Spørgsmål

Kontant køb af iPhone med eksisterende yousee abonnement

• Deltager
  • 3 kommentarer

Jeg har et eksisterende yousee abonnement og ønsker at købe en ny iPhone kontant i yousee’s webshop. Hvorfor kan jeg ikke få love til dette? Jeg får besked om at jeg ikke kan skifte abn. Online, men det ønsker jeg jo heller ikke.

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8

Har du husket at vælge at beholde dit abonnement?

Ja - jeg har logget ind med mit mobilnummer og der står ‘Behold abonnement’

Omdømme 7
Badge +8

Jeg har lige prøvet og kan godt bestille, men jeg kan selvfølgelig ikke bestille på produkter de ikke har p.t.

Hvad er det for en model du har prøvet at bestille.

IPhone 8 - jeg tror det måske skyldes at jeg har et yousee mobilabonnement igennem vores ejerforening. Det burde jo ikke ændre noget, da jeg jo ønsker at beholde mit abonnement.

Omdømme 7
Badge +8

Så skal den måske bestilles gennem ejerforeningen.

Jeg bor selv i en ejerforening, men vores medlemmer betaler kun for den lille TV pakke til ejerforeningen. Resten er direkte hos YouSee. 

Omdømme 5
Badge +5

Oplever hellere ingen problem. Du kan prøve tage. fat i youSee support her på deres FB Side. her hvis det er nogle hjælp  https://www.facebook.com/youseedanmark/

Omdømme 7
Badge +8

Jeg har lige prøvet med iPhone 8, men den er ikke på lager, men kommer snarest.

Omdømme 7
Badge +6

IPhone 8 - jeg tror det måske skyldes at jeg har et yousee mobilabonnement igennem vores ejerforening. Det burde jo ikke ændre noget, da jeg jo ønsker at beholde mit abonnement.

Du kunne også overveje at købe en der er brugt hos Blue City når den er en så gammel iPhone model som du godt kunne tænke dig.

De har flere af dem, hvor der er gns. 1400 kr at spare i forholdet til en ny, så det er værd at tænke over.

Jeg har selv købt min telefon (dog ikke iPhone) hos dem for over 3 år siden og den virker stadig upåklageligt, så det er godt kram de sælger.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg har et eksisterende yousee abonnement og ønsker at købe en ny iPhone kontant i yousee’s webshop. Hvorfor kan jeg ikke få love til dette? Jeg får besked om at jeg ikke kan skifte abn. Online, men det ønsker jeg jo heller ikke.

Hej jsh 

Vores kundeservice vil formentlig kunne svare på, hvorfor du ikke får lov at bestille telefonen på dit nuværende abonnement. Du kan eventuelt prøve at kontakte dem: 
Kontakt kundeservice

Jeg håber dog, at du har fået afklaring i mellemtiden:relaxed:

Besvar