Svar

Sim kortet er ikke provisioneret


Bestilte min telefon gennem Yousees hjemmeside med tilhørende nyt abonnement.

Hentede telefonen, samt ‘Click and Collect’ SIM kortet i Yousee butikken i Næstved.

Giver fejlmeddelelsen ‘SIM kort er ikke provisioneret’ ved isættelse.

Oprettede mig som bruger på ‘Mit Yousee’ mha NemID og havde en forventning om at man kunne gøre noget herfra.. desværre :(

På forsiden efter login skriver den ‘ Din selvbetjening har endnu ingen abonnementer tilknyttet ‘

Nogle forslag eller er jeg nødsaget til at kontakte Kundeservice på Mandag ?

icon

Bedste svar af Anonymous 25 July 2020, 17:00

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2

Prøv at kigge din kontrakt med YouSee igennem.

Et eller andet sted i den står der en dato på hvornår at abonnementet gælder fra, dit simkort virker ikke før den dato der står nævnt.

Tak for svaret.

Har været alt igennem igen og ser ingen nævnelse om dato e.l.

Simkortet blev taget ud af et plast stykke, hvorpå der står ‘DATA SIM-Kort’

Nu håber jeg ikke der er tale om noget man propper i en tablet og ikke en telefon  ?!?

Tak for svaret.

Har været alt igennem igen og ser ingen nævnelse om dato e.l.

Simkortet blev taget ud af et plast stykke, hvorpå der står ‘DATA SIM-Kort’

Nu håber jeg ikke der er tale om noget man propper i en tablet og ikke en telefon  ?!?

:slight_smile: Hej Prøv at at kontakte teknisk support,  for ydereligere hjælp de er der alle dage frem til Klokken 20. Måske er dit Sim kort ikke blevet aktiveret nu. ’ Kender ikke lige dette udtryk der. Provisioneret. Måske en betydning af  ingen tjeneste" eller "inaktivt simkort"

På 70704040  https://kundeservice.yousee.dk/contactus   

Opfølgning

Kontaktede teknisk support og selvom jeg fik at vide det var klart til brug, bliver det altså ikke aktiveret før den 29.

Virker noget fjollet man ikke gør opmærksom på dette i butikken, men kan også havde stået småt et sted ?!?

Anyway, tak for rådene og god weekend derude

Opfølgning

Kontaktede teknisk support og selvom jeg fik at vide det var klart til brug, bliver det altså ikke aktiveret før den 29.

Virker noget fjollet man ikke gør opmærksom på dette i butikken, men kan også havde stået småt et sted ?!?

Anyway, tak for rådene og god weekend derude

:slight_smile: Nå således godt du fik dette opklaret. Og Det var så lidt.

Og God weekend til dig også-

Omdømme 7
Badge +2

 

:slight_smile:Kender ikke lige dette udtryk der. Provisioneret. Måske en betydning af  ingen tjeneste" eller "inaktivt simkort"

 

Ordet findes reelt heller ikke i den Danske ordbog, så derfor er det en utroligt dårligt snippet version af det Engelske ord Provisionering, som på Dansk betyder:

“Tildeling af adgangs privilegier og system ressourcer til brugere.”

Men jeg tænkte det nok at SIM kortet ikke var blevet låst op endnu pga. den besked, der er et ret kryptisk begreb, når de ikke har kunne finde ud af et ordentligt Dansk ord og begreb.

Men god Weekend til begge, hvis vi ikke render ind i hinanden igen Søndag :-)

:slight_smile: Nej ok Jeg have ikke lige, hørte ordet før Og i lige måde Persen M

Besvar