Svar

Oneplus 8 Pro WiFi opkald

Badge

Hej

Er der nogen der ved om Yousee nogensinde vil understøtte WiFi opkald på Oneplus 8 pro.

Jeg bor et sted med meget dårlig dækning og har brug for at det virker.

Jeg ved at andre mobilselskaber understøtter WiFi opkald på Oneplus 8 pro.

Håber nogen ved besked.

Kim

icon

Bedste svar af Kasper 28 april 2020, 13:41

Hej @Hdfxsts 

Der er allerede skrevet om dette på YouSee Forum - se mit svar her:
https://forum.yousee.dk/mobil-tablets-og-smartwear-10/wificaling-paa-oneplus-6t-104192#post145795

Der er desværre ikke noget nyt at bringe i forhold til dette.

Se original

9 Kommentarer

Badge

Det vil sige at i direkte erkender at i er ligeglade med kunderne og jeres falske markedsføring?

Det er jo ikke noget svar, men som jeg har bemærket så er der ingen der hverken kan eller vil svare... 

Badge

Som man kunne forvente er der stadig ikke noget nyt....

Jeg ved ikke, om det problem jeg oplever kan have en sammenhæng med det I andre efterlyser, men måske nogen kan hjælpe. 

Jeg oplever følgende, når jeg har slået mobildata til. 

Efter alt imellem 1 og 15 min. Kan den jeg taler med ikke høre mig. 

Der er et klart system i at hvis jeg samtidig med en samtale bruger data (Googler), dør udgående lyd, og jeg kan ikke få den frem igen uden at lægge på og ringe op igen. Sker også hvis tlf synkroniserer med mail eller andet imens jeg taler. 

Jeg kan sagtens høre personen jeg taler med. Vedkommende kan pludseligt bare ikke høre mig. 

De første dage med telefonen, havde jeg andet abonnement, og der havde jeg ingen problemer. De opstod først, da jeg skiftede til YouSee. Skal dog ikke afvise at jeg selv har slået noget til eller fra, men jeg kan ikke forestille mig, hvad det kan være? 

Hvis jeg slår data fra, kan jeg tale uden problemer. 

Dette er dog ikke just en optimal løsning. 

Hvad kan dette skyldes? 

Badge

Badge

Hej

Jeg har uploadet et screenshot fra Yousee's hjemmeside hvor det tydeligt fremgår at hvis man har et abonnement og en mobil der understøtter WiFi opkald, så kan man bruge både WiFi opkald og VoLte.

Oneplus 8 Pro understøtter WiFi opkald og VoLte hos andre mobilselskaber og også i udlandet understøttes det.

Så det må være det man betegner som falsk markedsføring og tydeligvis en sag for forbrugerombudsmanden...

Badge

YouSee er tydeligvis fuldstændig ligeglade med deres kunder, har kontaktet dem og ingen gider, kan eller vil give et svar og samtidig skyder de ansvaret over på Oneplus, det på trods af at det virker fint hos andre mobilselskaber også i udlandet.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Hdfxsts 

Der er allerede skrevet om dette på YouSee Forum - se mit svar her:
https://forum.yousee.dk/mobil-tablets-og-smartwear-10/wificaling-paa-oneplus-6t-104192#post145795

Der er desværre ikke noget nyt at bringe i forhold til dette.

Omdømme 7
Badge +7

Det vil sige at i direkte erkender at i er ligeglade med kunderne og jeres falske markedsføring?

Det er jo ikke noget svar, men som jeg har bemærket så er der ingen der hverken kan eller vil svare... 

Hej @Hdfxsts 

Vi er naturligvis ikke ligeglade. Det også fremgår af den tråd/svar jeg linkede til. 

Essensen i det er, at en software skal godkendes efter test netværket, så det sikres, at telefonen og VoLTE/Wi-Fi Calling spiller ordentligt sammen på den givne enhed og på netværket. Det er ikke fordi vi ikke vil. Det er også det du kan læse om i den tråd jeg linkede til.

Jeg vil gerne gå videre med den pågældende hjælpeside på yousee.dk og foreslå, at vi får skrevet om udfordringerne på VoLTE i forhold til OnePlus.

Når det er sagt, så kan jeg sagtens forstå frustrationen over, at du ikke kan bruge det.

Badge

Hej
Jeg har hos jer købt en Oneplus 8 pro, som hos andre mobilselskaber og i andre lande understøtter VoLte og WiFi opkald.
Dette er ikke aktiveret på jeres netværk.
Men som det meget tydeligt fremgår af jeres hjemmeside, så følger det med i mit abonnement og virker på telefoner der understøtter WiFi opkald og VoLte. Da det   ikke virker betaler jeg for en ydelse jeg ikke får og derfor skal mit abonnement sættes ned indtil i får funktion aktiveret.
Jeg mener at jeres hjemmeside er direkte misvisende og falsk markedsføring, da jeg kan se på nettet at andre med ældre Oneplus telefoner har forsøgt i lang tid at få et  svar på samme problem og bare er blevet spist af med et politiker svar. Altså intet svar!!!
Så jeg forventer et tydeligt svar og en dato for aktivering af VoLte of WiFi opkald til  Oneplus 8 pro telefoner. 

Besvar