Spørgsmål

Søger anbefalinger til ny mobil

Jeg skal have en ny mobil. Har lige nu en Iphone.

Det skal være til alm. brug og skal ligge i mellemprisklassen. 

Jeg har i første omgang kigget på Samsung og Huawei, men fik anbefalet en OnePlus 7 Pro eller Oneplus 8 i stedet for Samsung.

Huawei er jeg ikke meget for pga. sanktioner fra USA. 

Er der nogle der kan anbefale OnePlus, med fordele/ulemper, og generelt har gode råd og anbefalinger til de nyeste smartphones?  

4 Kommentarer

Hej,

Jeg anbefaler klart Oneplus. Jeg har haft min Oneplus 6 siden launch og jeg har ikke haft noget at sætte fingeren på. Oneplus har en utroligt simpel og hurtig version af android (Oxygen), hvor Samsung benytter sig af et (i mine øjne) mere klodset version af android. Det skal også siges at Oneplus har et langt bedre ry, for at sende software opdateringer ud til ældre mobiler. Jeg får stadig lynhurtigt opdateringer og er en af de første blandt mine venner til at få de helt nye Android opdateringer selv med en 2 år gammel mobil.

Samsung har dog et smule bedre kamera, men det er ikke det jeg hovedsagelig bruger min mobil til. Men Oneplus trækker helt klart fra i hastighed og software. Men i sidste ende er det hvor du lægger dine prioriteringer. Uanset hvad du vælger, får du en rigtig god mobil, så kig på design, android versionerne, og lav en god gammel liste med ”pros og cons” til hvad du forventer af din mobil.

Omdømme 6
Badge +5

Hej Immobil.

Prøv at søge lidt udenfor de normale mobil producenter, jeg har en sådan her: https://eshop.asus.com/da-DK/alle-smartphones/rog-phone og jeg har meget tit oplevet at den giver de fleste telefoner baghjul. f.eks. fra slukket tilstand (helt slukket) til den er startet op, og klar til at indtaste sim kode tager det UNDER 10 sek. Det er et produkt  der er lavet til “gamere” men den har en fabelagtig skærm, og er forbavsende hurtig, og endnu har jeg kun oplevet at den er blevet lun ved et 3D racer spil der følger med.  Desuden er lyden SUPER i den. (Lige en advarsel. Når man tænder en telefon plejer der at komme en lyd, (Nokia har f.eks. Nokia tune) denne telefons lyd er et slags metallic klingende sværdslag, og første gang jeg tændte den hoppede jeg ca. 2 meter op i luften da den lyd kom. Men nu ved jeg det :) )

Man kan også køber dens Storebror (https://eshop.asus.com/da-DK/alle-smartphones/rog-phone-ii ) men det er nok at skyde gråspurve med kanoner. den er nemlig hurtigere end den anden :)

-Brian

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Kommer ikke bag på mig,at din mobil er god BrianHHansen er deres pc,er også. så forstiller mig deres mobiler er ligeså gode. 

Men også et smukt design asus mobil. Kunne sagtes overveje at at købe en sådan næste gang mobilen skal skriftes ud  

God dag 

Jeg er ret sikker på at det er Oneplus 8, jeg bedst kan lide, ud fra tests, anbefalinger, og det at den er så ny. 

Er der nogle der har den nye Oneplus 8, som kan give en kommentar til den?

Evt. også kommentarer til Oneplus 7 t og 7t Pro..

På forhånd tak.

Besvar