kan ikke ringe ud eller modtage opkald

Hej 

jeg har i dag oprette nyt abo med simkort til, det nye nummer kan ikke modtage opkald elle ringes fra? Hvad gør jeg

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er SIM blevet aktiveret.

Ja, fik simkort i yousee butik, da sagde det var klar til brug+ den kan sende sms’er🙂

Omdømme 7
Badge +7

SMS er en telefoni service, det er ikke via Data nettet, står der You See som udbyder, er der Data netværk og 4/5 G samt e.v.t. VoLTE i displayet.

Der står tdc dk som udbyder, mobil data virker det er kun alle former for opkald der er problemer med

Omdømme 7
Badge +7

Der skulle gerne stå You See og ikke TDC, bortset fra det, så er der intet der indikerer at det ikke skulle virke. Er SIM prøvet i anden telefon.?

Ja det er lige meget hvad simkort der sidder der i, så kan  man ikke ringe fra telefonen

Simkort kan ringes fra, når det sidder i en anden telefon

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor så ikke på nuværende?

Omdømme 7
Badge +7

Ja det er lige meget hvad simkort der sidder der i, så kan  man ikke ringe fra telefonen

Så kan det kun være telefonen der fejler når den ikke kan bruges til opkald/modtage uanset hvilket SIM der bruges.

Kan man gøre noget ved det?

Omdømme 5
Badge +1

Haves der andet abonnement?

Ja har nu 3 mobil abo

Omdømme 7
Badge +7

Man kan henvende sig til en reperatør og få den afprøvet, og få den repareret hvis den så stadig fejler. Hvis det kan betale sig

Omdømme 5
Badge +1

Ja har nu 3 mobil abo

Du beskriver selv, at du har 3 abonnementer? Hver mobil kræver SIM-Kort, så? Pr. Kunde.

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke forestille mig at det ikke er opfattet.

Omdømme 5
Badge +1

Kan ikke forestille mig at det ikke er opfattet.

Me Nether.

Omdømme 6
Badge +5

Hej Har du Tjek om Forstyr Ikke eller Flytilstand er slået til.

Har du prøvet at genstarte din mobil.  

Er der noget noget under Mobil Netvæk, som er slået fra.

Blot nogen forslag,

God aften,

Omdømme 3
Badge +1

Er telefonen måske låst til en anden udbyder?, men så ville den ikke acceptere simkortet fra youSee.

Prøv at nulstille telefonen, altså fabriks gendanne og start forfra med opsætning. 

Omdømme 7
Badge +7

Der skrives at Mobil data virker, og at der kan sendes SMS, derved kan den ikke være SIM låst.

Omdømme 3
Badge +1

Der skrives at Mobil data virker, og at der kan sendes SMS, derved kan den ikke være SIM låst.

Radiomand, jeg skrev også men så ville den ikke acceptere simkortet fra youSee :smiley:

Der kan gemme sig noget opsætning fra tidligere selskab, så en nulstilling ville jeg foreslå.

Ellers må du ned til youSee butikken, hvor du har købt simkortet..

Omdømme 6
Badge +5

PeterA4 Men starter ofte, med at prøve at genstarte sin Mobil,  Før man starte fejlsøgning, Jeg tror ikke en nustiling, vil gøre nogen forskel, bliver et gæt,

Til Trådstarte hvis jeg flytte mit SIM Kort, fra den nye Mobil og over i min gammel stå der også TDC, På den nye stå der youSee, Blot info, Men ellers som PeterA4 skriver må du en tur forbi youSee Butikken, hvis intet lykkes, 

God dag,  :relaxed:

Omdømme 3
Badge +1

PeterA4 Men starter ofte, med at prøve at genstarte sin Mobil,  Før man starte fejlsøgning, Jeg tror ikke en nustiling, vil gøre nogen forskel, bliver et gæt,

Er det dit indtryk, at personen har sat simkortet i mens telefon har været tændt og derefter byttet rundt på en anden telefon og sat det tilbage, mens de alle har været tændt eller hvordan :kissing:

Omdømme 6
Badge +5

Prøv at Google, Kan ikke ringe ud eller modtage opkald. 

Jeg forslå blot kun 2 af de meste anbefaldet fra diveres udbryder længere op i tråden.

Kunne godt forslå ynderligere  blokeret nummeret, og SIM-kort og spærring og fejl på Sim kort. 

Men er jo meningsløst, hvis der kan sendes og modtages Smser, 

God dag, Og Debat, :relaxed:

Besvar