Spørgsmål

mms virker ikke på min oneplus9

jeg har en Oneplus 9 med 2 simkort i. det ene kort (privat) er hos Yousee og her kan jeg ikke hente eller sende MMS. på mit arbejds simkort er der ingen problemer. ( ikke Yousee )

nogen som kan hjælpe ?

Denne tråd kan ikke kommenteres

11 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Jeg tænker det kunne være opsætningen af mms på mobil der går galt, da det er to forskellige selskaber. Kan mobilen have to opsætninger, et til hvert simkort. Der er noget her der måske kan hjælpe.

Jeg tænker det kunne være opsætningen af mms på mobil der går galt, da det er to forskellige selskaber. Kan mobilen have to opsætninger, et til hvert simkort. Der er noget her der måske kan hjælpe.

tak for hjælpen, det virker dog ikke. dem der har skrevet fremgangsmåden på en One+  er forkert desværre. allerede efter punkt 2 er den forkert. øv.

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at nulstille netværksindstillinger? 

Omdømme 7
Badge +7

Der kan med You See kun sendes MMS der har en Max størrelse på 1 mb. Der står heller ikke længer af den grund at abonnementet indeholder MMS.

Har du prøvet at nulstille netværksindstillinger? 

nej dog ikke. men det kan jeg da prøve 

Omdømme 5
Badge +1

tak for hjælpen, det virker dog ikke. dem der har skrevet fremgangsmåden på en One+  er forkert desværre. allerede efter punkt 2 er den forkert. øv.

Der er en guide her så må du selv indsætte de rigtige info fra dette link under

Omdømme 7
Badge +7

Se hvad jeg skrev i tråden.

Der kan med You See kun sendes MMS der har en Max størrelse på 1 mb. Der står heller ikke længer af den grund at abonnementet indeholder MMS.

men et billede er jo altid mere end 1mb ?? nu har jeg set på diverse fotos og de er alle på mellem 4-7 mb ?? så kan man jo ligeså godt sige at man ikke kan bruge MMS funktionen når man har Yousee ?? det forstår jeg bare ikke, fruen kan da sagtens både sende og modtage mms ?  med samme abonnement ?

Omdømme 7
Badge +7

Det var OK for i tiden med de la opløselige kameraer der var, men nu er der jo meget bedre kameraer, der tage billeder der fylder væsentligt mere end dengang. Som du også har læst, så bekræftes det af Kasper at der ikke kan sendes MMS'er der er større.

Omdømme 5
Badge +1

Se hvad jeg skrev i tråden.

Hvis det fungerer korrekt, bliver billedet bare tilpasset ved afsendelse.. 😀

Der er en guide her så må du selv indsætte de rigtige info fra dette link under

problemet er at de punkter der står man skal “igennem” er slet ikke på min mobil ? der er ikke noget der hedder “ wifi og netværk” det er enten det ene eller det andet. tager jeg dem enkeltvis så er der igen intet der hedder “sim og netværk” og finder jeg “adgangspunkter” kan jeg kun skrive hvad jeg vil have det skal hedde. intet andet ?