Spørgsmål

Kan ikke ringe eller modtage opkald

Hej med jer.
JEG HAR INGEN FORBINDELSE I MIN TELEFON. HVAD KAN DET SKYLDES? JEG HAR BETALT MIN REGNING OSV. JEG KAN HVERKEN TAGE ELLER MODTAGE OPKALD. DET ER SOM OM JEG ER OTGAGET, HVILKET IKKE PASSER...
KAN I HJÆLPE MIG MED AT LØSE PROBLEMET?
VH. HERFRA

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +8
Set på driftsinformation:
Servicemeddelelse
Man kan i øjeblikket opleve problemer med opkald på sin YouSee mobil, hvilket betyder at nogle ikke kan modtage eller foretage opkald. Vi arbejder på højtryk for at få denne fejl rettet.

Fejlen rammer også vores fastnet telefoni.

Vi beklager meget de gener denne fejl medfører.
Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen grund til at råbe, herfra hvor det er brugere, kan der ikke gøres noget, andet end at vente.

Åhhhh pis det kan jeg heller ikke og skal foretage 2 sindsyge vigtigere opkald lige nu!!!
Hej som chauffør er det her noget rigtigt møg da jeg har folk som jeg skal tale med så det med vigtige opkald kender jeg godt men har en nødløsning men det er lidt træls

Hej vi har problemer med vores ene nummer xxxx3904 det kan man ikke ring til, der er konstant optaget, men kan godt ringe fra det, vi har prøvet at genstarte og prøvet sim korten i en anden telefon, men virker ? Hilsen

susanne Nilsson 

Redigeret af Kasper: Slørret telefonnummer

Omdømme 7
Badge +7

Hej vi har problemer med vores ene nummer xxxx3904 det kan man ikke ring til, der er konstant optaget, men kan godt ringe fra det, vi har prøvet at genstarte og prøvet sim korten i en anden telefon, men virker ? Hilsen

susanne Nilsson 

Redigeret af Kasper: Slørret telefonnummer

Hej Susanne / @Marieolivianilsson 

Det lyder ikke optimalt :( 

Har du testet SIM-kortet i en anden telefon? Hvis det heller ikke virker, så kontakt gerne vores tekniske support på tlf. 70704040. Der er åbent alle dage fra kl. 8-20.

God dag. 

jeg kan ikke modtage opkald eller ringe ud. skulle skifte abonnemengt til yousee i dag men det funker ikke. kan godt modtage sms

Omdømme 6
Badge +5

jeg kan ikke modtage opkald eller ringe ud. skulle skifte abonnemengt til yousee i dag men det funker ikke. kan godt modtage sms

:slight_smile: Hej Har du forsøgt at genstarte telefonen?
Og eller mulighed for at teste dit SIM-kort i en anden telefon. Blot nogle forslag.

Besvar