YouSee, kan du med dine point vælge HBO Max. Tjenesten kommer til at koste 6 point og du får direkte adgang til indholdet via HBO’s platforme.

HBO Max lanceres i Danmark den 26. oktober.

 

Spørgsmål og svar: 

Hvad sker der med med HBO Nordic? 

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en forsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic. 
Fra d. 26. oktober kan du gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme. 


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv? 
HBO kommer til at koste 6 point ligesom HBO Nordic gør i dag. 


Hvad glæder du dig mest til at se med HBO Max? :relaxed:

/Opdateret d. 7/10-2021

Hej Kasper, så ramte vi dagen, hvor den nu kan tilvælges i Bland Selv.

Og som du skriver stå også således her.  Sådan ser du HBO MAX: Du kan se alt indhold via HBO Max-appen og hbomax.com Bemærk: Du kan ikke se indholdet via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen eller tv.yousee.dk. 

Så jeg tror det bliver tvilvtsomt at det bliver, anderledes end det forbliver sådan permanent.

Men vigtigst af alt, er at den kan Tilvælges I Bland Selv. :slight_smile:

Ulempen er desværre man skal hente yderlig en App.

God dag,

Omdømme 7
Badge +9

Måske ikke det rigtige sted at gøre opmærksomhed på det, men  alligevel nok forkert ikke at gøre det. Se denne artikel, der kan spares penge.

https://www.recordere.dk/2021/10/aabningstilbud-paa-hbo-max-halv-pris-resten-af-livet/

Man vil sikkert alligevel komme til at høre/læse om det.

Måske ikke det rigtige sted at gøre opmærksomhed på det, men  alligevel nok forkert ikke at gøre det. Se denne artikel, der kan spares penge.

https://www.recordere.dk/2021/10/aabningstilbud-paa-hbo-max-halv-pris-resten-af-livet/

Man vil sikkert alligevel komme til at høre/læse om det.

Nej er det måske ikke, Nu skal jeg så ikke have den Radiomanden.

Skyldes lidt er efterhånden for lidt ponits. Og deruden har jeg rigeligt streaming tjenester. Så tænker jeg bruger dem på kanaler i stedet

Når simplehen ikke at se det. Det er så et luksus problem. :relaxed:

Kan godt se i dit link er penge at spare. HBO MAX kører det også på FB det tilbud.

 

Omdømme 7
Badge +9

Det gode ved Streaming tjenester er at der ikke er afbrydelser flere gange i timen, det er der desværre på TV kanaler, så jeg har ikke den slags TV kanaler.

Det gode ved Streaming tjenester er at der ikke er afbrydelser flere gange i timen, det er der desværre på TV kanaler, så jeg har ikke den slags TV kanaler.

Ja der har du ret, Jeg synes også de Reklemer har taget overhånd. er ikke blevet mindre.

Har lige taget imod et tilbud fra HBO Max på Facebook på halv pris resten af livet. Så jeg får det til 39,50 om måneden. Tilbuddet udløber den 30. Så nu har jeg lige 6 ekstra point at lege med:sunglasses:

Omdømme 7
Badge +9

Som også jeg skrev tidligere, så er der penge at spare ved at have tjenesten direkte.

Omdømme 7
Badge +2

Det gode ved Streaming tjenester er at der ikke er afbrydelser flere gange i timen, det er der desværre på TV kanaler, så jeg har ikke den slags TV kanaler.

Ja der har du ret, Jeg synes også de Reklemer har taget overhånd. er ikke blevet mindre.


Kommer meget an på streaming tjenesten, for der findes også gratis streaming tjenester, hvor de har afbrydelser med reklamer fordi at det bla. er med til at finansiere tjenesten, men typisk så er billede kvaliteten heller ikke specielt god.

Men ang. HBO Max, så kan man også vælge at gå uden om YouSee og tegne et abo direkte hos dem i stedet for og spare en god stavl penge.

Er man ny kunde, så tilbyder de pt. et livslang abo for 39.50 kr om måneden, det tilbud kører de med indtil den 30 November. Her er kampagne linken til det fra digitalt.tv

https://www.hbomax.com/dk/da/promo?utm_source=affiliate&utm_medium=cpa&utm_campaign=962307&utm_id=21025&awc=21025_1635342736_4b50a41ef1370ad34ac7f8690dfcfb37

Omdømme 7
Badge +9

Jeg skrev om det selv samme i denne tråd i går.

Jeg skrev om det selv samme i denne tråd i går.

Lige præcis Radiomanden gjorde du.

Det virker lidt usikkert hvad der forstås ved en ny kunde. Har man fravalgt HBO Nordic hos YouSee bland-selv er man så ny kunde hvis man tilmelder HBO Max direkte hos HBO Max?

Hvis man har fået overført et abonnement direkte hos HBO fra HBO Nordic til HBO Max, er man så ny kunde hos HBO Max hvis man opsiger det overførte abonnement og tilmelder et nyt abonnement med en anden e-mail adresse (det vil  nok være at snyde sig til en uberettiget rabat)?

Har man mindst 6 point i overskud hos YouSee bland-selv der ikke er brug for, er den billigste løsning at tilvælge HBO Max i bland-selv. 

Omdømme 7
Badge +9

Jeg har TV2 Play og Viaplay, så har ikke 6 points til HBO Max, så nu har jeg købt det, men det Streamings jeg har er det en dråbe i havet! :o

Men nu er vi ved at være Offtopic in her også?

Btw, når man læser det med småt i Yousee`s reklamer på info kanalen, står man ikke får alt indhold med, men hvad får man ikke med?

Jeg har TV2 Play og Viaplay, så har ikke 6 points til HBO Max, så nu har jeg købt det, men det Streamings jeg har er det en dråbe i havet! :o

Men nu er vi ved at være Offtopic in her også?

Btw, når man læser det med småt i Yousee`s reklamer på info kanalen, står man ikke får alt indhold med, men hvad får man ikke med?

Jeg under mig blot lidt for, efter i går HBO MAX er i Bland selv  koster 6 ponits.

 På Samme tid eller ligne reklamer HBO MAX på FB den kan købes for ca 40.kr 

Synes blot det er underligt. ok aner hellere ikke hvilken der er mellem youSee og HBO MAX. Omkring pris

Omdømme 7
Badge +9

Med den rabat man kan få direkte fra HBO, så er det ret uforståligt at mange You See kunder nærmest står på nakken af hinanden for at købe via dem, også når App dertil ikke er at få fra You See endnu. Man kunne tænke sig at log in fra HBO også kan bruges på You See Appén til den tid, lige som det kan til Netflix.

 Kan du godt lide ikonisk underholdning? Så kan du godt glæde dig...HBO Max er nemlig er på vej til YouSee! :raised_hands_tone1::clapper::projector::smiley:

HBO Max er en helt ny streamingtjeneste, hvor du får de største historier fra Warner Bros., HBO, DC Comics, Cartoon Network og meget mere.

Har du en Bland Selv tv-pakke hos YouSee, kan du med dine point vælge HBO Max. Tjenesten kommer til at koste 6 point og du får direkte adgang til indholdet via HBO’s platforme.

HBO Max lanceres i Danmark den 26. oktober.

 

Spørgsmål og svar: 

Hvad sker der med med HBO Nordic? 

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en forsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic. 
Fra d. 26. oktober kan du gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme. 


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv? 
HBO kommer til at koste 6 point ligesom HBO Nordic gør i dag. 


Hvad glæder du dig mest til at se med HBO Max? :relaxed:

/Opdateret d. 7/10-2021

Hej Kasper, så ramte vi dagen, hvor den nu kan tilvælges i Bland Selv.

Og som du skriver stå også således her.  Sådan ser du HBO MAX: Du kan se alt indhold via HBO Max-appen og hbomax.com Bemærk: Du kan ikke se indholdet via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen eller tv.yousee.dk. 

Så jeg tror det bliver tvilvtsomt at det bliver, anderledes end det forbliver sådan permanent.

Men vigtigst af alt, er at den kan Tilvælges I Bland Selv. :slight_smile:

Ulempen er desværre man skal hente yderlig en App.

God dag,

 

Og hvad skal jeg køre den app på?

 

YouSee-boksen og en blu-ray-afspiller (der ikke har - eller får - netværksforbindelse) er hvad der er sluttet til mit fjernsyn (som jeg heller ikke har tænkt mig at sætte på nettet).

 

Jeg overvejer om det smarteste ikke vil være at nedgradere fra mine 20 point til bare 10. Eftersom Netflix (standard) ved det skift falder i pris fra 8 til 5 point, og TV2 news kommer i grundpakken (endnu et point sparet) så vil det skift svare til at droppe HBO, og hvis det alligevel bliver for besværligt.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke du vil have enheder på nettet som kan få HBO Max installeret så kan tjenesten ikke ses, før den bliver tilgængelig på Humax boksen. Der gives ingen tidshorisont på hvornår det vil ske.

 

Hvis ikke du vil have enheder på nettet som kan få HBO Max installeret så kan tjenesten ikke ses, før den bliver tilgængelig på Humax boksen. Der gives ingen tidshorisont på hvornår det vil ske.

 

 

Det var uklart, men det var egentlig mest brok over at YouSee gør livet mere besværligt, specifikt foranlediget af at lordfynbo skrev at det var tvivlsomt om man nogensinde vil kunne komme til at se HBO Max via TV-boksen, men måske mente han kun at om det nogensinde bliver integreret på samme måde som vi har været vant til at HBO Nordic var integreret? Det er jeg alligevel i tvivl om, om jeg er fan af.

 

Både fjernsyn og blu-ray-afspiller er så gamle at der næppe kommer ny software til dem længere, så de ville sikkert ikke kunne bruges til HBO Max alligevel. Derudover derudover er min blu-ray-afspiller en af de modeller Samsung brickede med en software opdatering sidste år, og en af mine kollegaer har oplevet at en feature på hans TV blev ringere efter en opdatering, og som jeg har forstået det er begge dele glade for at sende data hjem og sladre om mig.

 

Men der er én HDMI-port mere på fjernsynet, som jeg godt kunne slutte noget nyt til, men det er så et krav fra min side at den også kan bruges til at afspille alt det materiale jeg har liggende på min NAS og gjort tilgængeligt via NFS Nogen forslag?

 

:relaxed: Jeg tænkte og forstiller mig, at det givet bliver som bla. TV2 Play. Der jo en app i Menuen. Hurtigt Start\ Kanalerne. 

Der kan jo også ses udvalgte programmer osv. Men vil man se alt indhold fra TV2 Play.

Skal man på  over på TV2,s egen platform, Således forstiller jeg mig det bliver med HBO MAX. At det også bliver en app, til at komme videre til HBO MAX egen app.

Også fremover. Bliver jo et gæt. Det var jo ganske smart om. man kunne tilgå alt indhold på youSee.s Platforme. Men jeg tænker også. at det er muligvis en del af, aftalen mellem youSee og HBO MAX.

At det skal være sådan. Præcis som TV2 Play.  

God dag,  

Hvis ikke du vil have enheder på nettet som kan få HBO Max installeret så kan tjenesten ikke ses, før den bliver tilgængelig på Humax boksen. Der gives ingen tidshorisont på hvornår det vil ske.

 

 

Det var uklart, men det var egentlig mest brok over at YouSee gør livet mere besværligt, specifikt foranlediget af at lordfynbo skrev at det var tvivlsomt om man nogensinde vil kunne komme til at se HBO Max via TV-boksen, men måske mente han kun at om det nogensinde bliver integreret på samme måde som vi har været vant til at HBO Nordic var integreret? Det er jeg alligevel i tvivl om, om jeg er fan af.

 

Både fjernsyn og blu-ray-afspiller er så gamle at der næppe kommer ny software til dem længere, så de ville sikkert ikke kunne bruges til HBO Max alligevel. Derudover derudover er min blu-ray-afspiller en af de modeller Samsung brickede med en software opdatering sidste år, og en af mine kollegaer har oplevet at en feature på hans TV blev ringere efter en opdatering, og som jeg har forstået det er begge dele glade for at sende data hjem og sladre om mig.

 

Men der er én HDMI-port mere på fjernsynet, som jeg godt kunne slutte noget nyt til, men det er så et krav fra min side at den også kan bruges til at afspille alt det materiale jeg har liggende på min NAS og gjort tilgængeligt via NFS Nogen forslag?

 

En oplagt løsning er at anskaffe en stationær Windows-PC, bedst en miniPC, der findes i nogenlunde samme form og størrelse som TV-boks YS-4000 fra YouSee og som kan bruge TV-skærmen som monitor via HDMI-porten. Den behøver ikke at være særlig kraftig til streamingbrug, hvad der er vigtigt er at grafikkortet kan levere en kvalitet, der svarer til TV-skærmens muligheder, og at lydkortet kan levere lyd i ordentlig kvalitet, eventuelt med en digital udgang til brug i en separat lydforstærker.

Der skal laves nogle lidt sære indstillinger af billedet, så tekst bliver læseligt på TV-skærmen i normal afstand fra denne, og man kan tilpasse startmenuen eller tilkøbe programmer, der kan placere startgenveje til streamingtjenesterne på skrivebordet på en hensigtsmæssig måde hvis man ikke blot placerer dem manuelt. En trådløs mus kan bruges som fjernbetjening. Bruger selv en 8 år gammel miniPC, som trods alderen leverer perfekte billeder i HD fra diverse streamingtjenester m.v. Kan også bruges til musiktjenester, og kan naturligvis også vise billeder, videoer og musik man selv har liggende på en NAS eller på miniPC’ens egen harddisk, samt vise alle mulige internetsider.

Så kan man køre HBO Max, TV2 Play, Discovery+, Viaplay, Disney+ o.s.v. så det fuldstændig ser ud som om det var en del af TV-pakken, helt uden brug af Chromecast eller tilsvarende. På grund af skærmindstilling og brug af TV-skærm egner den opsætning sig mindre godt til kontorprogrammer og tilsvarende, og en miniPC kan være for langsom til både kontorprogrammer og spil, men OK til streaming og musik.

Hvis ikke du vil have enheder på nettet som kan få HBO Max installeret så kan tjenesten ikke ses, før den bliver tilgængelig på Humax boksen. Der gives ingen tidshorisont på hvornår det vil ske.

 

 

Det var uklart, men det var egentlig mest brok over at YouSee gør livet mere besværligt, specifikt foranlediget af at lordfynbo skrev at det var tvivlsomt om man nogensinde vil kunne komme til at se HBO Max via TV-boksen, men måske mente han kun at om det nogensinde bliver integreret på samme måde som vi har været vant til at HBO Nordic var integreret? Det er jeg alligevel i tvivl om, om jeg er fan af.

 

Både fjernsyn og blu-ray-afspiller er så gamle at der næppe kommer ny software til dem længere, så de ville sikkert ikke kunne bruges til HBO Max alligevel. Derudover derudover er min blu-ray-afspiller en af de modeller Samsung brickede med en software opdatering sidste år, og en af mine kollegaer har oplevet at en feature på hans TV blev ringere efter en opdatering, og som jeg har forstået det er begge dele glade for at sende data hjem og sladre om mig.

 

Men der er én HDMI-port mere på fjernsynet, som jeg godt kunne slutte noget nyt til, men det er så et krav fra min side at den også kan bruges til at afspille alt det materiale jeg har liggende på min NAS og gjort tilgængeligt via NFS Nogen forslag?

 

En oplagt løsning er at anskaffe en stationær Windows-PC, bedst en miniPC, der findes i nogenlunde samme form og størrelse som TV-boks YS-4000 fra YouSee og som kan bruge TV-skærmen som monitor via HDMI-porten. Den behøver ikke at være særlig kraftig til streamingbrug, hvad der er vigtigt er at grafikkortet kan levere en kvalitet, der svarer til TV-skærmens muligheder, og at lydkortet kan levere lyd i ordentlig kvalitet, eventuelt med en digital udgang til brug i en separat lydforstærker.

Der skal laves nogle lidt sære indstillinger af billedet, så tekst bliver læseligt på TV-skærmen i normal afstand fra denne, og man kan tilpasse startmenuen eller tilkøbe programmer, der kan placere startgenveje til streamingtjenesterne på skrivebordet på en hensigtsmæssig måde hvis man ikke blot placerer dem manuelt. En trådløs mus kan bruges som fjernbetjening. Bruger selv en 8 år gammel miniPC, som trods alderen leverer perfekte billeder i HD fra diverse streamingtjenester m.v. Kan også bruges til musiktjenester, og kan naturligvis også vise billeder, videoer og musik man selv har liggende på en NAS eller på miniPC’ens egen harddisk, samt vise alle mulige internetsider.

Så kan man køre HBO Max, TV2 Play, Discovery+, Viaplay, Disney+ o.s.v. så det fuldstændig ser ud som om det var en del af TV-pakken, helt uden brug af Chromecast eller tilsvarende. På grund af skærmindstilling og brug af TV-skærm egner den opsætning sig mindre godt til kontorprogrammer og tilsvarende, og en miniPC kan være for langsom til både kontorprogrammer og spil, men OK til streaming og musik.


Jeg havde ikke skrevet det, men jeg skal ikke have noget med windows indenfor dørene - Jeg har brugt Linux i over 25 år og ønsker at blive ved med det. Men du beskriver burde også være muligt at gøre med Linux, i hvert fald med de streaming tjenester der virker der.

Omdømme 7
Badge +9

En Android TV boks til få penge, så er problemet løst, der er også You See App til den.

:relaxed: Jeg tænkte og forstiller mig, at det givet bliver som bla. TV2 Play. Der jo en app i Menuen. Hurtigt Start\ Kanalerne. 

Der kan jo også ses udvalgte programmer osv. Men vil man se alt indhold fra TV2 Play.

Skal man på  over på TV2,s egen platform, Således forstiller jeg mig det bliver med HBO MAX. At det også bliver en app, til at komme videre til HBO MAX egen app.

Også fremover. Bliver jo et gæt. Det var jo ganske smart om. man kunne tilgå alt indhold på youSee.s Platforme. Men jeg tænker også. at det er muligvis en del af, aftalen mellem youSee og HBO MAX.

At det skal være sådan. Præcis som TV2 Play.  

God dag,  


Jeg har ikke TV2 Play (det virker urimelig dyrt, bl.a. fordi det er sportspakken man får), men så snart der noget indhold der kun er til gængeligt via en ekstern (i forhold til TV-boksen) app, så er det ikke integreret nok til at man kan undvære en anden boks at køre den app på, og hvad skal man så med TV-boksen?

Omdømme 7
Badge +9

Hvis man vil optage, så er det nødvendigt med Humax boksen, uden den så kan man ikke optage med Appen, da jeg havde boksen, blev den brugt på et extra TV, så kunne man stadig optage med Appén.

Besvar