Uventet stigning i abonnementspris på mobil

Igen… igen… igen… en regning fra YouSee som har et andet beløb end forventet. Jeg har prøvet lidt for mange gange, at der var tale om en fejl, som aldrig var opdaget, hvis ikke jeg havde brugt min tid på jeres arbejde.

Heldigvis/desværre var det ikke tilfældet denne gang. Næ, mit abonnement, som betales hver 3. måned er da pludselig steget en 10er pr. måned. Så nu er regningen 30 kr. højere. Ingen mails eller anden direkte information om dette.

I skal ikke spilde jeres dyrebare tid på at følge op på dette denne gang. Dette var dråben.

Farvel.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et brugerforum, ikke kontakt til You See, men det er korrekt at der er sket en stigning hos nogle kunder med ældre abonnementer. Disse ændringer har også være offentliggjort.

Dette er et brugerforum, ikke kontakt til You See, men det er korrekt at der er sket en stigning hos nogle kunder med ældre abonnementer. Disse ændringer har også være offentliggjort.

Tak “Radiomand”.

Det er jeg skam klar over. Men YouSee er jo ligeglade, så jeg skriver der, hvor det nytter - eller i hvert fald informerer.

Og jeg er fløjtende ligeglad med, hvor det har været informeret, når det ikke er sket til mig. Det er hamrende arrogant at forvente at ens kunder selv opsøger information om kommende prisstigninger. Og de har jo sjovt nok mailadresser på alle kunder, så der er ingen undskyldning; kun arrogance.

Heldigvis tager det kun 1 minut at få en anden udbyder til at klare skiftet til et abonnement, der både er billigere og bedre.

Omdømme 7
Badge +7

Alle de berørte har eller vil få besked på pris ændringerne i abonnementet, det er noget tid tilbage at det blev oplyst.

Alle de berørte har eller vil få besked på pris ændringerne i abonnementet, det er noget tid tilbage at det blev oplyst.

Ja, det er din påstand. Og den er forkert. Jeg gemmer al mail korrespondance, og søgefunktionen i mail programmet er noget mere pålidelig end en professionel YouSee forumkommentator. Hvordan får man i øvrigt sådan en position? Nepotisme? Kedsomhed? Men superinteressant beskæftigelse.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis det er blevet for dyrt for dig, så er det jo enhver frit for at skifte til anden udbyder, forummet har intet med det at gøre, ingen brugere har med et at gøre, alle brugere her på forummet gør hvad de gør af fri vilje, det er IKKE en beskæftigelse. Der er heller ingen der tvinger dig til at være bruger, forummet er bl.a til for at hjælpe med det You See ikke hjælper med, samt andet teknisk, vi blander os ikke i abonnementet og hvordan de er skruet sammen og priser der på, det er You See´s afdeling. Der kan selvfølgelig diskuteres på forummet angående det, men ikke ændres på det.

Når der kommer prisstigninger, så bliver de varslet i god tid, så man kan nå at reagere på det. Er der ikke modtaget en sådan, så er det ikke her på forummet der skal klages, det er til You See. Det kan der ikke herfra gøres noget ved.

Hvis det er blevet for dyrt for dig, så er det jo enhver frit for at skifte til anden udbyder, forummet har intet med det at gøre, ingen brugere har med et at gøre, alle brugere her på forummet gør hvad de gør af fri vilje, det er IKKE en beskæftigelse. Der er heller ingen der tvinger dig til at være bruger, forummet er bl.a til for at hjælpe med det You See ikke hjælper med, samt andet teknisk, vi blander os ikke i abonnementet og hvordan de er skruet sammen og priser der på, det er You See´s afdeling. Der kan selvfølgelig diskuteres på forummet angående det, men ikke ændres på det.

Når der kommer prisstigninger, så bliver de varslet i god tid, så man kan nå at reagere på det. Er der ikke modtaget en sådan, så er det ikke her på forummet der skal klages, det er til You See. Det kan der ikke herfra gøres noget ved.

Tak for info, Radiomand.

Igen, jeg er udmærket klar over, at dette er et brugerforum. Og jeg har skam lige præcis brugt forummet, som du foreslår: hjælpe med det YouSee ikke hjælper med: I dette tilfælde information. Min information/brok er alene møntet på øvrige brugere. Og man kan jo se med al tydelighed, hvis man bare bruger et par minutter, at der er mange, der oplever det samme.

Det er ikke et spørgsmål om dyrt eller billigt. Det er et spørgsmål om, at YouSee endnu engang (som da det var TeleDanmark) er blevet for store til at gide bruge tid på kunderne. Og da jeg ikke gider sidde i kø i 30 minutter for at få en forklaring på en uinformeret prisstigning, er der ikke andet, jeg som forbruger kan gøre andet end at leve med det eller vælge et andet selskab. Og som en lille ekstra bonus vil jeg da lige råde andre til det samme.

Så tak for dit råd, som dog kommer lidt sent. Skiftet er allerede foretaget.

Omdømme 7
Badge +7

You See kan også kontaktes på deres FB side, der svares hurtigt i deres spørge tid. Hverdage 08:00-23:00, Weekend og helligdage 12:00-22:00.

You See kan også kontaktes på deres FB side, der svares hurtigt i deres spørge tid. Hverdage 08:00-23:00, Weekend og helligdage 12:00-22:00.

Det var til gengæld et godt råd :-) 

Det må jeg prøve, hvis der sker lignende med mit andet abonnement.

Tak.

Besvar