Svar

Simkort


Badge

Hej.

kan jeg få et sim kort med samme nr til både min telefon og til min IPad  altså 2 sim kort med samme nr.

icon

Bedste svar af PeterA4 7 January 2022, 11:37

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

18 Kommentarer

Hej.

kan jeg få et sim kort med samme nr til både min telefon og til min IPad  altså 2 sim kort med samme nr.

Hej hvis det er til at skulle kunne, bruges til at ringe fra, Må svaret være Nej.

Men prøv at høre, kundeservice på 70704040.

God dag,  

Omdømme 7
Badge +9

Det kan man ikke et Datadeling kort har sit eget nummer. Har du fri Data kan der ikke fås et Datadeling kort. Det koster kr. 30/måned.

Omdømme 6
Badge +8

Hej.

kan jeg få et sim kort med samme nr til både min telefon og til min IPad  altså 2 sim kort med samme nr.

Det kan man ikke som skrevet. Jeg har selv ekstra data sim og det er forskellige numre, man kan jo ikke have 2 mobilnumre med samme nr, så kunne der laves meget snyd og bedrag :smiley:

Omdømme 7
Badge +9

Lige precis, det kan ikke lade sig gøre at have 2 SIM med samme nummer. Det har jo Inger praktisk betydning at det er et andet nummer, det bruges jo kun til Data, kan kun bruges til Data.

Badge

Ja og det var jo også det der var tanken, bruger iPad til artsbestemmes F fugle og planter

Omdømme 7
Badge +9

Der kan også bruges Data deling fra Telefonen, så spares der de kr.30/måned.

Badge

Ok lyder smart, nu er jeg jo en ældre mand så det har jeg ikke hørt om må prøve at finde ud af det, men tak

Omdømme 7
Badge +9

Alle Smartphones kan bruges som Hotspot. Bruger det en del når man ikke er på Wi-Fi, samt i udlandet, det anbefales jo ikke at bruge åbne netværk på Hoteller. Nye enheder har både 2,4 og 5 Ghz Hotspot.

 

Omdømme 6
Badge +8

Ok lyder smart, nu er jeg jo en ældre mand så det har jeg ikke hørt om må prøve at finde ud af det, men tak

Hvis det er en Iphone, så gå til indstillinger ->internetdeling ->andre må deltage (dig selv) ->aktiver.

Skriv wifi-koden i din Ipad, ligesom du kobler op til en router..

Omdømme 7
Badge +9

Precis, lige til og simpelt. Der kan så ligeledes vælges om det skal være 2.4 eller 5 Ghz som tidligere nævnt.

Badge

Nej det er ikke en iPhone, det er en Huawei 

Omdømme 7
Badge +9

Den har også Hotspot funktion.

Kan man få 2 Simkort med samme nummer, Kan vi ikke være enig om svaret er Nej.

God dag,, 

 

Det kan være youSee Forumet Teamet kan se min ponit, 

Omdømme 7
Badge +9

Kan man få 2 Simkort med samme nummer, Kan vi ikke være enig om svaret er Nej.

God dag,, 

Svaret er klart NEJ, det kan man ikke.

Kan man få 2 Simkort med samme nummer, Kan vi ikke være enig om svaret er Nej.

God dag,, 

Svaret er klart NEJ, det kan man ikke.

Så hvor er Poiten i at 3 Bruger skriver det samme, Og så en hel del unden for emnet,

Svaret er Nej, Det er endeligt ret enkelt, 

God dag, 

Omdømme 6
Badge +8

Kan man få 2 Simkort med samme nummer, Kan vi ikke være enig om svaret er Nej.

God dag,, 

Svaret er klart NEJ, det kan man ikke.

Så hvor er Poiten i at 3 Bruger skriver det samme, Og så en hel del unden for emnet,

Svaret er Nej, Det er endeligt ret enkelt, 

God dag, 

@lordfynbo jeg synes jeg havde lidt at bidrage med her, fordi jeg selv har 2 simkort. Løsningen blev dog, at manden valgte at bruge internetdeling på sin mobil og sparede det ekstra sim kort.

 

Iøvrigt synes jeg du skal læse denne tråd, som du selv har givet et like..

 

Kan man få 2 Simkort med samme nummer, Kan vi ikke være enig om svaret er Nej.

God dag,, 

Svaret er klart NEJ, det kan man ikke.

Så hvor er Poiten i at 3 Bruger skriver det samme, Og så en hel del unden for emnet,

Svaret er Nej, Det er endeligt ret enkelt, 

God dag, 

@lordfynbo jeg synes jeg havde lidt at bidrage med her, fordi jeg selv har 2 simkort. Løsningen blev dog, at manden valgte at bruge internetdeling på sin mobil og sparede det ekstra sim kort.

 

Iøvrigt synes jeg du skal læse denne tråd, som du selv har givet et like..

 

 

Debatten afslutet, PeterA4.- Det begynder at blive selvsving,  Og er afgivet svar til hvad der blev efterspurgt-  

God dag forsat,,