Svar

Mobil

Jeg vil bare spørge. 

Hvis jeg nu køber en mobiltelefon og får en abonnerment, skal jeg så betal for en anden abonnerment hvis jeg skal købe en anden telefon selvom at jeg allerede har en?

Jeg mener hvis jeg skal købe en telefon med betaling over 24 måneder.

Mvh.

icon

Bedste svar af Ôzcan 16 april 2020, 14:55

Hej Firas

For at få et specifikt svar på dit spørgsmål, så vil jeg foreslå at du kontakter os på 7070 4040. 

Dog plejer det som udgangspunkt at være, når du køber en mobiltelefon med abonnement, så er det abonnement med binding i 6 måneder. Du kan efter de 6 måneder købe en ny telefon på samme abonnement, men ikke før. Dog kan det abonnement være udgået, så du skal vælge et nyt abonnement i stedetfor.

Hvis du ønsker at købe en ny mobiltelefon med abonnement, under bindingen, så skal du købe det ved siden af, så du kommer til at stå med to abonnementer.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile:  Du skal nok have fat i youSee kunde service. Eller på dette link  hvor youSee Support sidder nu https://www.facebook.com/youseedanmark/

Dette her er et brugerforum 

Omdømme 7
Badge +7

Telefon uden abonnement skal købes kontant.

Omdømme 4
Badge +3

Hej Firas

For at få et specifikt svar på dit spørgsmål, så vil jeg foreslå at du kontakter os på 7070 4040. 

Dog plejer det som udgangspunkt at være, når du køber en mobiltelefon med abonnement, så er det abonnement med binding i 6 måneder. Du kan efter de 6 måneder købe en ny telefon på samme abonnement, men ikke før. Dog kan det abonnement være udgået, så du skal vælge et nyt abonnement i stedetfor.

Hvis du ønsker at købe en ny mobiltelefon med abonnement, under bindingen, så skal du købe det ved siden af, så du kommer til at stå med to abonnementer.

Besvar