Password/adgangskode til mail
Velkommen til YouSee Forum. :)
Du skulle meget gerne kunne opdatere den, hvis du logger på din webmail og går ind under indstillinger. Så det kan evt. være løsningen. :)
Stefan, YouSee Forum Team
Fandt du ud af det? Hvis mit forslag hjalp, så markér det endelig som bedste svar :)
Stefan, YouSee Forum Team
Undertegnede Claus Michael Nielsen (2211xxxx og claus-michael@xxxx.tdcadsl.dk) har 29. 5 købt en ny Iphone og fået en Hwawei tablet med i en ellers udmærket handel - med samtidigt løfte om, at jeg inden for 24 timer ville modtage en mail med adgangskode og andet nødvendigt til genopsætning af min mail, som har været underdrejet i længere tid på grund af manglende kendskab til de nævnte adgangskoder.
Det er nu snart en uge siden, og jeg har intet hørt fra YouSeee, selv om den flinke Mohamed i butikken i Roskide har rykket flere gange i løbet af ugen. Hvad sker der derinde?
/Redigeret af Kasper: Slørret mailadresse og telefonnummer
Hej igen
Undskyld slåfejl i telefonnummer. Det er retteligt 2211xxx
Bedste hilsner Claus
/Redigeret af Kasper: Sløret telefonnumer
Hej igen
Undskyld slåfejl i telefonnummer. Det er retteligt 2211xxxx
Bedste hilsner Claus
Hej du skal nok have fat i youSee. Siden her er et bruger forum. God dag,
Link her. https://kundeservice.yousee.dk/contactus
Hej Claus
Jeg håber du har fået det løst, men ellers har vi her en guide til at skifte kode til mailboksen:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/mailklient
Guide til opsætning af mailkonto på iPhone, kan du se her:
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail/iphone
God dag
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.