Svar

OnePlus 8 - Volte og 5G

Omdømme 2
Badge

Hejsa

Jeg har en OnePlus 8 (som rent faktisk er købt hos YouSee) - jeg er som udgangspunkt yderst tilfreds med telefonen.

Jeg kommer fra OK Mobil (TT netværket) og havde der Volte, men har efterfølgende måttet konstatere at Volte, OnePlus og YouSee pt ikke er de bedste venner (hvad jeg ikke var klar over på købstidspunktet) - forhåbentlig bliver de det snarest, for lydkvaliteten er da noget højere på Volte. Måske der er nyt i denne sag (specielt vedr OnePlus 8/8 Pro)?

Jeg er dog bekymret for hvordan det evt. vil gå med 5G når dette bliver frigivet - et er jo at OnePlus 8 er en 5G telefon, men risikerer man at det heller ikke bliver tilgængeligt via YouSee pga noget software som YouSee ikke kan godkende (selvom alle andre teleselskaber kan)?

Kan der gives en konkret status på hhv Volte og 5G når vi snakker OnePlus 8 telefoner?

På forhånd tak for svar.

icon

Bedste svar af Stefan 2 juni 2020, 15:01

Hej Hans49

Kan se, du manglede et svar.

Det er desværre ikke noget, jeg kan give dig en konkret tidshorisont på. Det er noget, der bliver kigget på, men hvornår der sker noget på punkt, må vi vente og se.

Stefan, YouSee Forum Team

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7

Hej Hans49

Kan se, du manglede et svar.

Det er desværre ikke noget, jeg kan give dig en konkret tidshorisont på. Det er noget, der bliver kigget på, men hvornår der sker noget på punkt, må vi vente og se.

Stefan, YouSee Forum Team

Man burde gå op til dem som kigger på det. Og kræve handling. Det er jo åbenbart noget der har taget flere år, at kigge på noget..

Besvar