Køb ekstra data?


Jeg er løbet tør for data hvordan køber jeg noget mere??

Besked fra YouSee:

Se hvordan du Køber mere data lige her

31 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
  Log In på dit abonnement, så kan der købes mere.

Hvordan gør jeg helt nøjagtigt det?
Omdømme 7
Badge +9
 Logger ind på selvbetjening.? Med dit nummer og adgangskode.

Og hvad så efter der
Omdømme 7
Badge +9
Så er der på Appen en fane der hedder tilvalg, så kan der vælges diverse tillæg.
Hvor er den fane??? Den findes ikke under Tilvalg i App'en???

Har brug for mere data nu - hvad gør jeg???
Omdømme 7
Badge +9



Nu kan det vist ikke være mere tydeligt.
Hej Radiomand,

måske du kan hjælpe mig på denne sidste dag 🙂

Jeg har logget ind, men under tilvalg. Kan jeg ikke få muligheden for at tilkøbe data. Ved du om dette skal aktiveres et sted - eller nåske noget helt 3 ??

Dbh Johb
Omdømme 7
Badge +9
Hvis du ikke som på billedet på Mit You See Appen har den mulighed, så ved jeg ikke lige hvad du gør, hvordan ser det ud hvis der logges på via hjemmesiden.?
Edit: Har lige prøvet at logge ind via hjemmesiden, og der erdet som på App også adgang til at vælge bl.a extra Data.
kan du bare skrive - eller lægge et link ind her. Til hvor du finder det data - har søgt overalt derinde.

Plejer nu nok selv at kunne regne den ud - men den her kan jeg simpelthen ikke klare.
Omdømme 7
Badge +9
Der skal logges på med Mobil Log In, for at få adgang til det der vedrører Mobil.
evt et link til log ind siden vedr mobil - det vil være en stor hjælp.

På forhånd tak
Omdømme 7
Badge +9
Det er jo samme side der bruges som til TV/Bredbånd/Forum Log In, bare med Mobil Log In.
Jeg kan heller ikke finde stedet hvor man kan købe ekstra data...... nogen der kan hjælpe klart og tydeligt?
Omdømme 7
Badge +9
Log ind på You See mobil så klik på tilvalg så kan der bestilles/tilkøbes extra data.

Omdømme 7
Badge +9
Du logger ind med dit mobilnummer og dit password. Så skulle muligheden komme frem.
Omdømme 1
Har samme problem nul data og kan ikke vælge noget tilkøb og kundeservice er lukket, speeddrop er alt for langsom til at kunne noget, fair nok at den ikke er 50/50mbit men 1/1 er for langsom, når man ikke nemt kan tilkøbe efter lukketid
Omdømme 7
Badge +9
Hvad kommer der frem under fanen tilvalg.? Det skulle som jeg viser ligge derunder.
Omdømme 1
Der er kun de 2 rejse data pakker
Men skulle have 100+4GB men kun 100 er brugt og 0 tilbage
Omdømme 7
Badge +9
Så tvivler jeg på at der er andet at gøre, end at kontakte kundeservice på Mandag.
Omdømme 1
Har 100+4GB men kun kun 100 er brugt har stadig 0 tilbage
Facebook kundeservice kan intet gøre kan ikke opgradere til 500 så må vente til mandag
Laaaang ventetid på Aabenraa havn
For 6 år siden kunne jeg tilkøbe data ved at besvare på smsen fra 3.
Troede you see var nået længere i dag. En weekend uden net, det holder ikke
Det skal de kunne gøre bedre
Omdømme 7
Badge +9
Ved ikke hvorfor der ikke er den mulighed på din telefon, som på min, for så er det lige til at bestille.
Omdømme 1
Hvad pakke har du? Jeg har 100GB
Den pakke kan ikke købes online, ved ikke om det er derfor, men hul i hovedet at yousee ikke har en mulighed når de nu ikke har aften og weekend
Omdømme 7
Badge +9
Har Data på Telefonen, har ikke brug for Mobilt bredbånd.
Omdømme 1
Har ikke ret meget data derpå heller, men hvis ikke yousee løser problemet imorgen, så får jeg plenti på mobilen. Så har jeg da 50GB i backup der

Besvar