Spørgsmål

Understøttelse af WiFi calling/VolTe på OnePlus 7T og 7T Pro


Hej, Jeg købte for godt et års tid siden både en OnePlus 7T og en OnePlus 7T Pro hos TDC.

Jeg spurgte specifikt ind til om de understøttede WiFi calling/ VolTe og blev bekræftet heri.

Da det er væsentligt for brugen af mobiltelefonerne der hvor jeg bor, er denne funktionalitet uundværlig.

De viste sig alligevel ikke at være understøttet da jeg først fik mobilerne i hånden, på trods af løftet herom - men heldigvis blev de det dog ret kort tid efter, begge to. Super.

Desværre fes festen ud for et halvt års tid siden, hvor funktionaliteten pludselig og uden varsel forsvandt fra begge enheder?!

Efter flere snakke med OnePlus, som har forsikret at det ikke er dem der har fjernet funktionen, retter jeg derfor nu spørgsmålet til jer, om hvornår der bliver rettet op på fejlen?

Iflg. OnePlus er funktionen forsvundet ifm. en opdatering af jeres netværk, som i foretog for omkring 6 måneder siden.

Da jeg har haft funktionen før og betaler for et abonnement som WiFi calling/VolTe er en del af, ja så er jeg selvsagt ekstrem nysgerrig efter at få klar besked om, hvornår jeg igen får understøttelse for funktionerne tilbage på mine telefoner - og derved også den fulde pakke og ydelse for mine penge??

Det er jer (TDC) der har lavet noget om.

Ét er at i blot vælger at ignorere fejlen og intet meddeler mig som kunde - noget andet er den arrogance i udviser, ved ikke at sørge for at få systemet op og køre igen hurtigst muligt - der er nu gået over et halvt år - et halvt år uden jeg som kunde har modtaget nogen som helst information fra jer, efter i har forringet mit abonnement og brugeroplevelse væsentligt.

Det er jeg så sikker på i kan gøre meget bedre, at jeg ser meget frem til at høre fra jer snarest muligt, med besked om hvornår jeg igen kan snakke problemfrit via WiFi calling/VolTe.

 

Mvh Ole Christensen


5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

Hej, Jeg købte for godt et års tid siden både en OnePlus 7T og en OnePlus 7T Pro hos TDC.

Jeg spurgte specifikt ind til om de understøttede WiFi calling/ VolTe og blev bekræftet heri.

Da det er væsentligt for brugen af mobiltelefonerne der hvor jeg bor, er denne funktionalitet uundværlig.

De viste sig alligevel ikke at være understøttet da jeg først fik mobilerne i hånden, på trods af løftet herom - men heldigvis blev de det dog ret kort tid efter, begge to. Super.

Desværre fes festen ud for et halvt års tid siden, hvor funktionaliteten pludselig og uden varsel forsvandt fra begge enheder?!

Efter flere snakke med OnePlus, som har forsikret at det ikke er dem der har fjernet funktionen, retter jeg derfor nu spørgsmålet til jer, om hvornår der bliver rettet op på fejlen?

Iflg. OnePlus er funktionen forsvundet ifm. en opdatering af jeres netværk, som i foretog for omkring 6 måneder siden.

Da jeg har haft funktionen før og betaler for et abonnement som WiFi calling/VolTe er en del af, ja så er jeg selvsagt ekstrem nysgerrig efter at få klar besked om, hvornår jeg igen får understøttelse for funktionerne tilbage på mine telefoner - og derved også den fulde pakke og ydelse for mine penge??

Det er jer (TDC) der har lavet noget om.

Ét er at i blot vælger at ignorere fejlen og intet meddeler mig som kunde - noget andet er den arrogance i udviser, ved ikke at sørge for at få systemet op og køre igen hurtigst muligt - der er nu gået over et halvt år - et halvt år uden jeg som kunde har modtaget nogen som helst information fra jer, efter i har forringet mit abonnement og brugeroplevelse væsentligt.

Det er jeg så sikker på i kan gøre meget bedre, at jeg ser meget frem til at høre fra jer snarest muligt, med besked om hvornår jeg igen kan snakke problemfrit via WiFi calling/VolTe.

 

Mvh Ole Christensen

Hej :slight_smile: Siden her er et Bruger Forum, Er ligne tråd her. https://forum.yousee.dk/mobil-og-telefoni-79/oneplus-8-volte-og-5g-105817?postid=152267#post152267 

For ydereligere er der link til youSee Kundeservice her. https://kundeservice.yousee.dk/contactus

God dag-,

...

Hej :slight_smile: Siden her er et Bruger Forum, Er ligne tråd her. https://forum.yousee.dk/mobil-og-telefoni-79/oneplus-8-volte-og-5g-105817?postid=152267#post152267 

For ydereligere er der link til youSee Kundeservice her. https://kundeservice.yousee.dk/contactus

God dag-,

Tak. :-) 

Desværre giver det mig ikke svaret på mit spørgsmål. 

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et kunde-til-kunde forum. YouSee deltager ikke meget. Vi kan ikke hjælpe dig med WiFi calling eller VoLTE til Oneplus. 

Tak for info. ;o)

Hej. Jeg har også samme mangel. OnePlus understøtter (naturligvis) WiFi-opkald men af en eller anden grund understøtter YouSee ikke funktionen. 

Ret skidt. Det kan godt gøre, at jeg skifter efter abonnement udløb da jeg er afhængig af det pga. lav mobildækning.

Besvar