Spørgsmål

Netværket optaget


Jeg har en nabo, som ikke har kunnet modtage eller foretage telefonkald siden i går aftes. Hun kan godt sende og modtage sms. Når hun forsøger et opkald, går det ikke igennem, og det afbrydes med meddelelsen "Netværket optaget". Hvad kan årsagen være? Mobilen er en Doro, og den HAR været genstartet.


2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

Jeg har en nabo, som ikke har kunnet modtage eller foretage telefonkald siden i går aftes. Hun kan godt sende og modtage sms. Når hun forsøger et opkald, går det ikke igennem, og det afbrydes med meddelelsen "Netværket optaget". Hvad kan årsagen være? Mobilen er en Doro, og den HAR været genstartet.

:slight_smile: Hej Claus 48 kan være nogle årsager, til dette en kan være noget med abonnement. Og en anden  mulighed kan være det skyldes. Sim kortet. Hvis det ikke hjælper at genstarte Mobilen. og indtaste pin kode igen. Måske andre bruger herinde har forslag. Ellers prøve at tage fat i youSee Teknisk Support i morgen link her.  https://kundeservice.yousee.dk/contactus  På 70704040. 

God aften- 

Omdømme 2
Badge

Har prøvet det samme engang, skulle bare nulstille netværk på telefonen.

Så henter den alt info om udbyder igen og bingo så virkede det igen.

Besvar