Netflix er nu del af Bland Selv-universet


Omdømme 3
Badge
  • Tidligere moderator
  • 3 kommentarer
Har du en Bland Selv-aftale hos YouSee, så har vi rigtig gode nyheder! 🙂 Fra i dag giver vi dig nemlig mulighed for også at vælge Netflix blandt streamingtjenesterne til din Tv-pakke.



Netflix er en af danskernes foretrukne streamingtjenester, og nu er den altså også at finde i vores Bland Selv-univers.

Med Netflix gennem Bland Selv, vil du have mulighed for at vælge mellem tre forskellige adgange, afhængigt af dit behov derhjemme. Netflix Standard giver eksempelvis både mulighed for at kunne bruges på to separate skærme og for at se alle deres tilgængelige titler i HD-kvalitet. Med Netflix gennem YouSee kan vil du kunne tilgå din Netflix både gennem din YouSee Tv-boks og på alle Netflixs egne platforme.



Sådan gør du:
1. Vælg Netflix i Bland Selv-shoppen
2. Herefter modtager du en mail med informationer om aktivering.
3. I mailen henvises du til yousee.dk/netflix-signup hvor du skal indtaste dit YouSee-login.
4. Herefter sendes du automatisk videre til Netflix.
5. Hos Netflix vælger du derefter den Netflix-adgang, du har valgt på Bland Selv-shoppen, og den mail, du vil registreres med - og så er du igang.

Hvis du har en eksisterende Netflix-konto, skal du først afmelde denne hos Netflix. Først når du ikke længere betaler til Netflix, kan du bruge Netflix-kontoen gennem Bland Selv. Skulle du ønske at op- eller nedgradere din Netflix-adgang efter at have valgt den i Bland Selv, skal dette også ske direkte hos Netflix. :)

Har du spørgsmål eller kommentarer, er du meget velkommen til at skrive i kommentarfeltet nedenfor.

70 Kommentarer

I henhold til billedet ovenfor koster Netflix 6, 8 eller 11 point. Åbnes tilsvarende billede under bland selv på YS4000-boksen koster Netflix 10, 13 eller 17 point. Hvad er det rigtige?
Omdømme 7
Badge +9
Hej MS-ERIK

Hvor mange Bland Selv-point Netflix koster, afhænger af hvilken Bland Selv pakke du har.

Vi ønsker at prisen for tjenesten i point matcher prisen hos Netflix - eller tættest mulige pris på Netflix.
Det ser ud til at sign-up siden fejler fælt. Jeg logger ind på https://id.yousee.dk/ og der efter bliver jeg ikke sendt videre, men browseren viser tilgengæld indholdet af .json fil i stedet:

"id "sentry-id/10.233.113.241/1164e9ef-b5a5-4b1c-91b7-0bdbce36a31a"
links
self "http://id.yousee.dk/api/v0/vendor/netflix/redirect?code=24znsRjYC8UDqJuIhT8F3JxdSfgBqoqDsi2vNVSmGccjmGp26QrznJwWAl6P8T6g"
status 500
title "Client error response [url] https://authz.yousee.idk/v1/trusted/personas/55216/privileges/shared [status code] 404 [reason phrase] Not Found (request url [https://authz.yousee.idk/v1/trusted/personas/55216/privileges/shared]) (response status code [404])""

Har prøvet både med Firefox og IE.

Med venlig hilsen
Lars Lund Olsen
Omdømme 7
Badge +9
Hej, det at skulle skippe 13 andre tv kanaler er nok i overkanten af hvad de fleste vil kunne gøre...

Men hvad er Netflix som ikke kan ses når man har C More, Fox+ og Viasat/Viaplay?
Omdømme 6
Badge +1
Jeg har YouSee's tv-boks, Grundpakken og en ekstrakanal, men ønsker ikke en Bland Selv-pakke, da selv den billigste med 10 point vil koste for meget i forhold til mit behov.
Tilsyneladende kan jeg bestille Netflix som Ekstrakanal (eller Ekstrapakke, om man vil). Men mens YouSee oplyser prisen på fx HBO Nordic, så kan jeg IKKE finde prisen for Netflix.
Hvad er prisen for Netflix via YouSee, eller hvor finder jeg prisen?
Omdømme 7
Badge +9
Netflix er nu tilføjet bland selv, og kan tilkøbes der igennem, eller der kan købes abonement direkte hos Netflix.
Som der står tidligere i tråden. "Hvor mange Bland Selv-point Netflix koster, afhænger af hvilken Bland Selv pakke du har".
Netflix koster hos dem selv Kr. 99/måned for 2 brugere i HD, det er billigere.
I skriver, at det er tilsvarende netflixabonnementet, netflix koster 99kr eller 10-17 kanaler, viasat koster 79kr eller 6 kanaler, jeg tror, atmin matematiklærer vil give mig ret, det er ikke tilsvarende.
Omdømme 3
Jeanette, du har helt ret, YouSee's regnedrenge regner kun til egen fordel
Samme fejl her.

{"id":"sentry-id\/10.233.113.241\/8eabdf87-3bcf-4ad1-adb5-7608659dab44","links":{"self":"http:\/\/id.yousee.dk\/api\/v0\/vendor\/netflix\/redirect?code=PAwHL2BiNmVVUi3CopqycCwCOLNdPL4B310usT7eOjAH0CMsar2vDeMo8bj0egEr"},"status":500,"title":"Client error response [url] https:\/\/authz.yousee.idk\/v1\/trusted\/personas\/1795265\/privileges\/shared [status code] 404 [reason phrase] Not Found (request url [https:\/\/authz.yousee.idk\/v1\/trusted\/personas\/1795265\/privileges\/shared]) (response status code [404])"}
Omdømme 7
Badge +9
Hej Alle

Vi har desværre en teknisk fejl i forbindelse med vores signup til Netflix.

Der arbejdes på højtryk for at få løst problemet og vi beklager fejlen mange gange.
Hej MS-ERIK

Hvor mange Bland Selv-point Netflix koster, afhænger af hvilken Bland Selv pakke du har.

Vi ønsker at prisen for tjenesten i point matcher prisen hos Netflix - eller tættest mulige pris på Netflix.


Jeg har Blandselv+20 og kan se at at netflix mellem koster 9 point.

Jeg overvejer så at skrue min pakke op til +36, får at få netflix med der, men hvis jeg så gør det, vil prisen så være højere?
Omdømme 7
Badge +9
Har bland selv 10, og Netflix koster 5, 6 eller 7 Points.
Det var dog en højst besynderlig måde at gøre det på. Jeres "gode" kunder, dem der betaler mest fordi de som jeg har bland selv 36, skal bruge 10, 13 eller 17 point for at få Netflix, mens jeres "dårlige" kunder, dem der betaler mindst fordi de kun har bland selv 10, kan få det for 5, 6 eller 7 point. Det er en ommer YouSee!!
Omdømme 7
Badge +9
"Dårlige kunder".? Har kun bland selv 10, da der via forening ikke kan fås 20. 36 er alt for meget.
Tanken fra YouSees side er at det skal koste nogenlunde det samme i kroner at få Netflix gennem bland selv for brugere med bland selv 10, 20 eller 36 eller ved direkte abonnement hos Netflix. Prisen for 1 point (svarer til 1 normal TV-kanal) er mindre hvis man har bland selv 36 end hvis man har bland selv 10 eller 20. Faktisk koster en Tv-kanal ved bland selv 10 mere end det dobbelte i kroner end en Tv-kanal ved bland selv 36. Derfor koster Netflix flere points ved bland selv 36 end ved bland selv 10 eller 20 for at resultatet bliver det samme i kroner.
Omdømme 3
MS-Erik, hvor er logikken henne, HBO koster det samme om du har den ene eller den anden pakke
Der er vist ingen logik fra YouSees side i den prissætning når man sammenligner med de øvrige streamingtjenester gennem bland-selv.

Nu har jeg ikke selv HBO som bland-selv pakke, men hvis HBO koster det samme antal point uanset om man har bland-selv 10, 20 eller 36 betyder det at HBO er dyrere i kroner for dem, der har en mindre bland-selv pakke. Det samme må gælde for de andre streamingtjenester, som f.eks. Dansk Filmskat.
Omdømme 7
Badge +9
Ja, alle andre Streaming tjenester har samme antal Points uanset hvilken bland selv der haves.
Omdømme 7
Badge +9
Når man ser på Info kanalen og her siges det 36 points i Bland Selv, men hvorfor mon jeg har 39 points? Ikke fordi jeg har noget i mod det 🙂
Ja, alle andre Streaming tjenester har samme antal Points uanset hvilken bland selv der haves.
Det betyder, at kunder med bland selv 10 i kroner må betale mere end det dobbelte af det, som kunder med bland selv 36 må betale for den samme streamingtjeneste - undtagen Netflix, hvor YouSee udligner forskellen via et variabelt pointantal.
Omdømme 7
Badge +9
Der kan da hurtigt bekræftes om det er sådan, f.eks 3 Points for Dansk Filmskat, 4 for Nordisk film.
Når der haves bland selv 10, har du det samme.?
Badge
Har netop valgt Netflix via bland selv. Desværre hakker billedet på visse film og serie, når jeg bruger den indbyggede app i boksen. På Nogle Ultra HD og HDR titler er der intet problem, mens andre hakker. Har intet problem når jeg bruger appen der er lagt ind i mit Samsung TV. Har en 300 mb forbindelse og der er kablet tilslutning til YS4000-boksen. Hvad kan der være galt?
Omdømme 7
Badge +9
Se svaret i den tråd du oprettede med samme spørgsmål.
Er der generelt problemer hos Yousee i dag? Evt pga opdateringer med Netflix? Min boks har helt sit eget liv i dag! Er 1000 år om at starte op. Kanaler låser midt i udsendelse på trods af jeg aldrig har haft forældrekontrol på. Mine bland selv kanaler har jeg ikke adgang til. Til at blive vanvittig af at bruge så meget tid på! Lige nu har jeg prøvet at genstarte alt igen, og nu vil det slet ikke starte! Står bare ‘yousee’ på skærmen med grøn linie under! Sådan har det stået et kvarter nu!
Omdømme 7
Badge +9
Ser ikke ud til at være problemer her, det opfører sig normalt.

Besvar