Svar

VoLTE på Google Pixel 4a

Hej.

Hvornår åbner TDC/YouSee for VoLTE på Google Pixel 4a og/eller de andre Pixel mobiler? Særlig nu hvor 3G slukkes inden for en overskuelig fremtid? 

icon

Bedste svar af Kasper 15 June 2021, 09:54

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Tror ikke der kan svares på det her på forummet, det er ikke noget vi brugere har indsigt i.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @KenJorgDK 

Jeg vil gerne give et svar her :relaxed:

Jeg kan ikke give et konkret svar omkring om eller hvornår, da det også afhænger af tests og hvordan telefonens software virker på netværket i forhold til VoLTE. 

Her kan der løbende holdes øje med, hvilke telefoner som understøtter tjenesten:
https://kundeservice.yousee.dk/mobil/opsaetning/wifi-opkald/hvilke-mobiler

Helt generelt:

Telefoner/modeller, som vi ikke har haft eller har i vores sortiment, kan vi ikke garanterer er testet i TDC NETs mobilnetværk.

God dag. 

Hej Kasper og mange tak for svar. 

Jeg er blevet lovet af en YouSee sælger, at mobilen virker med VoLTE på YouSee's netværk og er derfor skiftet til YouSee. Jeg håber dette er korrekt, da jeg udtrykkelig flere gange spurgte til om han var 100% på det virker hos jeres net og han havde undersøgt det med hans bagland. Jeg ville ikke skifte hvis det ikke virkede. 

Så håber meget YouSee medarbejderen har ret:-)

Omdømme 7
Badge +9

Hej @KenJorgDK 

Så vidt vi kan finde frem til er telefonen slet ikke lanceret i Norden og vi kan derfor ikke garantere, at den vil virke med VoLTE. Jeg har lige redigeret mit forrige svar og sat de generelle guidelines ind:

Helt generelt:

Telefoner/modeller, som vi ikke har haft eller har i vores sortiment, kan vi ikke garanterer er testet i TDC NETs mobilnetværk.

Jeg beklager, hvis du har fået andet at vide.

Hej igen.

Jeg kan nu bekræfte at VoLTE fungerer på Google Pixel 4a med e-sim på YouSee's netværk. 

Besvar