Det forekommer mig at være et helt åndssvagt system.
Telefonen ringer to eller tre gange og går derefter over til Voicemail.
Vores hus og område er så stort, at det næsten er umuligt at besvare et opkald på den korte tid.
På hjemmesiden TDC.dk er det ikke muligt at sende en mail direkte til TDC.
Ved at trykke 0-9-firkant på vores fastnettelefon er der ingen mulighed for at ændre i indstillingerne for Voicemail.
Det er heller ikke muligt at afbestille det eller slette det.
Hvis nogen ved, hvordan man får denne besked igennem til TDC, så hjælp mig! - for det her kan jeg ikke leve med!
Bedste svar af Angelika
Hej an
Tak fordi at du har valgt at bruge vores forum.
Du kan styre din voicemail fra din telefon. Fra din fastnet skal du blot ringe 80222222 eller *9#.
Ønsker du at ændre ringetiden inden telefonen viderestiller til voicemail, skal du taste 7 for "andre muligheder" og efterfølgende 3 for "ændring af ringetid før svar".
For at slå din voicemail til eller fra skal du ringe til samme nummer, og blot trykke 2 for at slå voicemail fra (og 3 for at slå den til igen).
Du kan se hele vejledningen her:
http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/telefoni/10320_Fastnet_voicemailguide.pdf
Se original
Tak fordi at du har valgt at bruge vores forum.
Du kan styre din voicemail fra din telefon. Fra din fastnet skal du blot ringe 80222222 eller *9#.
Ønsker du at ændre ringetiden inden telefonen viderestiller til voicemail, skal du taste 7 for "andre muligheder" og efterfølgende 3 for "ændring af ringetid før svar".
For at slå din voicemail til eller fra skal du ringe til samme nummer, og blot trykke 2 for at slå voicemail fra (og 3 for at slå den til igen).
Du kan se hele vejledningen her:
http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/telefoni/10320_Fastnet_voicemailguide.pdf