HBO Max er landet hos YouSee

HBO Max er landet hos YouSee
Omdømme 7
Badge +9

Kan du godt lide ikonisk underholdning? Så kan du godt glæde dig...HBO Max er landet hos YouSee, så du nu kan vælge tjenesten i Bland Selv! :raised_hands_tone1::clapper::projector::smiley:

HBO Max er en helt ny streamingtjeneste, hvor du får de største historier fra Warner Bros., HBO, DC Comics, Cartoon Network og meget mere.

Har du en Bland Selv tv-pakke hos YouSee, kan du med dine point vælge HBO Max. Tjenesten koster 6 point og du får direkte adgang til indholdet via HBO’s platforme.

HBO Max er landet og kan findes i Bland Selv
 

Spørgsmål og svar: 

Hvad sker der med med HBO Nordic? 

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en fortsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic. 
Du kan nu gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme. 


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv? 
HBO MAX koster 6 point ligesom HBO Nordic.. 


Hvad glæder du dig mest til at se med HBO Max? :relaxed:

/Opdateret d. 26/10-2021


77 Kommentarer

Hej @Kasper 

Der skrives at hvis man har HBO Nordic i forvejen, vil man fortsætte med tjenesten. Hvordan kan man det når HBO selv erstatter HBO Nordic med HBO Max?

Nogle kunder vil nok blive skuffede over at HBO Max ikke bliver tilgængeligt gennem YouSees TV-boks, men kun gennem HBO’s egne platforme. Det ligner det der allerede gælder for TV2 Play og Viaplay.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MS-ERIK 

Som partner med HBO har vi mulighed for at tilbyde HBO Nordic pakken lidt endnu, men på sigt vil HBO Nordic også ophøre helt hos YouSee:relaxed:

Ha’ en god dag og weekend.

:relaxed: Så forstå jeg rigtigt at det vil forgå ligesom, TV Play.. Altså fremgangs måden.

God aften,

Omdømme 7
Badge +9

:relaxed: Så forstå jeg rigtigt at det vil forgå ligesom, TV Play.. Altså fremgangs måden.

God aften,

Hej @lordfynbo 

Ja, indholdet vil skulle ses på HBO’s egne platforme :relaxed:

God dag. 

:slight_smile: Hej Kasper ok, God dag,  

Hej Kasper

Derfor, at jeg skiftede til original TV2 Play. Og har stadig TV-2 Play på app. TV2-Play i jeres pakke, som koster 6 point, er at der kun er en lille brøkdel af systemet. Hvis som bruger køber 6 point. Jeg er en tilfreds bruger på TV 2 Play, som er tilfreds. Hvorfor får man kun en lille brøkdel af jeres system? Selvom, at det er TV2-Play, 6 point?

Omdømme 7
Badge +9

Der er ikke den fulde adgang via You See, den fulde adgang fås fra TV2 Play, til 10 points.

Hej @Kasper 

Da det nu er oplyst at HBO Max kommer til at koste 79 kr. pr. måned, hvor HBO Nordic koster 99 kr. pr. måned skulle YouSee overveje om ikke prisen for HBO Max valgt i YouSee bland-selv bør reduceres til 5 point. Det er også oplyst at man får 1 års abonnement til 8 måneders pris ved at tegne abonnement for et helt år. Kan YouSee tage hensyn til dette, f.eks. at det kun koster 4 point hvis man låser valget i bland-selv til 1 år i stedet for 30 dage?

Hej @Kasper 

Da det nu er oplyst at HBO Max kommer til at koste 79 kr. pr. måned, hvor HBO Nordic koster 99 kr. pr. måned skulle YouSee overveje om ikke prisen for HBO Max valgt i YouSee bland-selv bør reduceres til 5 point. Det er også oplyst at man får 1 års abonnement til 8 måneders pris ved at tegne abonnement for et helt år. Kan YouSee tage hensyn til dette, f.eks. at det kun koster 4 point hvis man låser valget i bland-selv til 1 år i stedet for 30 dage?

:relaxed: Præscis MS-ERIK. der skulle jo gerne være en fordel, af en slags ved at vælge det. det i gemmen Bland Selv. 

God dag, 

Omdømme 4
Badge +8

Hej @MS-ERIK 
 

Når du skifter fra HBO Nordic til HBO Max i Bland Selv, får du langt mere indhold, end du gør med HBO Nordic, og vi har indtil videre valgt at fastholde samme pointsats.

Ideen med Bland Selv er netop, at man som kunde har den fleksibilitet, at man løbende kan udskifte indhold efter behov, når man har haft en tv-kanal eller streamingtjeneste i 30 dage. Derfor ønsker vi ikke at binde vores kunder til et længere abonnement på HBO Max.

Omdømme 7
Badge +9

Hej alle

Q&A’en i indlægget er netop blevet opdateret. 

God dag:relaxed:

Hej Yousee -

Det er vigtigt for mig at man kan tilgå HBO MAX via HBOs platforme så man derved er uafhængig af Yousee applikationer. Ligesom med Netflix i dag.

 

I skriver at det er tilfældet i begyndelsen og at I arbejder på at integrere HBO Max ind i Yousee.

 

Jeg vil godt lige være sikker på, at det ikke betyder, at man derefter ikke længere kan tilgå indholdet via HBOs egne platforme ?

 

Tillægsspørgsmål:

Hvordan oprettes konto hos HBO Max den 26 oktober ?

 

VH Jan

Omdømme 7
Badge +9

Der er ingen kontakt til You See her på forummet. HBO Max vil være tilgængelig på deres egen platform, det oplyses at tjenesten senere vil komme på You See platformene. Hvordan det fremadrettet vil være vides ikke.

Hvordan oprettes der.?? Sandsynligt på helt normal vis når det kommer op og køre.

Jeg tror, Yousee gør en undtagelse i denne tråd :relaxed:

Jeg tænker, at det bliver ligesom ved Netflix… Der kommer en app til boksen.

Omdømme 7
Badge +9

Ja, der vil komme en App på boksen, men ikke fra starten.

Omdømme 7
Badge +9

Hej Yousee -

Det er vigtigt for mig at man kan tilgå HBO MAX via HBOs platforme så man derved er uafhængig af Yousee applikationer. Ligesom med Netflix i dag.

 

I skriver at det er tilfældet i begyndelsen og at I arbejder på at integrere HBO Max ind i Yousee.

 

Jeg vil godt lige være sikker på, at det ikke betyder, at man derefter ikke længere kan tilgå indholdet via HBOs egne platforme ?

 

Tillægsspørgsmål:

Hvordan oprettes konto hos HBO Max den 26 oktober ?

 

VH Jan

Hej Jan 

Tak for dit spørgsmål.

Se dette svar i vores spørgsmål og svar sektion i hovedindlægget:

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max? (opdateret)
Indholdet ses via HBO’s platform og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme ved lancering. Vi arbejder dog på, at sikre en forsat god integration i YouSee’s apps og tv-bokse, men i en periode vil man kun kunne tilgå indholdet via HBO’s egen platform.


Når HBO Max tilvælges i Bland Selv, så får du information omkring, hvordan du kommer i gang med at bruge tjenesten hos HBO :relaxed: 
 

Så ja, du får adgang via HBO’s platforme modsat hvordan det er i dag, i forhold til HBO Nordic, hvor alt indholdet er kørt ind på vores egen platform. 

Håber det giver afklaring:relaxed:

Badge

Det undrer godt nok også mig at point prisen er den samme når HBO sænker prisen med 20%. Det undrer mig i øvrigt også til stadighed at point prisen er den samme på Viaplay og HBO uanset bland selv pakke, mens den varierer på Netflix. Det betyder jo at prisen på de to førstnævnte er uforholdsmæssig høj i de mindre bland selv pakker. Til gengæld dejligt at man kan anvende HBOs egen app, så I behøver ikke have travlt med at få det integreret - hvis det betyder at man ikke kan bruge HBOs egen app til den tid.

Det er stadig uklart, hvordan man med sit YouSee ab. får adgang til HBO Max mht brugerlogin/password. Eftersom tjeneste åbner i morgen er svar herpå presserende. 

Tak.

Det er stadig uklart, hvordan man med sit YouSee ab. får adgang til HBO Max mht brugerlogin/password. Eftersom tjeneste åbner i morgen er svar herpå presserende. 

Tak.

:relaxed: Hej jeg vil antage det vil forgår, på samme måde. som hvis man vælger eksempelvis TV2 Play, eller Viaplay. I Bland Selv. Blot et gæt.

God dag, 

Omdømme 7
Badge +9

 

Der er ingen grund til gætværk, det er sådan det vil foregå.

 

Der er ingen grund til gætværk, det er sådan det vil foregå.

Næ der har du jo ret Radiomanden, 

Omdømme 7
Badge +9

Ja for det bliver ikke mulig på Humax boksene fra start, det er en funktion der vil komme senere. Prisen vil være den samme som HBO 6 points.

Ja for det bliver ikke mulig på Humax boksene fra start, det er en funktion der vil komme senere. Prisen vil være den samme som HBO 6 points.

:relaxed: Ok tak for info Radiomanden. 

Omdømme 7
Badge +9

Så kom det da på plads.

Jeg læste mig frem til at, man skal bruge HBO Max Appen Og Kan ikke ses på 

YouSee-boksen og -appen er måske en fejl. Kilde. flatpanels.dk.

Jeg aner ikke om den bliver tilgængelig, på youSee egne Platform på længere sigt.

God aften,

Besvar