SmartWear problemer


Er der andre end mig der har problemer med SmartWear i forbindelse med Apple Watch?

Havde tilkøbt det til mit gamle abonnement, og det virkede fint.

I forbindelse med køb af en ny telefon, skiftede jeg til et nyt abonnement, som indbefatter SmartWear.

Det har dog aldrig virket med de nye abonnement, og har nu været fejlmeldt i snart 4 uger.

Hver gang jeg kontakter support, oplyser de blot at der er mange som har problemet, men det vil blive løst inden for nogle dage. 

Men som nævnt, snart 4 uger siden fejlmeldingen, og ingen konkret forklaring på, hvad det egentlige problem er.

Er der andre som har samme erfaring?

 


2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej Ludope

Jeg beklager, det ikke fungerer, som det skal.

Vi er på sagen, og vi gør alt for at løse det så hurtigt som overhovedet muligt - det har desværre været et drilsk problem, og derfor har det taget tid, men du skal nok høre fra os.

Stefan, YouSee Forum Team

Hurra !

Løsningen kom senere i går, så nu virker det :grinning:

Besvar