Mobil


Hej 

Min telefon bliver ved med at sige der er ikke kontakt til systemet. Og mobil data virker ikke. Jeg har genstarte enheden.


18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen grund til at have 2 tråde om samme emne fra samme bruger.

Nej men nu er det første gang jeg skriver her og skulle genstarte min enhed og så kunne jeg ikke finde det igen

Omdømme 7
Badge +7

Det ene står lige over det andet.

Omdømme 6
Badge +3

Har du prøvet at nulstille netværk på telefonen?

Hvordan gør man det 

 

Omdømme 6
Badge +3

Det afhænger af din telefon. Google det.

Omdømme 7
Badge +7

Hej 

Kig gerne ind på Mit YouSee via hjemmesiden eller Mit YouSee app’en for at se om alt er okay derinde, nu hvor telefonen lader til at være spærret for udgående trafik.


Jeg håber du har fået det løst :slight_smile:

Hvornår skifter min mobil fra fullrate til YouSee 

Omdømme 6
Badge +5

Hvornår skifter min mobil fra fullrate til YouSee 

:slight_smile:Hej Er svært at svare på her på siden. er et bruger forum. 

Du kan høre  på mandag hos kundeservice.  https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Eller du kan høre her på youSee FB Side 

https://www.facebook.com/youseedanmark/

God aften 

Tak 😀. Er der en mail til dem 

Omdømme 6
Badge +5

Tak 😀. Er der en mail til dem 

Ja her  kundeservice@yousee.dk 

God aften, 

Tak😀

Omdømme 6
Badge +5

Tak😀

:slight_smile: Det var så lidt, er et yderligere link her. hvis det er brugbart. https://yousee.dk/fullrate?icid=fullrate_newfp

Okay mange tak jeg prøver 

Omdømme 7
Badge +7

Det er dumt at kontakte YouSee på mail. De er ofte flere dage om at svare og skriver man til kunderservice@yousee.dk og ikke gennem yousee.dk, få man som regel ikke svar. 

Omdømme 6
Badge +3

Ring til YouSee på 70 70 40 40 eller kontakt dem på Facebook, hvis du er bruger der. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er dumt at kontakte YouSee på mail. De er ofte flere dage om at svare og skriver man til kunderservice@yousee.dk og ikke gennem yousee.dk, få man som regel ikke svar. 

Hej @Slangefar 

Det er jeg ked af at læse er din opfattelse, for sådan burde det ikke være. 

Ved mailkorrespondance anbefaler vi at bruge de indrettede kontaktformularer på yousee.dk/kontakt, så vi får de ønskede oplysninger fra starten af for at kunne hjælpe, og så sorteres sagen direkte til den korrekte afdeling fra starten af. 

Det er naturligvis også muligt at ringe eller skrive på facebook eller chat, men vi håber selvfølgelig, at forummet kan hjælpe så meget som muligt. Det er dog ikke alt, som brugerne kan hjælpe med, og så sidder vi selvfølgelig klar til at hjælpe på vores øvrige kontaktindgange :relaxed:

Omdømme 6
Badge +5

Hej 

Min telefon bliver ved med at sige der er ikke kontakt til systemet. Og mobil data virker ikke. Jeg har genstarte enheden.

Hej:slight_smile: du har givet, fået dette løst nu. i tilfælde det er  Android-enheder.

Kan der bruges denne fremgangs, måde til bruges til anden gang det driller. 

  1. Genstart din enhed. Det lyder måske enkelt, men nogle gange det lige det, der skal til for at rette op på en dårlig forbindelse.
  2. Hvis det ikke virker at genstarte, kan du skifte mellem Wi-Fi og mobildata:
    • Åbn appen Indstillinger Indstillinger og så "Trådløst og netværk" eller "Forbindelser". Afhængigt af din enhed kan valgmulighederne hedde noget andet. 
    • Deaktiver Wi-Fi, aktivér mobildata, og tjek, om det gør en forskel.
    • Hvis ikke, skal du slå mobildata fra og Wi-Fi til, og se, om det virker. 
    • Og iPhone, iPad eller iPod touch

    • https://support.apple.com/da-dk/HT204051
    • God dag, 

Besvar