Voicemail uden at folk kan lægge svar? | YouSee Community
Svar

Voicemail uden at folk kan lægge svar?

Jeg bruger ikke min tlf til tale-opkald og ville gerne kunne sætte voice-mail op som en slags ‘holiday-message’ automat der afspiller velkomst-hilsen i et loop der aldrig stopper.

Eller som minimum at den afspiller velkomst-beskeden som normalt, men så bagefter IKKE går over til at optage folk’s tale-beskeder.

Kan man sætte den op til det på en eller anden måde?

Eller er der andre løsninger man kan bruge?

Jeg vil gerne undgå at folk tror de kan lægge en besked (Fordi den bliver aldrig aflyttet alligevel), men samtidig vil jeg gerne undgå evindelige notifikationer om ‘missed call’ (Som jeg får hver gang nogen har forsøgt at ringe, og som altid er spam-opkald)

Det er mest så ‘legitime’ opkald ved de har ringet til den rigtige, men ikke lægger beskeder på voice-mail forgæves.

Tak.

jacob.

icon

Bedste svar af Kasper 8 januar 2020, 14:39

Hej @jacoblarsen 

Fik du løst problemet? :relaxed:

Vi har lavet en guide til at løse tråden her:

Ring op til voicemail 20171717

Vælg punkt 2;  muligheder for velkomst -> vælg punkt 3; Midlertidig velkomst -> indtal Midlertidig velkomst tast 1  -> slå midlertidig velkomst til tast 2 ->  bloker for at lægge besked tast 3.

For at undgå info om hvem der har ringet (sms fra voicemail) skal denne være slået fra  - hovedmenu → vælg 3 -> vælg 6 hvem har ringet  og slå til eller fra.

OBS: Dette virker kun hvis du bruger 20171717 som voicemail nummer, og funktionen virker ikke med visual voicemail (YouSee Voicemail app). 

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +3

Hej Jacob

Hvis du ikke ønsker at der skal ligges besked på din telefonsvarer, så vil jeg foreslå at du deaktivere den. Så vil der ikke være mulighed for at ligge en besked.

Du kan se hvordan man gør nederst på følgende link: 
​​​​​​https://kundeservice.yousee.dk/mobil/opsaetning/voicemail/voicemail-paa-mobil

Omdømme 7
Badge +6

Hej Jacob

Hvis du ikke ønsker at der skal ligges besked på din telefonsvarer, så vil jeg foreslå at du deaktivere den. Så vil der ikke være mulighed for at ligge en besked.

​​​​​​https://kundeservice.yousee.dk/mobil/opsaetning/voicemail/voicemail-paa-mobil

Den side skal i lige have opdateret, for i har glemt at oplyse den konkrete kode for at slå viderestilling fra.

Fidusen der har lavet siden har bare skrevet #viderestillingskode# , så det er jo ret ubrugeligt.

Omdømme 7
Badge +7

Det gøres ved at taste ##002# efterfulgt af ring op.

Hej Jacob

Jeg ville gerne have at svareren afspiller en meddelelse til folk der ringer, men uden at den bagefter giver dem mulighed for at lægge en besked.

Så det er ikke fordi jeg vil deaktivere den som sådan.

Den skal tage alle opkald med det samme… afspille en velkomst-hilsen… og så lægge på (Altså stoppe uden at optage svar)

Jeg vil gerne have at folk får en besked om at de har ringet til det rigtige nummer (Ideelt set en besked om hvor de kan sende emails til mig), og ikke bare hører en dutten fordi røret aldrig bliver taget. Men de må bare ikke kunne lægge tale-svar.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @jacoblarsen 

Vælg punkt 2;  muligheder for velkomst -> vælg punkt 3; Midlertidig velkomst -> indtal Midlertidig velkomst tast 1  -> slå midlertidig velkomst til tast 2 ->  bloker for at lægge besked tast 3.

For at undgå info om hvem der har ringet (sms fra voicemail) skal denne være slået fra  - hovedmenu → vælg 3 -> vælg 6 hvem har ringet  og slå til eller fra.

OBS: Dette virker kun hvis du bruger 20171717 som voicemail nummer, og funktionen virker ikke med visual voicemail (YouSee Voicemail app). 

Omdømme 7
Badge +7

Hej Jacob

Den side skal i lige have opdateret, for i har glemt at oplyse den konkrete kode for at slå viderestilling fra.

Fidusen der har lavet siden har bare skrevet #viderestillingskode# , så det er jo ret ubrugeligt.

Hej @Persen M 

Vi har beskrevet viderestillingskoderne længere nede på siden under spørgsmål og svar:relaxed:

Hej @jacoblarsen 

Ok, tak for oplysningen :/

Jeg er lidt ked af man ikke kan bruge appen, når nu tlf-svareren har muligheden for den funktion jeg søgte (For hvis jeg en dag vil ændre det tilbage så har jeg jo nok glemt alt om nummer man skal ringe til og hvilke taster man skal trykke osv), men det er jo hvad det er.

Tak for svar.

Besvar