Spørgsmål

Når taletidskort udgår kan man ikke få pengene udbetalt.

Jeg har haft et taletids kort i min varmepumpe styring, nu meddeler yousee at det ikke virker efter 31/08-2020 

De orienterer at man kan få restbeløbet udbetalt, jeg har kr. 314.- stående og ville have dem udbetalt . den venlige i regnskabs afdelingen orienterer mig om at jeg først kan forvente dem udbetalt  om 450 dage da det er ekspeditions tiden, 

Jeg skal ligeledes betale kr. 35.- for at få men overført til min konto.

Med den service er jeg ikke sikker på at jeg har Yousee om næsten 1½ år. eller om det eksisterer til den tid.

Jeg har i dag Tv, internet , streaming og Telefon. og har ellers været udmærket tilfreds men ikke mere.

3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har haft et taletids kort i min varmepumpe styring, nu meddeler yousee at det ikke virker efter 31/08-2020 

De orienterer at man kan få restbeløbet udbetalt, jeg har kr. 314.- stående og ville have dem udbetalt . den venlige i regnskabs afdelingen orienterer mig om at jeg først kan forvente dem udbetalt  om 450 dage da det er ekspeditions tiden, 

Jeg skal ligeledes betale kr. 35.- for at få men overført til min konto.

Med den service er jeg ikke sikker på at jeg har Yousee om næsten 1½ år. eller om det eksisterer til den tid.

Jeg har i dag Tv, internet , streaming og Telefon. og har ellers været udmærket tilfreds men ikke mere.

Er givet nok begrænset, hvad der kan gøres herinde. fra er et bruger til bruger forum. 

Men vil nok mene 450 dage, er godt nok længe. Jeg ville prøve at ringe til youSee kundeservice igen. og høre det kan passe der skal gå så længe. 

God aften-

Omdømme 5
Badge +7

Hej Sascha11

Jeg fandt lige vilkårene for Mobiltid, hvor det du beskriver, fremgår på side 7. Du kan finde det her: https://privat.yousee.dk/mobiltid/

Stefan, YouSee Forum Team

Hej Sascha11

Jeg fandt lige vilkårene for Mobiltid, hvor det du beskriver, fremgår på side 7. Du kan finde det her: https://privat.yousee.dk/mobiltid/

Stefan, YouSee Forum Team

Har fået oplyst at det er ekspeditions tiden , det står i deres betingelser

Besvar