Svar

Mobilnummer er ikke aktivt, hvorfor?

Hej!

Min søns mobilnummer xxxx9838 er stadig ikke aktivt? Det ér blevet flyttet over på min abonnement, som jeg nu har her hos jer. Hvad er grunden til, at han stadig ikke kan ringe eller komme på nettet med sin mobil? Hurtigt svar og en løsning udbedes - tak!

/Redigeret af forum-teamet: skjult telefonnummer

icon

Bedste svar af Heksemor 16 november 2020, 17:24

Vi kan ikke stille om, men du kan fange YouSee på Facebook, hvis du ikke kan ringe. 

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Prøv at ringe til YouSee på 70 70 40 40. De kan svare dig. Dette er et kunde-til-kunde forum. 

Vi kan ikke ringe, da min søns nummer jo ikke er aktivt og jeg ikke har en mobil lige nu. Så send os venligst videre til nogen, der kan løse dette mysterium. Min søn har haft sit abonnement hos sin far, nu er det rykket over til mig, og det virker ikke?? Jeg har betalt en regning på dette nummer, og  han kan hverken ringe eller komme på data netværket. Jeg forventer en forklaring snarest. Tak. 

Omdømme 6
Badge +3

Vi kan ikke stille om, men du kan fange YouSee på Facebook, hvis du ikke kan ringe. 

Omdømme 6
Badge +5

Hej!

Min søns mobilnummer 40189838 er stadig ikke aktivt? Det ér blevet flyttet over på min abonnement, som jeg nu har her hos jer. Hvad er grunden til, at han stadig ikke kan ringe eller komme på nettet med sin mobil? Hurtigt svar og en løsning udbedes - tak!

Hej :slight_smile: er der ikke en melding, om hvornår den skulle være aktiv og virke. 

Du kan prøve at genstarte mobilen engang om det hjælper. 

Ellers er det som Heksemor skriver  youSee kan fanges her på  https://www.facebook.com/youseedanmark/

Besvar