Spørgsmål

køb af ny mobil tlf


Hej!

Jeg har forsøgt over flere omgange at købe en ny tlf (Huawei p30), en kontant pris og abonnement på 200kr om mdr. Jeg er kunde ved yousee i forvejen. Hver gang jeg skal til godkende bestilling, afbrydes den med begrundelsen : “Grundet vores interne kreditregler kan vi ikke godkende dit køb”. Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvorfor jeg ikke kan gennemføre købet? På forhånd tak 🙏


2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Du kan jo høre youSee af, de sidder her nu på dette link support. https://www.facebook.com/youseedanmark/

Omdømme 7
Badge +7

Hej!

Jeg har forsøgt over flere omgange at købe en ny tlf (Huawei p30), en kontant pris og abonnement på 200kr om mdr. Jeg er kunde ved yousee i forvejen. Hver gang jeg skal til godkende bestilling, afbrydes den med begrundelsen : “Grundet vores interne kreditregler kan vi ikke godkende dit køb”. Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvorfor jeg ikke kan gennemføre købet? På forhånd tak 🙏

Hej @Majh 

Det vil nok kræve at kig i systemet for at afklare, hvorfor du får denne besked ved bestilling. 

Du kan se kontaktoplysningerne til kundeservice her
 

Besvar